Goedemorgen, @Marloes22: Ja heerlijk uitgerust, kwart voor 10 wakker Lees dat jij je weer iets beter voel qua buikklachten maar nu weer beroerd bent. Wat vervelend meid! Of zijn het nog naweeèn van de mk? Of toch een beeb Ik ga nog even wakker worden, lekker douchen en dan kom ik zo nog wel even hier koekeloeren
Ja jij zegt het goed! Daarom wil ik lekker afwachten en nog nergens aan gaan denken! Ik heb van de mk verders niet gemerkt gehad dus wet niet of dat nog steeds kan ? Maar goed blijft ook in mijn hoofd spoken. Fijn dat jij lekker uitgerust bent Misschien tot dadelijk dan nog he
Ja Pixie viel mij ook al op dat er namen op de lijst stonden die ik niet meer zag hier.... Denk dat we er alleen nog namen bij moeten gaan zetten als de personen het zelf vragen. Anders staan er straks zoveel namen op van meiden die hier niet meer komen!
hoi, het was vanmorgen iets lichter iets meer rood maar nu niks meer. een cyclus van 25 dagen is weinig toch. als ik toch een menstruatie heb ga ik wel de dokter bellen watn vind het raar dat ineens nu iedere maadn een andere cyclus heb. het voelt wel als een ongie trouwens. maar ja ff kijken wat het gaat doen verder. ik hoop het niet!
Nog even afwachten miss. Jammer als het niet zo mag zijn Kimmiej: spannens hoor een huis kopen. Hebben wij 1,5 jaar geleden gedaan. Echt een heel apart gevoel, maar wel heerlijk. En nu nog steeds is het een heerlijk gevoel, van dit huis is echt van ons Ik zal het weekend voor je duimen marloess: gelukkig dat je je weer wat beter voelt. en hopen dat die misselijkheid ook overgaat. Is wel erg vroeg om je al zwangermisselijk te voelen Wij gaan zo naar het tuincentrum om een waterpartij uit te zoeken voor in de tuin. Eens kijken of mijn mannetje al klaar is.
hoi hoi, Ben bang dat het hier toch ook fout gaat... Heb vanmorgen een digitale CB test gedaan die zei; niet z w a n g e r. Helemaal in paniek natuurlijk! Ben om 9 uur naar de DA gerend om testen te kopen. Heb rond half 10 twee testen tegelijk gedaan; digitale CB die positief was en predictor die bijna zeker negatief was... Was bang dat ik de testen misschien niet goed gedaan had, niet lang genoeg in urine gehouden dus heb even geleden nog een test gedaan (DA); deze is heeeeeeel licht positief. Ben dus bang dat het een vroege miskraam wordt oftewel een verlate mensruatie... Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik naar de huisarts voor een bloedtest. Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je daar uitslag van hebt? Hou jullie op de hoogte. Liefs Mamaline
PPfff wat een stress weer! De digi testen zijn wel goeie testen ... als die nega is ben ik idd bang dat het niet goed zit Hoop zo dat ik ongelijk heb! Maar tis wel k.. want je zit nu in zo'n rot situatie... Ik ken het helemaal... Sucses !
oh wat vervelend mamaline.. die onzekerheid! nou miss een beetje geruststellend.... je was wel er vroeg bij met het testen. misschien is je hcg nog niet hoog genoeg? ik hoop dat het niet fout gaat. over de lijst. ja ze vragen om op de lijst te komen maar komen nooit meer terug. ik denk dat het beste is dan om zodra een maand over is en iemand niet zichzelf opnieuwe heeft aangemeld (voor volgend maand) dat we het maand volledig weghalen. Ik heb hoofdpijn. mijn ongi is bijna over.. heel licht nu.. bijna niets meer.. nou vriend en ik gaan morgen toch niet naar de bios. we wachten voor wall-e.
goede morgen allemaal! @ mamaline: tjeetje wat rot zeg! Ik hoop ook dat je misschien te vroeg was en je hcg over een paar dagen hoger is! Ik hoop dat het allemaal goed komt! @ all: ik zou gisteravond gaan klussen, althans dat hoopte ik.... eerst even trik trak gespeeld met mijn vriend en daarna film gekeken. Ik was echt zo moe en voelde me helemaal niet lekker. Maar ik dacht, daar moet ik me maar even over heen zetten... Maar vriend wou niet. Hij had echt geen zin :S. Dus dat is er niet meer van gekomen. Toen ik op bed lag kreeg ik ineens een heel warm gezicht, krampen in mijn benen (soort groeikrampen). Had echt het idee dat mijn benen opgerekt werden door een machine ofzo. Heb ibrubrufent genomen en nu gaat het wel weer wat beter, maar nog niet optimaal. Nog steeds wat misselijk. Heb ook ineens pukkels op mn gezicht. Normaal krijg ik hier pas last van als ik 1 of 2 dagen later ongi moet worden. Meiden wat kan dit zijn? Ik denk niet dat ik ziek ga worden, omdat ik dat net een paar weken geleden geweest ben.... Van die onzekerheid wordt je echt zo gek! Kan me voorstellen dat jullie dat ook hebben, ik weet gewoon niet meer wat ik ermee moet! Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Hi Lexy, dat pijn in de benen ken ik ja. krijg ik ook bij ongi. Maar meis. misschien mogelijk een kortere cyclus? zou dat kunnen?
ja dat zou kunnen, maar als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan moet ik pas de 20ste ongi worden. Een kortere cyclus dan 28 dagen heb ik nog nooit gehad. Dus ik snap dr echt helemaal niets van!
Neej dan zou ik idd niet aan een korte cyclus denken... Die word dan wel heel kort... Weet het zo ook niet! Hoop dat het heel snel overgaat! Die pukkels ja errug he... Heb nog nooit last van pukkels gehad voor en tijdens de pil niet Maar nu Nu dus wel ... niet in men gezicht maar op men borst...
ja ik schrijf ook lekker mee met een topic over puistjes hhaaha.. is heel erg geworden bij mij. voornamelijk op mijn kin lijn erg irri
Nou ik heb nu geen last meer van mijn benen. Nog wel een beetje een weeig gevoel in mn buik. Wat ik nog vergeten ben te vertellen.. de afscheiding. Daar heb ik al 2 dagen last van! Vandaag kan ik niet zo goed beoordelen nog omdat ik nog niet zolang wakker ben.. maar gister had ik er wel veel last van... Wat kunnen deze kwaaltjes toch betekenen?! Wordt er gek van :S
ohw dames, als het wel een cyclus van 28 dagen is, dan zou dat betekenen dat ik gister mijn innesteldag had... Zou het daar misschien mee te maken kunnen hebben? Heeft iemand wel eens een innesteling gevoeld? Zo ja, wat heb je dan gevoeld?
ja dat zou dan ook nog kunnen bij de cyclus van 34 dagen. Maar heb mijn ei nog nooit gevoeld... Kun je daar zo'n last van hebben? Lijkt me raar als je daar eerder nooit wat van gevoeld hebt en nu ineens wel.. Nou ja misschien moet ik er maar niet verder over na gaan denken. Kan mezelf ook gek maken he
volgens mij kan dat ook zijn ja.. met je buik gevoel dat je heb gehad. maar ik weet het zelf niet zeker, alleen wat ik heb gelezen. nooin innesteling gehad hahaha