Ik ben er nog steeds hoor, maar was 'even' aan het lezen bij de juli mama's. zo spannend. Hier geen nieuws. Mag officieel over 2 dagen testen, maar heb de afgelopen 2 dagen al getest en natuurlijk niets. Verwacht er ook niet zoveel van. Heb weinig menstruatieklachten. Af en toe wat pijntjes in de buik, maar verwacht de ongesteldheid toch wel deze week hoor. Weet natuurlijk ook nog niet zo precies hoe mijn cyclus is, ben uitgegaan van 29 dagen, maar dan kan natuurlijk ook meer zijn (waar ik van uit ga). Moet zometeen weer gaan werken, absoluut geen zin in. Wordt weer een hectische zondag en ik heb al 2 dagen pijn in mijn benen, rug en nek van het 'draven'. (afgelopen waren hectisch op het werk).
Gelukkig Daan... Ja afwachten nu spannend.... Je kan altyd nog positief testen..bij mijn zs heb ik pas 5 dagen na mijn NOD postief getest... [-o<
Goedemiddaagggg Pff net weer uit me bed gerolt... me 2 mannen zyn weg.. voetballen hierachter.. wilde vandaag naar de dierentuin ofzo gaan maar kon me bed niet uitkomen.. dus ja Tis rustig hier zeg al het hele weekend!
ow ow ow bren..nu ziet desman de dierentuin niet omdat jij je nest niet uit kan komen...GA JE SCHAMEN! Ja het word hier al rustiger.... Maar niet doordat iedereen zwanger is helaas... nou dan vullen wij de bladzijdes maar weer
hahaha ja erg hé.. verwaarloos me kind haha.. nee hoor.. maar desman was zelf ook pas om kwart voor 10 wakker... dus hy moe nie zeuren Ja dat is op zich geen probleem voor ons toch
hai hai idd rustig maar jah tis mooi weer buiten of ze zijn aan het werk,of lekker erop uit. Ik had ook zin om ff weg te gaan,de kleine ligt op bed man kijkt dvdtjuh ik achter mijn verslavende forum sstttt Ik was vanmorgen ff met Terence gaan fietsen richting mijn moeder,ff thee geleut. Nou wil zo graag testen maar tog voel ik me er niet lekker bij(wil ook wachten tot ongeveer 2 dagen na NOD dag(mits ik wordt.) poeh poeh nou nou ,loesmari
mooi weer? nou hier niet hor.... valt bar tegen... Werd net gebeld...opa en oma komen don zo terug brengen.. Dus is t weer gedaan met de rust hhahah.
nou hier is het ook niet echt geweldig weer.. soms zon.. maar vind het toch wel fris me ouders gaan zaterdag ook op vakantie.. dus daar gaat me oppas voor 3 weken hahaha...
hier is het lekker zwoel buiten op fiets wat frisser. Maar zodra de zon gaat schijnen bloedje warm. Tis nu trouwens wel donkerder geworden buiten @ kiemiej: ja dus wat ga je strax met hem doen? Ik weet soms van verbazing niet wat ik moet gaan doen. (Ter pakte het lijm potje uit de dresior(toen dacht ik owww we kunnen gaan plakken) gewoon tijdschrift gepakt wat gescheurd en geplakt op een dora kleurplaat,die hij vervolgens aan oma had gegeven. Hij is er erg trots op haa @bren 3 wk geen oppas oeioeieoei (heb je achter de hand wel iemand) of heb je nu ook vakantie)?
heb ik ook hoor, en vooral omdat desman geen kind is om te knippen/plakken enz heeft ie geen geduld voor hy gaat 2 tellen zitten en dan is het klaar... Hy gaat het liefst een hele dag buiten voetballen...of als het slecht weer is met zn auto's spelen maar die auto's komen me neus uit nee heb eigenlijk geen vaste oppas achter de hand, kan hem altijd wel ergens brengen als het moet maar das ook zo'n gedoe elke x gaan bellen kijken wie er kan.. nu hoeft hy niet vaak weg hoor, maar ach 3 weken overleef ik ook wel..
