hey skatties! Vriendin van me is hier al de hele morgen... die denkt dat ze zwanger is dus we gaan zo ff test doen bij dr.. Nou ja WE.. ZIJ dus hahahaha spannend Hier verder weinig nieuws... Mamaline wat k*t zeg! Dus je gevoel zat toch goed? Njah de wonderen zyn de wereld nog niet uit maar ieder geval een dikke knuffel voor jou meid! je had je er zo op verheugd! Hoest met de rest?
Vertel vertel vertel.......is je vriedin ook zwanger? Hier alles goed, verveel me een beetje. Moet nog wel vanalles doen, maa heb geen zin Vriendlief belde net dat zijn telefoon stuk is, helemaal over de zeik Ik zou ook niet zonder m`n mobiel kunnen. Maar hij wilde direct al vrij nemen enz. Ik zei doe nou maar kalm, je oude foon ligt hiero nog en ik moet eerst de bon zoeken en de winkel gaat pas om 6 uur dicht.
hoi, Net bloed geprikt, w.s. kan ik morgenmiddag bellen voor de uitslag. Omdat het nog zo pril is, wil de HA dat ik sowieso over twee weken weer bloed laat prikken. Heb daar in de auto even over nagedacht. Wat als uit de bloedtest blijkt dat ik niet zwanger ben... Wil de HA het dan gewoon de komende twee weken zo laten? En moet ik dan over twee weken weer bloed laten prikken, dan wordt de uiktslag toch niet meer anders? Of moet ik dan twee weken tussen hoop en vrees gaan leven? Misschien, heeeel heeeel heeel misschien was de eerste bloedtest wel niet goed en is er over twee weken wel hcg te meten... Meiden, ik moet er niet aan denken. Wat mij betreft word ik nu gewoon ongestel en gaan we door met ronde twee...!
ppff ja die onzekerheid he! Heb je geen bruin of bloedverlies gehad ? Weet niet waarom de huisarts over 2 weken weer wil dat je bloed laat prikken Als de bloedtest zegt niet zwanger moet je denk ik toch nog een echo... Maar vreemd is het idd wel! Blijf hoop houden voor je! *knuff*
mm lijkt mij dat je eerst gewoon ff de uitslag van vandaag af moet wachten, en ik denk als die toont dat je niet zwanger bent een bloed test over 2 weken ook geen zin meer heeft eigenlijk... maar ik denk dat er nu idd niets anders opzit dan gewoon te wachten en kijken wat er gebeurd, denk dat het nu weinig zin heeft om allerlei testen te gaan doen..word je zelf alleen maar onzekerder van (en terecht) ... Nothern... ze gaat zo testen.. we wachten ff op de vriendje
Oh wat een onzekerheid, 2 week lang tussen hoop en vrees leven is ook niet te doen. Maar wij blijven duimen hoor voor je! Kopt op!
jeetje mamaline ... Nou ik hoop dat die bloedtest morgen wat duidelijkheid kan geven want dit is echt NIET TE DOEN! Heel veel sterkte meid.ik zal voor je [-o<
\ ja joh ik zeg al doe gewoon maar is weer zo'n muts.... denk eerlijk gezegd dat vriendje lief er niet al te blij mee zal zyn haha maar goed... we zullen het wel merken.....
Nope die gaat zeker niet lachen, dus dat word nog gezellie mocht ze wel zwanger zyn.... zal IK wel weer de schuld krijgen hahaha is altijd zo... omdat IK zwanger ben is zij het ook ineens... denk dat er zoiets uit zal gaan komen Loes, 2 dagen pas hoor.. en dat was idd nog nergens gezegd
Nou succes dan daaro! Het is altijd makkelijk hè om de ander de schuld in de schoenen te schuiven, maar hij was er toch zelf bij neem ik aan toen ze het deden
@miss, zou je liever niet even wachten op je menstruatie voor je op de lijst wordt verwanderd? @Pixie: nee, niets ernstigs gebeurd verder, maar het wat zo ontzettend druk. Op een gegeven moment hadden we een wachttijd van een uur voor inloop. En de telefonische reserveringen waren stopgezet, konden pas weer terecht na half 9. En elke keer maar weer dat zelfde riedeltje: goedenmiddag/avond. Graag een tafeltje voor 4. Sorry, maar de wachttijd is 3 kwartier tot een uur, buiten heb ik evt. nog wel plek (haha en zo warm was het gister niet bij ons). Wat je dan soms meemaakt hihi. sommige mensen worden echt boos dan. Snappen niet dat ik geen tafel voor ze kan organiseren. En ik maar zeggen: Het spijt me, meer kan ik op dit moment niet voor u doen. Maar ik heb het weer overleefd En ja, morgen is zo ongeveer mijn nod dag. Dus nog even afwachten, maar verwacht wel gewoon ongesteld te worden hoor. Hoe is het met jou verder dan? Lang niet gesproken (K) @MamaKitty: je eerste echo vanmiddag. spannend. Ben zo benieuwd ernaar. Ik duim voor je meid. (enne, niet teveel slag om de arm houden hoor. Niet van het allerergste uitgaan toch? Al zou ik niet weten hoe ik zou reageren hoor. Zou ook doodzenuwachtig zijn. Werken de pilletjes een beetje? @Yvo: gewoon even hallo zeggen. Werkze @Northern: af en toe ben ik ook wel blij dat ik ze nog even niet heb. Als ik sommige blagen zie @Miepke: welkom en veel plezier hier. Tis een bijzonder clubje bij elkaar, maar dat zul je wel merken @mamaline: ik kan niet meer voor je doen dan met je meewachten en duimen. ((((((((Knuffel))))))))) @BMD: En? Is ze zwanger? Ben zo benieuwd. Wat ben jij er trouwens op tijd uit zeg.