jij had ook meldingsplicht Daan.. heb je niet gedaan. stouterd! lekker stiekum testen. mag niet he? moet ten minste wel een update geven ook bij negatief, want dan mogen we je door praten om maar even nog af te wachten hhahaa.. hebben we nu niet de kans voor gehad!
hihi ja Daan, jij had het ook moeten melden He meiden ik ga ervandoor, ik spreek jullie straks na de echo! bye.....
Iedereen heb meldingsplicht hiero! verplicht 1 x per dag melden Nou ik word geen tante hoor... ben al tante van 2 maar jullie snappen het wel En ik, ik baal wel had zyn reactie wel willen zien (hoezo gemeen haha ) maar ja mss is het wel te vroeg, kan dus altijd nog positief uitdraaien...
nee ze baalt wel, althans balen is een groot woord, ze hebben het duidelijk niet gepland maar ze had het wel leuk gevonden.. had wel zin in een beetje actie op deze maandag eigenlijk hahahaha die agressie gaat gewoon NIET weg
Oeps sorry meiden. Wist niet dat ik meldingsplicht had Maarre, heb nu soort van buddy met sms, dus dan eh, schakel ik die wel in of zow. hihi. Zal me trouw melden en netjes zeggen of ik getest heb of niet en wat de uitslag dan was. Keej?
ok. ik ga het toch even erin gooien. weet dat hij het niet prettig zou vinden te weten dat ik hier met jullie daarover gaan hebben maar ik doe het toch... mijn vriend heeft de laatste maand last van zijn ballen. als hij te lang op zijn bureau stoel zit (dat hij vaak doet) dan krijgt hij meer last van. bij het wakker worden heeft hij het ergst last van. het neemt af zodra de dag vorderd. het is dan in zijn linker, dan in zijn rechter. hij heeft alle theorieen bedacht, zelfs tot een of andere enge dingen. maar het logische is het slapen, hij ligt vaak met zijn been overheen, dus zou het kunnen zijn dat het knijpt. heeft hij nou een kussen erbij gepakt om daarop zijn knie te leunen om het wat meer ruimte te geven, maar die blijkt hij dus in de nacht weg te duwen. Hebben jullie mannen ooit hetzelfde last gehad, en wat hebben ze daaraan gedaan. naar de HA is voor mijn vriend geen optie nog. Ik ben wel een beetje bang dat straks als we moeten klussen dat hij het niet trekt. ja. dit is de reden waarom ik wist dat ik niet zwanger was omdat we niet hadden geklust hierdoor! oh. en ze zijn niet opgezet, en het is geen constant pijn, maar het is wel een belemmering.. zelfs lopen is af en toe lastig omdat het volgens hem irriteert
Geen idee wat het is, maar ik zou wat dat betreft geen enkel risico gaan lopen hoor en echt een bezoek aan de huisarts gaan brengen. Hoe oud is je vriend als ik vragen mag?
pff ik heb geen idee pix.. me vriend heb wel eens last van zn ballen maar dan omdat ik er tegen aan getrapt heb.... maar de HA vind ik echt geen rare optie hoor, snap dat het voor je vriend en voor iedere andere man niet gemakkelijk is je handel daar op tafel te leggen maar goed... je weet niet wat er aan de hand is, en gezond klinkt het niet... maar goed ik ben ook geen dokter.. mss zyn ze te groot? noem ook maar iets hoor... geen idee schat
Pixie: geen idee wat dat kan zijn, heb ik m'n vriend nog nooit over gehoord. MamaKitty: nog maar een uur. Daan: doen we niet aan he, stiekum testen. We willen graag alles weten hahaha
Jeetje Pixie dat is toch niet niks joh! Als hij er zo'n last van heeft... Ook ik zou toch daarmee naar de huisarts gaan... En niet langer ermee rond blijven lopen... Weet dat mannen dat niet snel doen maar zou het hem toch zeker aanraden. Als je een vrouwelijke arts hebt kan ik me vorostellen dat het helemaal moeilijk is! Maar dan kan hij gewoon ergens anders een afspraak maken hoor Maar zou er niet mee blijven rond lopen hoor... Wie weet is hij er zo vanaf als hij bij de huisarts is geweest Sucses ermee!
ja heb ik al de hele maand geroepen maar doet die niet. hij zegt het nog even te geven. ja ik vroeg hem hoelang en hij gaf geen duidelijk antwoord. kan hem niet dwingen. hij had een paar jaar geleden wel een knobbel in zijn bal en daar zat die ook mee toen voor een maand of twee voordat hij naar de HA ging. het blijkt niets ernstig te zijn, en moest hij gewoon afwachten zei de HA .. 2 weken later was het weg. hij zei hierover geen knobbel deze keer te voelen. maar misschien een ontsteking of zo. ik weet wel dat hij anderhalf maand geleden vertelde dat hij denkt zijn ballen te hebben gekneusd. zat erop.. hahaha hoe doe je dat vraag je af dan he.. nou met zijn ene been dus over de ander gaan zitten en zijn bal ertussen komen. ik hoop dat het dan toch nog nagevolg is daarvan.. maar ja. het duurt wel ERG lang.het was trouwen daarna weer weg maar met een week of 2 begon hij weer last te krijgen. hij is 29