Neej maar we hebben laatste jaar niet echt meer veel gedaan saampjes... En Joey gaat natuurlijk voor alles maar ik vond het wel lekker om 1 dag en nacht lekker weg te gaan saampjes... En ja dan moet het wel een super mooie dag/nacht zijn natuurlijk wil hem verrassen!
nou dat is wel heel lief marloes! Nou hoop dat je wat leuks kan vinden... als ik wat weet of zie dan geef ik wel een gil
Kijk zoiets zoek ik... ! Had het bijna gedaan totdat ik zag wat de prijs werd... Dacht dat die prijs voor samen was maar dat was per persoon http://www.hotelspecials.nl/?go=arrangement&action=view&id=28987&utm_source=m4n&utm_medium=aff1&TRANSID=151810363&m4n_aid=6429&4dsid=01000&4dadvn=r%3B2731
heey dames.... ik ga er van door.... vriend en ik gaan ff trik trakken en dan filmpie kijken.. en dan hoop ik . Ik lees morgen wel weer bij! Heel veel plezier vanavond op het forum ennuh.... GROEPHUG!
hihih dank je wel! Gaat vast wel goed komen. Nu hopen dat mijn eitje er dan nog is hahaha Doei doei ik gaat hoop ik straks lekker klussen
pff kreeg net weer effe flinke buikkrampen... Al 2 keer goed naar de wc geweest daardoor... beetje het zelfde als gisteren... Pff echt niet fijn!
nou marloes je ei is aan t uitkomen denk ik..ik heb vandaag ook vreemd gevoel in m´n buik.. En vanmiddag een rose streepje bij afscheiding..weet niet meer wat t was toen met don... nou ja afw88 maar...
Dan doet mijn ei er gewoon 2 dagen over... Kan dat ? Rose afscheiding kan volgens mij wel met je ei te maken hebben idd... Heb het tenminste vaker gehoord! Hebben woensdag voor het laatst liggen rampetampen is dat goed geweest als mijn ei vandaag springt ?
nou ja ik weet t niet maar je ei kan ook op andere dag komen..als je cyclus dus langer of korter is dan je denkt en dus ingevuld heb bij je banner.. Dus dan hoef je dus niet je ei op die dag te hebben gehad als de banner aangaf.. is indicatie...ja het word vanavond weer tijd voor je marloes..niet te lang er tussen he.hahah
zo ik kan niet 2 tellen stil zitten.. wil allemaal wat gaan doen maar wat? Iedereen heb me verlaten en is op vakantie.. dat ze gewoon ff rekening met mij houden maar nee hoor ze gaan gewooooon op vakantie... Tsssss noemen zich vriendinnen..... hahaha
En ben weer beneden bij mn ouders zitten, anders ook niet leuk he, dochter is er, maar zit achter de pc hahaha byeeeeeeeee
Ja mijn banner moet ik niet vanuit gaan... Ze zeggen dat je na een mk een onregelmatige cyclus kunt hebben... Heb daarom een langere cyclus van 34 dagen aan gehouden Voor mijn mk had ik een cyclus van 36 dagen zoals je hieronder kunt zien! Denk dat het nu ook 34/36 is... Aangezien ik gisteren en vandaag echt ongi achtige buikpijn/krampen heb! Denk dat dat iets met mijn ei te maken kan hebben... Maar dan heeft het toch geen nut meer om te sexen als het mijn ei al is ?