@marloes jeetje meis wat een vervelend bericht... veel sterkte aan deze kant voor jullie... hier alles nog t zelfde, gisteravond heel erge ongi buikpijn maar kwam geen bloed alleen slijm en een soort slijmpropje(srry voor de details...) vanochtend erg misselijk en eten vind ik vies ruiken... dus nog geen ongi... ik ga misschien morgen maar weer een testje wagen... liefs!
jeetje marloes, wat vervelend hopelijk is het maar gewoon nog heel pril ga zo eens een soepje maken.. moet om 7 uur bij de bruidswinkel zijn (we hadden vanmiddag eigenlijk afspraak maar ze had ons niet in de agenda gezet (doos) dus m'n jurk was nog niet eens op maat geknipt.. gelukkig was het wel al afgespeld vorige keer dus dat is niet zoveel werk.. vanavond dus maar weer.. pffffff gelukkig is dit het eerste dat fout gaat in al die tijd dus ach...
Dat is klote zeg Marloes22. Ik bkijf duimen dat het nog heel pril is. Voor de anderen: veel succes met wachten
Jee Marloes, wat balen! Kan je niet over een paar daagjes nog een testen? Misschien is het echt heel pril!
De testen zijn gewoon iedere keer positief! Komt zwanger te staan iedere keer... Vanmiddag nog een test gedaan! Maarja dat heeft gewoon weinig nut want als het een miskraam is dat duurd het ook nog soms 2 weken eer dat het zwangerschapshormoon uit je lichaam is... Dus dan is een test ook pisitief! Moet gewoon afwachten zit niet meer op! Of het is een miskraam of ik ben pas 4 weken zwanger en dan is er met een echo gewoon niets te zien... Gr marloes
Kan zelfs tot 10 weken duren eer het uit je lichaam is. Maar het zou wel minder moeten worden, dus dat een digi nog zwanger geeft vind ik dan wel vreemd. Ik hoop echt zoooo dat het een nog heel jong vruchtje is. @Alexia: wat een doos dan! Is het nog goedgekomen? Hier is mn ongi alweer over, 3 dagen heel weinig gebloed. Ik teken voor zo'n ongi
Snap niks van mijn temp: 36,9? Marloes, ik hoop voor je dat je korter zwanger bent meissie! Ik ga hard duimen! Dreamer, fijn dat je er nu weer vanaf bent, klusseizoen is weer geopend! Wij gaan vanmiddag kijken bij 2 nestjes met kittens! Hoop er vanmi 1 mee naar huis te nemen!
Goeienmorgen meiden, Ohh mamakitty wat leuk ! Misschien een huisgenootje erbij dus... Spannend! Wat voor iets is het ? Vind ze altijd zo schattig he die kleintjes!.... En je temp. is een beetje vreemd idd... Hij is wel weer hoog nu he Wat kan dat dan zijn ? Nou hier slecht geslapen! Maarja komt ook wel weer goed! Probeer de hele tijd maar positief te blijven... Denk ook de hele tijd aan het geen dat ik geen erge bloeding heb gehad zoals sommige een mk omschrijven. Daardoor blijf ik nog een beetje hopen! Fijne dag iedereen! Liefs
Er is een kans dat je ei wat later is geweest dan MammaKitty, misschien gaat FF hem nog verplaatsen? Maar is alleen maar goed als je temp hoog blijft. En wanneer die morgen ineens omlaag duikt en de dag erna omhoog .. dan ga ik nog harder voor je duimen! @Marloes: je hebt geen stolsels gehad bij je bloeding toch? Ik duim echt heel hard voor je dat je toch gewoon zwanger bent.
Ik ben ein-de-lijk mijn eerste ronde uit, die wel 92 dagen duurde . Vandaag ongesteld geworden, had natuurlijk liever in 1 keer zwanger willen zijn, maar eigenlijk voelt het wel goed dat het na het pilgebruik op gang is gekomen. Nu maar hopen dat de volgende periode niet weer 92 dagen duurt!
