ja hier ook lexy. berg afwas. hoef maar 1 x bezoek te hebben dat is het al foute boel op de aanrecht. zou zeker blij zijn met een vaatwasser.. maar ja. heb geen aansluiting voor hier.. stom he
Is ook erg leuk. Afgelopen woensdag m'n jurk nog een keer gepast en deze kan ik over twee weken ook ophalen. Komt nu allemaal wel erg dichtbij.
@ pixie: ja dat zei mijn vriend ook. Als hij wil gaan trouwen dan wil hij ook dat de kindjes zo oud zijn dat ze het mee kunnen krijgen, jaar of 4 dus. Een trouwerij kost idd veel geld. Als ik ga trouwen dan hoeft er van mij niet een heeeeeeeeel groot feest te komen. Ik wil alleen de mensen erbij hebben waar we ook mee om gaan. Mijn vriend heeft een grote familie die die nooit ziet, dus die hoef ik er echt niet allemaal bij te hebben (dezelfde geldt voor mijn familie). Alleen dichtbijstaande familie en vrienden, dat vind ik wel genoeg. Zal leuk zijn als het dan ook mooi weer is en we een grote tuin hebben. Vind het wel mooi om dan een tuinfeest te houden ofzo.. Maar ja dat duurt sowieso nog wel 8 jaar ofzo
Ik heb m'n vriend ook gevraagd. Hij vond het allemaal onzin, maar toen ik hem vroeg was hij helemaal ontroerd. Vond ik zo lief. En nu vindt hij het ook wel leuk. Vooral het feest 's avonds. Ik wilde het nu wel, omdat we het nu financieel allemaal prima voorelkaar hebben. Weet nooit wat er allemaal nog gaat gebeuren. En ik hoop natuurlijk dat we stiekum met z'n 3en trouwen haha
vaatwasser zou idd handig zijn, maar ja die hebben wij ook niet! Ja ik heb mijn vriend Jammer dat je die niet aan kan zetten wanneer je dat wilt :S. Maar pix begrijp ik het goed dat jij je vriend gevraagd hebt en dat hij nee gezegd heeft? Yvo: met wie heb je jurken gepast? Lijkt me moeilijk om te besluiten wie je mee wilt nemen. Mijn zus heeft echt een hele goede smaak dus die wil ik er eigenlijk ook wel bij hebben en mijn moeder natuurlijk ook! Maar hoe zit het dan met mn schoonmoeder....?
ohw champagnekleur vind ik ook super! Heb je een voorbeeldje voor ons? Ben niet nieuwschierig ofzo hoor . Zal idd mooi zijn als je met zn 3en gaat trouwen! En vooral als jullie het weten en de rest nog niet! Lijkt me een heerlijk gevoel om een beebje in je te dragen en niemand nog weet dat je eigenlijk met zn 2en bent Ik ga nu nog harder voor je duimen Hoe lang was jij al bij je vriend toen je hem vroeg Yvo?
nee hij heeft ja gezegd.. hahaha maar het was helemaal niet romantisch of zo. ik boog over hem heen en gaf hem een knuffel en vroeg wil je met mij trouwen en hij zei ja joh! hahha... maar goed wij zijn toch nooit seriouse mensen geweest waar dat belangrijk is. maar voor mijn eigen gevoel is het nu achter de rug even.. hoeft hij niet meer te doen en ik ook niet hahah.. zat wel te knagen terwijl ik weet hij is niet zo.. en zou zelf door zijn leven (tenminste momenteel lijkt het zo) zonder te vragen haha
is goed meid, dan blijf ik nu weer even alleen achter . Heel veel succes vandaag met werken. 1 ding scheelt het is echt klote weer, dus lekker van de zon genieten had toch niet gekunt. Als het zulk slecht weer is, vind ik het altijd minder erg om te werken! Ga je vanavond nog wat doen trouwens als je klaar bent met werken?
nou op mijn werk vind ik het ook wel prettig als zonnetje schijnt. kan ik buiten zitten hahaa dan valt het weekend vervelen mee nog. nee denk dat als ik thuis kom dat ik even op de forum kom kijken en dan naar bed ...of er moet iets op tv zijn haha misschien tot vanavond dan. fijne dag nog!
hallo, @mamaline: echt balen! hoe gaat het er nu mee? als je bloed laat prikken vb smorgens dan kunnen ze de waarden al doorgekregen hebben tegen de avond (met te bellen weet je al meer) doe je dit na de middag, savonds kan het zijn dat je de dag erna mag bellen. hopelijk blijft het nog goed nieuws ...k weet wat het is om eventjes te mogen genieten... vandaag een minder positieve ovulatie test dus nu zit ik op de wachtbank, afgelopen week 5 dagen geklust dus hopelijk zit het goed. afwachten maar ... werk ze allemaal, ik ben net uit bedje (gisteren trouw gehad van een nicht) en vanav gaan we naar de vrijgezellenfeest van mijn schoonzus dus twordt ook nog leuk! groetjes
dus nu op de wachtbank victortje. Zo te horen heb je flink geklust! Zal toch wel dat er dan 1 zaadje naar binnenkomt! Ben benieuwd. Wat een druk weekend voor jou, gister trouwerij vandaag vrijgezellenfeest. Druk maar wel leuk! Veel plezier!