Ja ik weet t niet ga niets bijzonders doen ben ziekgemeld en werk in zelfde dorp dus ga niet oppad... En plakken enzo is leuk maar is don nog ff te jong voor stopt alles in ze mond... @brenda: Ja moet je eindelijk is echt moeder spelen hahahah mijn ouders gingen op visite bij mijn opa.. En die vroeg komt don ook mee..Dus vandaar dat ze hem opgehaald hadden methem op stap waren..Doen ze wel vaker.. ze denken ook vaak dat mijn moeder zijn moeder is... M'n moeder is 45 dus t zou zo kunnen hahaha.
van terence ging het eerste lijm op vingers ook bijna richting mond ik zei bah is niet lekker. Maar achteraf dacht ik volgende x ff misschien behanglijm ofzo halen(of bestaat er ook kinder lijm? Ik dacht ook soms plakken ze ook op de kdv(hebben behanglijm)maar letten ze daar wel goed op) als ik het al zie(je bent nu 1 op 1 he daar heb je er 16 zitten aan tafel. Nah zal vast wel goed komen maar daar ga je dan aan denken.
zo ja man en vermoeiend dat dat is! hahaha... mijn ouders komen desman ook regelmatig halen, Vind ik alleen maar leuk.. en hy ook trouwens.. en naar de ouders van me vriend kan ie niet want die wonen in suriname hahaha... haha loesmari.. tuurlijk is er kinderlym...
dan ff een eerste klas ticket boeken ben je daar wel eens geweest met of zonder des? Vorig jaar gingen wij naar Curacao voor mij voor t eerst weer sinds 21 jaar ofzo dus voor mij verassing en voor mathijs ook. Terence merkte er niks van behalve de enorme jetlag peoh werden 3 dagen lang achter elkaar snachts om 4 uur wakker ECHT KLAAR WAKKER HE! owja @ brenda: kinderlijm, voor onder de 4 jaar ofzo weet niet zal bruna dat verkopen?
ben dr wel eens geweest ja maar zonder desman, was met een ex scharrel We wilden dit jaar gaan, eigenlijk in december maar dat feest gaat nu vast niet door... Denk ook niet dat die entingen zo gezond zyn voor een zwangerschap, weet eigenlijk niet eens of het mag?...
Mijn ouders zijn opa en oma... jeroen zijn ouders ziet hij amper tot nooit..vind dat geen opa en oma... ja op papier.. Rare mensen... zie of hoor ze nooit.maar jeroen ziet of hoord ze ouders ook nooit... Raar hor ze hebben geen ruzie maar zo zitten ze niet in in elkaar.ik spreek mijn ouders zeker 2x per dag via de tel en zie ze bijna elke dag.. Maar goed me schoon moeder hoor en zie je dus niet..en dan gaat ze wel met een uitgeprinte foto rond pronken bij hun in t dorp (is 45 min hier vandaan) Maar ze weet niets van hem.en als ze dan keer komt is het kom maar bij OMA...Nou vandaag of morgen barst de bom ik hou al een jaar me mond maar duurd niet lang.. maar ja ik vind dat jeroen dat zelf moet doen..en hij heeft zoiets van ik vind het ook niet leuk maar is hun pakkie aan willen ze hem en ons niet zien dan tochniet.... En ik kan kwaad dr om worden..niet dat ze hem niet zien want ik vind t wel prima t zijn rare mensen met rare leef en denkwijzen. Maar ik haat t als ze zeggen kom maar bij oma... OMA? denk ik dan dat zijn mensen die dr voor je zijn leuke dingen met je doen en cadootjes geven...maar neej nix van dit alles.. Pff zo hart weer ff gelucht hahahahah
Pff wat een gedoe kim, moeilijk dan om je mond te houden he maar ja waarom zou je dr niets van kunnen zeggen eigenlijk? Kan eerst altijd op een normale manier toch? zou me dr ook zwaar aan irriteren!
laaat dit onderwerp nou vanmorgen van toepassing gweest zijn. Zijn ouders komen nooit hier spontaan als ik vrij ben en hun ook(zijn elke woensdag vrij) En wel bellen en op t laatst zeggen van de groeten he en een dikke knuffel ga tog fietsen man Ik wordt er zo moe van. Nu wilt hij dus een weekendje weg 1 nachtje dan en met Terence. Ik zei nee niet om jou ik gun het jou lekker weg met je zoon maar niet richting schoonouders. Vanaf de bevalling bekommeren ze zicht niet 1 sec om die jongen,als ze op visite zijn gaat hij niet eens naar hun toe hij kent ze niet eens. En ook dat ze niet met mij praten omdat paps de bus een keer gemist had,ik was in het dorp en tijd vergeten,had namelijk zijn porto ging erna boodschappen doen. zeiden ze wat een *&Y&ztreek van haar om jou dit te flikken,nou zorry hoor. Met verjaardagen WILLEN ze niet komen als mijn ouders er ook zijn, vind ik niet erg hoor. ik vermaak me prima zo,ik vind het wel heel erg sneu voor mijn vriend.