hier 2 schorpioenen..nou niet voor nix dat ik zovaak met mijn man bots ... Ik ben een HEKS ! Gna gna hahahahha!
Hahaha kim... ik ken het... Hier ook last van.. ik ben gewoon vaak echt een *^^$#*) .. snap je maar over kermis gesproken.. ff me manneke showen op de kermis..lekker ding is het ook helaas gaat ie steeds meer op zn vader lijken..... haha word ik er nog aan herinnerd.... http://img295.imageshack.us/my.php?imag ... 240ir3.jpg
Kijk hem zitten wat stoer!Knap ventje, hoor! Maareuhm, ik ben er ook vandoor hoor meiden, misschien kom ik later nog even.(nee Marloes, mn muis is niet leeg)
ja dat dacht ik al hahah.tja kan nix zeggen weet niet wie ze vader is... ook al lijkt t of ome nigel het is hahahah..
Mmm kan wel eens zoeken of ik nog een foto heb van zn paps... hy heeft trouwens meegedaan met veronica's lekkerste... KOTS! hy kwam toen best ver... die mooie neger met die tattoo's mss dat je het hebt gezien, was volgens mij de enige donkere in de finale...
uhmz dat heb ik dan weer gemist denk ik bren... Maar goed ben benieuwd... Je heb het wel op de donkere boys ... Ik heb nog nooit een donkere boy gehad...wel altijd achter mijn dikke ass aan .... Want dat vinde ze mooi... had ik t maar gedaan had ik ook een uitslaper hahaha
hahaha ja ik heb nog nooit een nederlandse vriend gehad.. ooit een indo gehad, de rest surinaams caapverdiaans.. antiliaans ook niet echt eigenlijk.. weet niet wat ik ermee heb... Helaas iets te veel haha
Oeh heb 1x een halfbloedje gehad:half NL/half Antilliaans, moest ik nog even kwijt..was nog even ergens anders pieken en toen weer even hier, maar nu ben ik echt weg
hey miss hoest met jouw mannensmaak? haha nou of ik er altijd blij mee ben weet ik niet, want het zyn niet bepaald de makkelijkste mannen om mee te leven maar goed ik ben ook niet makkelijk..
ik val ook altyd op jongens met donker haar..klein tintje mag..maar ik heb zovaak van die pretty nice boys gehad...en die had je nooit alleen... t werkte echt niet... Players 1e klas.. nou ja moet zeggen ikw as ook niet zo braaf toen.hahahah
ik val op verschillende types eigenlijk. ik kan niet echt zeggen waarom als er een vonk is er een vonk. maar ze mogen niet te knap zijn die blijven toch nooit. mijn ventje is heel rustig soms te rustig en super eigenwijs