zo ben ik weer... Bren je heb ook gelijk maar ik kan dat niet meer normaal zeggen...ben nu 4 jaar met jeroen en al die jaren vind ik t rare mensen maar hou ik mijn fatsoen en denk ik eens in de zoveel weken nou 1 bakje koffie dat uurtje kom ik wel door... Maar als ik dus los barst wat niet al te lang meer zal duren denk ik dat het contact helemaal weg is want ik ben dr zo klaar mee met die mensen... Echt achterlijk..dat ze hoorde dat ik met me pil was gestopt 2 jaar trug..nou nooit bellen maar toen dagen lang aan de telefoon gehangen om het ons uit ons hoofd te praten denk er over na en wij hebben gespaard en ook gewacht bla bla bla bla..Nou vanaf toen was ik dr helemaal klaar mee.. Toen ik bevallen was kwamen ze en begonnen ze terwijl ik 10 min dr voor bevallen was over een advertentie in de krant hoe ik dat wilde enzo..Nou dat soort dingen.. Nu gingen ze vorige week op vakantie en dan moeten ze koste wat t kost nog ff langs komen.JA DAN WEL... zegt ze ik kom die weken wel door heb mooie foto´s gemaakt..dacht bij mezelf je ziet hem nu ook weken niet wat maakt die vakantie nou anders... Nou ja ik heb dr genoeg over geklaagd.. Ik vind het rare mensen,en heb dr gelukkig niet veel mee te maken.. En als don strax ff ouder is zal hij ze ook niet herkennen en gaan janke als hij hun ziet.. Ik zeg ook zo Je heb een opa en oma en je heb J... En E.. hahahah... hoe staat het met de meiden verder? heb wel weer ff genoeg over mij geklaagd
heb ook makkelijk praten hoor kim, hier zou de bom wrs ook allang gebarsten zyn..kan me mond ook niet houden.. Tis toch ineens heel lekker weer geworden nog! zonnetje is het zelfs vet warm...
nou zoals ik al eerder vertelde is mijn moeder de rare mens hahaa.. mijn schoonouders zullen leuke opa en oma zijn! maaar... ik klopt het natuurlijk af haha want je weet nooit. maar ik zie hoe ze zijn met mijn schoonzus en haar kindje en ze zijn echt fantastisch. Ze bellen ook hier vaak.Als ik niet mijn moeder bel dan hoor ik nooit van haar..dus..
het is hier raar weer...Nu is het weer droog en schijnt de zon 10 min terug regende het.. maar ja dat is NL Heb de bloemkool maar opgezet kan de kleine man zo eten ..
hier is het tot alsnog droog... nog geen drup gevallen, maar wat niet is kan altijd nog komen hey pix hoe is het meis?
hier ook raar. zonnetje en dan weer dikke donkere wolken. dreigt een beetje. @BMD ja gaat goed met mij. ongi is over.. haha al 2 dagen eigenlijk.was rustig op mijn werk. bijna geen client te bekenen. heb vanochtend buiten gezeten met een client en toen met haar een stuk gewandelt. daarnaast veel admin werk! nu even lekker thuis en straks lasagne maken.. mmmm hoe is het met jou? hoe reageerde je vriend op je shopping spree?
ja hier ook rustig hoor, Vrij weinig kwaaltjes... Alleen moe eigenlijk... haha oh die is dat wel gewend hoor dat ik soms teveel geld uitgeef maar hy zegt er wel altijd iets van maar als hy zelf de stad in gaat issie nog erger dan ik ben dus eigenlijk moet ie gewoon zn mond houden Ben nu aan het bedenken wat we weer eens moeten eten vanavond
hier word op zondag nooit gekookt... we halen altijd wat, maar ja.. KFC, shoarma, patat, chinees, mac, sparerib express.. heb eigenlijk nergens zin in
Hiiii, was vanaf vrijdag met ons meis bij mijn ouders..Kermis geweest en net ook een hele grote braderie Mijn ouders zij erg leuke en lieve opa en oma en de vader van mijn vriend die woont het dichtst bij en heeft een auto onder zn reet, komt ook altijd in de buurt tanken, maar even langsrijden?Tuurlijk niet...En zijn vrouw(niet ma van vriend), hm daar heb ik op zn zachtst gezegd heleaal geen goed woord over..HEKS! Loesmari, er bestaat idd kinderlijm en op t kdv zitten ze als ze slim zijn, niet met 16 kids tegelijk te plakken
@BMD lekker zeg. ja dat zou leuk zijn als we dat konden doen, misschien over een paar jaar. @loesmari ja idd. kindjes lijm kan je meestal kopen met een zacht plastic kwastje..zo komen de fingertje niet vol
Ow en loesmari...weet even de leeftijd van Terence niet meer, maar mocht hij een speen hebben, kan je die tijdens het plakken indoen, kanie ook niks in zn mond stoppen
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF de neef van me vriend is weer hier die is zoooooo FUCKING lekker die gozer! Zucht.... hahahahahaha... maar het is zo'n player player.. me hormonen slaan op hol.. hahaha
Knufff voor jou! was gezellig dus? ik vind dat ook altijd zo leuk braderietjes, kermis enz.. vrijdag TILBURG.... Joehoee..... kan me vriend deze week mooi nog ff overuren draaien want BREN wilt met desman naar de kermis.. 5 euro touwtje trekken, 5 euro eendjes vangen enz.. Tja hy zal weten dat ie een vriendin met een kind uitgezocht heeft Gaat er van jullie ook iemand naar tilburg volgende week? Pixx ja dat weet ie maar al te goed! hy word er ook iedere x boos om, laatst kregen we ruzie ik had ook weer een actie hoor Een vriendin van me zei, maak stiekem een foto dan van hem. ik d8 oke want ze zaten achter de ps2..dus heel geconcentreerd, maar zo blond als ik ben.................... richt ik heel onopvallend me telefoon camera op hem, en ineens die flits midden in zn gezicht! ik dacht NEEEEEEEEEEEEEE! dus ik heb me er maar uitgeluld.. me vriend keek me om dood te kyken, ff later zegt ie als je een foto van hem wilt vraag het dan gewoon... ik d8 whateverrrr.... hahaha maar hy weet het dondersgoed hoor....
jaa. en 5 euro voor een baby voor mij toch? blondje dat je bent hahaha... volgende keer maar geen flits
hahaha... ik heb honger! zal maar even beginnen aan het eten anders duurt het nog langer en dan verpest ik mijn trek door iets stoms te eten. tot strakjes