we pikken marloes zo ook nog ff op die zit nu in dr remi ...want dr man zit in de hoek die heeft straf...
nou als we allemaal zo gekleed zyn lijkt een gay tent me het beste.... want als we ergens heen gaan met mooie mannen.... word weinig succes dan
ik vind t zo knap van die travo's dat ze die make up zo mooi doen..wou dat ik dat zo kon.Echt super..Nou dan zijn we dr uit..in pyama,joggingpak,met carmenset in t haar en groen maskertje op... en niet te vergeten bren in dr string... Gaan we naar de gay tenten ...gaan de boel is op stelte zetten... JOOOOOEEEHOOOEEE roep ik gewoon als ik daar binnen kom...is t gelijk goed hahaha
Nou neej niet echt een idee wanneer ik zou gaan testen! In ieder geval niet eerder dan wat ik denk dat mijn NOD zal zijn... Stel dat het echt mijn ei is vandaag dan kan ik pas over 14 dagen testen toch ? Ei is toch meestal zo'n 14 dagen voor je menstruatie ? Denk zo rond de 25ste dan he... 27 juli ben ik jarig , misschien ook wel leuk mocht ik dan nog niet ongesteld zijn
tja afw88 dus loes..wie weet leuk verjaardags cadeautje! spannend! Maar ff wat anders heb jeje krullen in en je masker op en je pyama aan..want we komen dr aan!
kan mij schelen. hoor mij eigen muziek haha oh wacht effe.. ik hoorde van mijn vriend dat ik moest niet zo vaak schelen zeggen omdat veel mensen het als scheld woord zien en kijken er verbaasd van op terwijl het uit mijn bedoeling niet zo bedoeld is..