Hallo allemaal, Hoe is het met iedereen? Hier alles goed Ben even paar daagjes niet online geweest en meteen een hoop bijgeschreven zie ik. Gezellig! Lovelylove: Ik duim voor je. Ik zal de topic over de maansteen eens even zoeken, bedankt En dat je nog maar 19 bent, nou en. Ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je een keer zwanger bent geweest en een mk krijgt je het weer wilt. En zo te lezen hebben jullie er goed over nagedacht en alles goed voorelkaar. Heel veel succes met het klussen en hopelijk is het snel raak. Mamakitty: Goed dat je het herkent bij jezelf de eisprong. Ik hoop voor je dat het raak is En gezinsuitbreiding heb je een kitten mee kunnen nemen? Marloes22: Kl*te meid, heel veel sterkte in deze moeilijke onzeker periode. Spannendetijden: hahaha het niet durven trouwen ken ik. Mijn vriend is daar ook nog niet aan toe. Maar wie weet in de toekomst Ska26: Hoi hoi welkom hier. Sabrina24: Breek in en klets gezellig mee, hoe meer meiden hoe leuker toch? Welkom! Lies23: Innesteling? Dan verlies je ook een beetje licht roze afscheiding. Yvo08: Balen meid. Succes in de 2e ronde! Mamajojo07: Verbrand! Dat kan erg zeer doen. Kan me voorstellen dat je dan in 2strijd staat om wel of niet pijnstillers in te nemen. Bepanthen helpt anders ook erg goed. Spray je erop en helpt ook tegen de pijn. Spannend hoor, vandaag weer testje? Ik duim voor je MB01: Welkom hier Rinnie: 92 dagen Ik hoop voor je dat het volgende keer korter is. Ik zal wat vaker online komen, is wel zo gezellie! Gaat volgende week alleen niet lukken Gaan maandag een midweekje op vakantie Heey fijne dag allemaal, Groetjes Northern
Nee geen stolsels ofzo! Ik ging naar de wc en met afvegen zag er wat bruin/rood bloed... Heb toen gewoon maandverband string in gedaan en daar zat iedere keer wat op maar meer was het niet... Tegen de avond was het bijna weg toen had ik het alleen nog met afvegen ... En volgende ochtend helemaal niets meer... En heb gelezen dat een mk echt best veel bloedverlies is en idd met stolsels enz... Dat heb ik niet gehad! Dus blijf maar hopen op een zwangerschap die erg pril is... Maar dan nog vind ik het vreemd dat ik dat ik al zo vroeg een positieve zwangerschapstest in hadden had! 21 mei ongesteld geworden tot 25 mei.... En 6 juni was die dag dat ik dat lichte bloedverlies had en daarom een digitale test gedaan waar meteen zwanger kwam te staan... Dat weekend ook nog 2 andere testen gedaan en ook die waren positief! Vreemd he... Liefs
Hallo Allemaal, Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Maar aangezien ik nog geen idee heb hoe mijn cyclus loopt (ben in mei weer "gewoon" ongesteld geworden na ruim 10 jaar pil slikken), durf ik er niet op te hopen dat we op het juiste moment geklust hebben en het meteen raak is. Ik wacht nog een week en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik maar eens testen. Ik ben al wel overstapt op cafeinevrije koffie, drink geen wijntje meer en slik braaf foliumzuur. De kattenbak heb ik wel verschoond, ik had gehoord dat het alleen gevaarlijk is als je jonge katten hebt? Het houdt me dus wel bezig, maar probeer er wel realistisch mee om te gaan. Succes allemaal met zwanger worden!
Ik had vanmorgen lichtbruine afscheiding en moet eigenlijk maandag ongesteld worden. Spannend! Zal ik zondag (op vaderdag) mijn eerste test doen als de ongesteldheid niet doorzet? Twijfel, twijfel...
Nog steeds niks te merken van ongi maarja vorige x kwam het ook in een x uit het niets dus we zullen zien! hoe gaat het hier?
pfff net 2 testen gedaan en allebei negatief... wel steeds ongi buikpijn... @mamakitty.. Lief! heb zelf ook 2 kittens erg gezellig! @rinni zo 92 dagen hoop dat t de volgende x korter is... succes allemaal! xxx