ja gepakt heb ik hem maar hy kneep hem zo hard fyn dat er weinig banaan over was ik zeg is cool DOE ZO.... de volgende keer knijp ik die van jou dus ook fyn......
nu ik daar zo over denk , ik heb nog nooit een NIET besneden P**mel gezien (op die van desman na).. hahahaha ook best raar eigenlijk.....
ik ook niet in real life... hebben we toch wat gemist hahaha.. kreeg net al de vraag zou jij t met een vrouw doen...
Oh ik wel hoor maar dan niet omdat ik op vrouwen val maar dan meer omdat ik dan veel drank op zou hebben..zou me dan ook niets meer uitmaken.. mijn vriend vraagt ook steeds om een trio... ik zeg ja bel je neef maar maar dat wilt ie dus niet hahahaha
Met een vrouw, ik weet het niet. Ik houd juist wel van dat harde mannelijke. nu heb ik een vriend die wel aardig gespierd is en geen buikje of zo, maar lekker blokjes.
ja ik denk dat als ik idd ook gedronken zou hebben dat het dan best wel is kan gebeuren... val ook niet op vrouwen.maar ja je moet alles is geprobeerd hebben... ik zei ook tege mn vriend wil wel trio maar met 2 mannen.willen ze niet..maar met 2 meiden ja dan staan ze te springen.... laffaards
heb je wel s gedaan dan met 2 mannen? ik heb het vroegah (toen ik nog jong was) 2 x gedaan... kon 6 weken niet meer lopen hahahaha maar was op zich wel grappig.. al zou ik het niet snel meer doen.. alhoewel de neef van me vriend is wel een lekker joch maar met een vrouw erby is nog niet gebeurd... kom je ff langs anders kim hahahahaha
ah wel ja bren ik kom dr aan..zeg tege je vent dat ik dr aan kom dat hij zich geestelijk kan voorbereiden.. Ja ik heb wel is wat dingen uitgevogeld vroeger... Nasty Girl .... Wij kunnen denk ik elkaar de hand wel schudden
nou zo is het..lekker geleefd moet toch ook kunnen... Ik mis soms die tijd nog wel is van onbezorgt weggaan en je laten gaan ...moet nu toch altyd weer netjes naar huis bij manlief in bed... maar als ik dan met t gezinnetje ben denk ik dit is ook lekker... Maar zodra ik de drank in me lijf heb en ik ben in de kroeg gaat ik los! dan moet ik me in houden anders als dr verkeerde mannen zijn gaat t mis hahah ZO FOUT hahaha. volgens mij vullen wij het hele forum hier.. hahaha
\ same here...en nu vooral denk ik... OOOH shit nu is het zo makkelijk om desman weg te brengen strax zyn het er 2.... word al moeilijker.... maar net wat je zegt zo gezellig thuis is ook leuk ik ga nooit met me vriend uit, die houdt niet van die "neger"tenten... En i LOVE it hahahahaha maar moet ook altijd wel uitkijken idd
zo ik heb man lief van de ps2 gekregen... ik ga dus ook ff van de laptop... morgen weer vroeg op om te werken dus nog ff in bed tv kijke.helaas heb ikd aar geen internet..moet ik als ik het nieuwe huis krijg toch ff draadloos doen dat ik vanuit me bedje met jullie kan kletsen.. Meiden TOT MORGEN AVOND! doei doei