wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepke

miepke Actief lid

6 jun 2008
    266
    0
    0
    Ik zit ook in mijn eerste ronde en zit net over de helft nu. Ik heb al 2 kinderen (n jongen en n meisje) en mijn vriend heeft ook 2 jongens maar we willen er nog graag een van samen. Dit wordt dus van ons samen de eerste maar voor ons apart de derde. Vind het heel spannend om weer opnieuw te beginnen en ben heel benieuwd hoe het is om met n andere (lieve) man n kind te krijgen. :D
    Onze kinderen weten nog van niks maar dat houden we maar even zo want het moet nog even n geheimpje blijven en kinderen vinden het heel moeilijk om hun mond te houden. :(
    Het is ons geheimpje en dat maakt het dus nog spannender. :-$:-$:-$
    groetjes

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Miepke welkom en heel veel suc6!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @miepke welkom hier. veel klets plezier! wij praten hier over van alles. eerste ronde (eignelijk elk ronde) is er veel wacht tijd, en wij vullen die wacht dagen goed in met algemeen geklets :D Dus is er altijd wat te lezen. alleen de afgelopen paar dagen niet, hehehe iedereen had wat dit weekend!

@mamakitty.. spannend zeg ooohhhh.... je gaat vandaag lekker klok kijken volgens mij hehehe... het zit vast goed bij je. :D

@mamaline. laat je het wel even weten of je toch naar het zkh moet voor bloed prikken? ik hoop het niet zeg!

@marloes idd. ben je ziek aan het worden. hier ook veel zieke in de omgeving.

@northern leuk is dat he te bedenken dat over 1,5 jaar, 2 jaar heb je mogelijk dat dagelijks.

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoi, test bij HA was dus negatief... Moet nu zo naar ZH om bloed te laten prikken, gelukkig kan mijn vriendin ff op de kleine passen.

Liefs Mamaline

5. Nou hoop van niet!
    Voel me eigen niet ziek... :(
    Alleen dat beroerde gevoel bah bah...

6. He balen joh!
    Echt kl... :(

Waarom gaan ze nu bloedprikken ?
    Heeft de huisarts verder nog iets gezegt over hoe dat nu kan komen ?

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    LIJST VOOR DE ROZE WOLK

ZWANGER IN JUNI

mamakitty Ronde 1
    Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden *

ZWANGER IN JULI
    Sabrina 24 Ronde 1
    Bmd Ronde 1
    mamaline Ronde 1

NOD lijst JUNI
    28-06 Litsa (ronde 1)

NOD lijst JULI

01-07 BMD (ronde 1)
    04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1)
    06-07 Bloempje55 (ronde 1)
    10-07 Trieske (ronde1)
    11-07 Ellen1982 (Ronde 1)
    12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1)
    13-07 Alexia (ronde 1)
    15-07 Miss (ronde 2)
    16-07 Daan78 (ronde 1)
    17-07 Loesmari (ronde 1)
    24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1)
    25-07 Tummetje (ronde 1)
    26-07 Lexy4 (ronde 2)
    27-07 Sylvia (ronde 1)
    28-07 Moor (ronde 1)
    29-07 Soezah ( ronde 2 )

NOD lijst AUGUSTUS

01-08 Snuffie(ronde 2)
    02-08 yvo08 (ronde 2)
    03-08 Esmee81 (ronde 2)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    06-08 Pixie (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1)

* zwart = NOD
    * rood is ongi :evil:
    * roze is natuurlijk zwanger \:D/
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen

Miepke wanneer is je NOD?

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh lieverd. *knuffel* ik duim voor je dat je bloed anders verteld en dat je lichaam je gewoon voor de gek aan het houden is.

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    goeie morgen meiden

Ik voel me al stuk beter... Heb ook nog niet gegeten... ben bang dat t weer allemaal dr uit komt...
    Net telefoon gehad... De verkoper wil de kosten delen! Dus nu is het ff wachten op een telefoontje van onze hypotheekadviseur... En als dat allemaal goed is gaan we vanmiddag het nemen! Echt super spannend! M´n dag ken nu al niet stuk!

Verder is het hier mooi weer,blauwe lucht en de zon schijnt..PRACHTIGE DAG!
    *pff ben echt zenuwachtig*

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    misschien de zenuwen kimmiej? of kan je toch wel veel hebben?
    is echt spannend voor je. ik duim voor je. geniet maar van de lekker weer en probeer niet te veel van een wacht houding te hebben anders duurt het ook nog eens te lang tot de telefoontje.

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja ik kan t niet uit staan dat hij bezig was en de typmiep mijn nummer opschreef en dat ze door zou geven dat hij mij even moest bellen.. Ik heb met de makelaar afgesproken hem aan het eind van de middag te bellen met wat we doen.. We willen het beiden hypotheek si ook te doen.we willen nu weten wat alles kosten worden van verzekeringen enzo..en als we dat kunnen betalen dan doen we het! Maar ja t worden heel krappe tijden maar hebben we er voor over...want op 1 hoog met hond en kind en 2e misschien op komst word nix... ik hou jullie zoiezo op de hoogte..

Hoe is het met jou pix?

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja leuk he hoe ze erop reageren, die meid van onze vrienden heeft het nu ook nergens anders meer over. Geniet ervan vanmiddag! :)

13. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja raar idee eigenlijk hè :)
    En dat je daar zo naar uit kunt kijken hè ;)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja is echt spannend. kan mijzelf niet echt in je situatie plaatsen.
    met mij is alles goed. heb nu even vandaag lekker vrij. dus ga ik het mooi gebruiken om niks te doen en op de bank te hangen. Mogelijk naar geld zaken kijken en rekensommetje maken te zien of wij een nieuwe tv kunnen bekostigen. maar heb eerlijk gezegd geen zin in dat gezeik. ik ben een beetje in denial over de tv. maar vriend zit er op te hoe zeg je het.. heuen? spel ik dat goed. het woord zelf nooit gelezen of geschreven ..raar..

vind heel erg dat de tv kapot is. niet dat we niet meer in de woonkamer tv kunnen kijken maar meer omdat dat weer een hoop geld is..

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    elke keer als kindjes hier op bezoek komen vind ik heerlijk om te kijken hoe ze spelen, en met ze te kletsen en ook lekker actief bezig zijn met ze. naar de eendjes, naar de schommel, of gewoon lekker binnen met de bal spelen of dansen of springen of rondjes rennen...

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja leuk is dat hè :)

17. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hey hier al een eindje wakker gaan wandelen met de hond en wat rondgehangen op internet(moet eigenlijk es men ramen schilderen maar echt geen zin in)
    @mamaline: echt balen; hopelijk zegt je bloed iets meer, laat het ons weten!

hier alles ok verschoot deze morgen wel want had echt heel veel slijmig witverlies (sorry voor details) zou dit een teken kunnen zijn of is dit anders ook normaal (tis nu zo'n 3 dagen na eisprong)

groetjes

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kimmie......wat goed meis! Dat huis is voor jullie!

Victortje, ik had ook veel witverlies, maar bij beide...zwangerschap en ongi...

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zo ben in een muziek stemming hhahaa.. muziek luisteren en kijken op youtube. heb ook zin in een concert weer maar heb net ticketmaster en er staat alleen coldplay dan (oktober), die ik zou wel willen zien,maar kan niet zien of er nog tickets beschikbaar ben.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ga even wandeling maken met schoonzus en nichtje. tot straks

Deel Deze Pagina