zooo ff rust ... bren jij bent ook wat hor... Met je manne ! ahhahaha Pix nog ff dan kan je eten... tik tak tik tak
wuhaha ach Nu blijft het alleen bij kijken.... dus dat mag he Pixx eet smakelijk alvast.. Ik heb nu ook wel honger.. *schopt zometeen iemand van de bank om eten te gaan halen*
volgens mij heeft iemand ingehacked op mijn broers msn. hij is op vakantie en ik krijg een rare gast te spreken.. of mijn broer neemt mij in de maling
ga je lekker meis? haha aankomen mag ook wel hoor tot op een bepaalde hoogte toch wij hebben maar patat op ben meteen weer misselijk... had er ook helemaal geen zin in maar ach...
haha ja heb ik ook met patat dan denk ik eet dat wel lekker enals ik klaar ben denk ik bah! en heb je later weer honger hahah
Wij hebben rijst met spekreepjes gegeten(is met prei, creme fraiche, tijm en peterselie erbij).hmmm... Brenda bedankt voor de knuff...Knuffels back at ya! Het was een leuk en gezellig weekend Staan wat foto's op mn hyve, zal er straks nog een paar bij doen...Ze heeft vandaag nl wel echt Pony gereden!
Vind die beessies op de kermissen altijd zo zielig die paardjes.. hy mag van mij ook nooit hahaha ur welcome mini.. trouwens, spannendetijden..waar is zij gebleven? is ook al weer tijdje nie geweest toch of word ik gek?
Mamaline, veel succes hier gewoon even HY!..... BYE!..... niks te melden, doet nog even verlaat mee aan de grouphug... tot morgen!
Ze stonden nu ook niet op de kermis, maar de braderie, want ze hadden door de circus vd kermis de dierenbescherming op hun dak gekregen, dierenleed. Vind dat die kleintjes op die pony'tjes kunnen, hoor..Ons meis kon daar nu dan op en de rest vd kermis/braderie had ze toch niks aan.Ze krijgen pauze, eten, drinken en ze lopen erg kleine stukjes, zag ik en hebben we dus meegemaakt, dus tsjah...Vond het wel geinig en schattig, ons meiske op zo'n pony
desman krijgt weer suri les.. vind dat wel leuk als ie het leert en ook goed kan praten... maar hy moet naar bed hy lig er al weer veel te laat in dus ga hem er ff ingooien
Hier ligt er 1 wel op bed, maar nog steeds wakker...ligt er vanaf half 8 in ong...Gek weekend voor haar geweest natuurlijk, met superveel indrukken en in the picture staan constant.pfff
die van mij lag dr vroeg in vandaag..was dood op half 7 in bed en heb hem niet meer gehoord.. Lekker rustig...