wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Axioma

Axioma Fanatiek lid

Jun 13, 2008
    1,127
    0
    0
    Gouda
    ben nieuw hier op t forum, maar ik zit ook in de 1e ronde... ben alleen al 3 dagen over tijd.... en als ik de test van vanmorgen mag geloven ben ik zwanger!
    Gisteren een test gedaan, na 10minuten niets te zien, maar na een kwartier verscheen een 2e lijntje... ik denk ach een ingedroogd lijntje. Vandaag nog eens gedaan met ochtendurine, en ja hoor binnen 3 minuten een duidelijke lijn.

Maar eerlijk gezegd durf ik het nog niet helemaal te geloven en ben ik bang dat de test t mis had. Heb namelijk al een paar dagen zo'n zeurend gevoel in mn onderrug wat ik normaal gesproken heb als ik ongi ben.
    Ik kan het gewoon niet geloven....

2. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

En die lage onderrugpijn kan heel goed bij een zwangerschap horen hoor!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik verloor idd heel veel bloed met grote stolsels tijdens mn mk.
    Had ook vreselijk veel pijn (leek wel alsof ik weeen had voor zover ik dat kan weten natuurlijk)
    Maar 1 dagje een klein beetje bloed klinkt voor mij niet als een duidelijke mk, dus ik blijf hoop houden voor je.
    En 2 weken na je ongi al een positieve digitale zw test klinkt zo ongelovelijk.
    Maar goed, andere mogelijkheid: die van 25 mei was een innestelingsbloeding?
    Dan zou het zeker wel kloppen dat je 6 juni positief hebt getest met een digitale.
    Dus gewoon een verlaat ei dan?
    Zou ook helemaal kloppen met nog niks te zien op een echo.
    Ik ga echt keihard duimen dat ik gelijk heb met wat ik net zeg!
    Zou echt zooo super zijn voor je :D

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

goedenavond allemaal :D

@dreamer: ja hoor, het is gisteravond helemaal goedgekomen :D :D

5. Axioma

Axioma Fanatiek lid

Jun 13, 2008
    1,127
    0
    0
    Gouda
    dankjewel! stelt me wel gerust hoor dat je zegt dat het erbij kan horen.... :D

6. Niet meer actief

Ik word helemaal gek..Ik moet om de 5 minuten plassen en om nou te zeggen dat ik veel heb gedronken hmm nee en ik ben nu al 2x geweest en moet nu alweer maar ik ga mooi niet want dan kan ik zo weer haha wat een ellende..denk niet direct aan zwangerschap eerder blaasontsteking maar ik hoop het zooo van niet pff

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ongesteld geworden Lovelylove?
    zie dat je op dag 1 staat?

8. Niet meer actief

Ooh nee ben niet ongesteld geworden ben 1 dag "overtijd"
    Maar heb wel hele lichte ongi krampjes dus denk dat het wel doorzet maar ik ga maar een nieuwe banner zoeken

Goeiemorgen trouwens!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Nee niet ongi worden! Kom op! Morgen posi testen!

Mijn kaartje: temp blijft mooi stabiel.

10. Niet meer actief

Haha ik wil eigenlijk nog wachten met testen tot maandag ofzo als het kan nog langer :rolleyes: ik heb ook alleen nog 2 cb digi liggen en die hebben meer hormoon nodig toch? Ach we zien het wel ik denk dat ik straks ongi word maar hoop het niet natuurlijk :D

Jou kaartje ziet er mooi uit! Heb er niet heel veel verstand van maar je temp blijft gelijk dat is goed toch? Hoop het voor je dat het zo blijft!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Mijn temp zakt pas 1 dag vooor nod, dus dit zegt nog niets... ;)

idd als je denkt dat je ongi word, dan moet je nog niet testen meid...idd weekend afwachten, beter en goedkoper ;)

12. Niet meer actief

Ooh dus ik had het verkeerd hahaha sorry dan.
    Hopelijk zakt die niet ;)

Jaa het voelt wel zo maar ben net na de wc geweest en helemaal niks te zien :D Maarja vorige x brak het ook in 1x door dus denk dat dat nu ook het geval is al had ik wel veel kwaaltjes maarja je lichaam zit ook maar raar in me kaar he!

13. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik ook nog niet!

14. Niet meer actief

zo al 4 dagen overtijd TESTENNN! :D

15. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ja ik heb van de week getest negatief, maaaar nu keek ik weer naar die test van van de week, heb snel gekeken en toen weggelegd. dat er een hele dun licht streepje in staat. is dat dan ingedroogd of.......
    ja ik denk dat ik straks weer ff ga testen.

16. Niet meer actief

Uhmm wat voor kleur is die en welke test?

17. Niet meer actief

pff de ongi pijn trekt helemaal door na me benen :(
    Denk toch echt dat mijn lichaam mij mooi voor de gek heb gehouden deze x :(:( bah

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Miss, kan een indrooglijntje zijn hoor, heb ik ook vaak gehad. Mja, 4 dagen overtijd......spannend hoor.
    Maar ik zou nog ff een paar dagen wachten als ik jou was.

@Lovelylove, Ik zou nog een paar dagen wachten en dan weet je meer. Ongi gevoel hoeft niet te betekeken dat je ook ongi gaat worden ;)

Ik duim dames!

19. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    het is een test voor de vroegtijdige opsporing van de zwangerschap van ratiopharm de streepjes zijn roze/paars alleen die ene is heel dun en heel licht rose

20. Niet meer actief

Ja daarom test ik ook niet kost me handen vol met geld maar moet wel eerlijk zeggen als die testen hier in huis lagen had ik ze allang gebruikt :rolleyes: maar gelukkig heb ik ze bij mn zus late liggen haha!

Share This Page