lastig gedoe allemaal dit! Heey meid, zijn wij de enige op het forum? Ga jij vandaag nog wat leuks doen?
lijkt er wel op he. ja nou leuk... haha ik moet werken ..een late dienst (van 13.00 tot 21.30, maar ga pas beginnen vandaag om 14.00 uurtje inhalen vanwege dat gedoe afgelopen week) jij?
ohw bah, werken.... Ik ben vandaag vrij, maar mn vriend is ook aan het werk. Moet vanmiddag nog boodschappen doen, doe ik samen met mn vriend en verder zal het overdag niet veel worden denk ik. Het is klote weer buiten en heb geen auto om weg te gaan. Zal dus wel gewoon bankhangen worden en beetje op het forum zitten. Straks nog ff was opvouwen.. allemaal van die kleine rotklusjes. Vanvond naar de film en dan weet ik niet, denk even de kroeg in. Niet echt iets spannends voor vandaag in de planning! Misschien dat ik een vriend nog ff opbel om te vragen of ie hier heen komt om te trik trakken...
Mamaline: wat verschrikkelijk die onzekerheid zeg. Wat een stress. Lexy: ik weet ook niet wat het zou kunnen zijn. Heb vorige keer wel m'n ei gevoeld denk ik, maar toen had ik steken in mijn lies. Dagen vooraf ook veel wit verlies. Innesteling heb ik nog nooit gevoeld.
wat is trik trakken? zag je het eerder gebruiken maar heb geen flauw idee wat het is. nee is bij ons ook niet zo mooir weer, maar hopelijk geen regen als ik op de fiets moet.gisteren zeik nat thuis gekomen
hmmz, het is niet echt witverlies, maar vloeibaar, doorzichtig. Ik wacht het wel gewoon af. Misschien is het mijn ei idd geweest en heb ik deze niet benut. Het is dus afwachten wat de ongi straks gaat doen. Heb jij nog plannen voor vandaag yvo? Of moet jij ook werken?
trik trakken is een bordspel. Allemaal driehoeken (zwart en wit). Jij hebt bijvoorbeeld de witte stenen. Dan ga je dobbelen. Gooi je bijvoorbeeld 2 en 4 dan mag je een steen op de 2e driehoek en de 4e zetten. Gooi je een dubbel dan mag je er 2 opzetten (bijvoorbeeld: 3 en 3 gegooid, 2 stenen op de 3e driehoek en 2 stenen op de 4e driehoek). Heb je al je stenen op het eerste vlak (bord bestaat uit vier vlakken) staan dan mag je verder naar het 2e en 3e vlak. Heb je alle stenen uit het eerste vlak dan mag je naar de 4e! Je mag elkaar ook afgooien. Je moet dan weer eerst een dubbel gooien om met je steen weer uit te komen (op het bord te komen). Heb ff een link geplaatst van wikipedia. Daar staat een omschrijving en afbeelding van het bord. http://nl.wikipedia.org/wiki/Backgammon
Ik hoef niet te werken. Ik heb geen onregelmatige diensten. Maar er blijft genoeg in huis liggen als je verder wel de hele week werkt. Moet nog even naar het centrum, kunne het trouwpak van m'n vriend halen en verder nog wat kleine boodschapjes. Niet veel bijzonders.
aah ok. backgammon.. ja ken het wel in het engels maar verder nooit gespeeld. heb geprobeerd maar ja.. als je 10 ben en niemand geeft je de regels dan ga je zelf wat verzinnen he?
ik snapte er ook nooit wat van hoor! Mijn vriend deed het vaak met zn vrienden. Toen ik hem leerde kennen werd al tegen mij gezegd dat ik dat spel ook moet leren. Net sinds een paar weken ken ik het spel een beetje en moet zeggen dat het verslavend is! Ik heb ook de hele week gewerkt (behalve gister ivm begrafenis). Normaal gesproken moet ik dan ook op zaterdag behoorlijk wat schoonmaakwerk verrichten, maar heb nu gister al het een en ander gedaan en heb er nu echt geen zin in. Maandag is mijn vriend vrij dus dan mag hij verder schoonmaken!
ja idd, dat had ik nog niet verteld hiervoor.... GA JE TROUWEN? Ik heb het dan ook gemist op het forum! Wanneer?
Wij maken vandaag ook met z'n 2en schoen. Schiet het lekker op. Maar het is wel lastig om echt aan de gang te gaan haha
6 weken, dat schiet al op ja! Jurk al helemaal klaar? Lijkt mij ook super om dat allemaal mee te maken, maar ja vriend moet dan nog wel ff vragen en dat zit er niet in... hij wil eerst een beeb en ook dat zit er nu nog niet in aangezien hij eerst wil verhuizen :S
als mijn vriend en ik samen gaan schoonmaken dan moet het al op zondag, dat is onze enige dag dat we samen vrij zijn. En aangezien vriend nooit zin heeft om dan schoon te maken, doen we het ook bijna nooit samen. En als we het samen doen, dan moet vriend eerst nog een dikke afwas doen (die spaart hij altijd zo lang mogelijk op). In die tijd heb ik het huis al bijna helemaal aan kant :S Dus dat schiet ook niet op. Nu staat er ook al weer zo'n grote afwas, maar ga ik nu niet doen. Ik ben altijd degene die kookt, dus hij mag dan de zooi afwassen . 22 augustus is een mooie datum! 3 dagen later ben ik jarig. Ze voorspellen dat we in nederland nog wel mooi zomerweer krijgen, dus ben benieuwd wat voor weer het op jouw dag is. Hoop dat je heel veel zon hebt!
@yvo wow yvo.. wat leuk zeg. is lekker dicht bij. @lexy ja ik heb uiteindelijk mijn vriend gevraagd haha schrikkeljaar. 29 februari. maar goed. voorlopig geen trouwerij. 6 jaar gewacht en uiteindelijk maar zelf gevraagd, dus zal wel nog 6 jaar bijkomen voordat we echt het ga doen. beeb eerst vinden we meer belangrijk dat geld gooien op een trouwerij! we houden toch van elkaar. hoef niets aan anderen te bewezen. vind een leuk idee om een grote feest te geven na 15 jaar samen zijn. misschien dan pas trouwen. kan kindjes ook meemaken