Ik weet het ook niet, jeejtje...ik zou ook het zekekre voor het onzekere nemen en naar de HA gaan, maar snap wel dat dat niet prettig is en je niet zo 1 2 3 gaat. Mijn vriend heeft wel eens last van zn ballen, maar dat komt dan omdat hij dan op springen staat voor sex.(mijn lage libido, weten jullie nog)
Nou, ik wil je niks niet bang maken. Dat zal nu dus wel gebeuren, maar bij jonge mannen van die leeftijd komt zaadbalkanker veel voor en ik weet uit ervaring dat dat echt een hel is. En daarom nogmaals: Sleep die man naar de huisarts! Ook al blijkt dan dat hij enkel gekneusde ballen heeft (als dat bestaat).
ik vroeg hem trouwens of het hem gaat lukken te klussen deze maand en hij zei het wel te gaan proberen. Ik laat het dan nog tot dan en als het hem te veel pijn geeft achteraf, dan moet hij van mij ECHT naar de HA. geen gezeur. ja weet van de zaadbal kanker. dacht die namelijk vorige keer te hebben (maar hij is toch zo'n hypochondriac, ik ook trouwens)...maar goed... hij moet het nu even wel zelf weten... hij weet wat de nadelen van wachten zijn.. het onzekere dus en mogelijk toch wat is.. maar ja. daar is die juist bang voor... dat het toch wat is. MANNEN!? snap je toch niet! maar dank jullie voor de reacties. zit ik toch eignelijk mee.. juist omdat dit voor ons een klus periode is en zijn de ballen ook meedoeners!
Nee, mijn vader. 1x op zijn 32e en de 2e keer op zijn 41e. beide ballen kwijt. Nou dat is verschrikkelijk.
oh wat erg daan...dat is nog wel heftig zeg! mijn vriend heeft natuurlijk veel op de internet opgelezen (ook niet goed voor een hypochondriac) en leest zoveel verschillende dingen die je aan je ballen kan hebben. 'symptomen'lijken toch allemaal een beetje op elkaar.. ja. pijn.. wat meer heb je nodig om onzeker daarover te worden!
Jeejtje Daan, dat is zeker niet misselijk!is misschien makkelijk gezegd, maar gelukkig "alleen maar" zn ballen en niet zijn leven. Pixie sterkte, is geen leukesituatie zo, ik hoop dat het gaat lukken in je vruchtbare periode en anders hoop ik toch echt datie de stap durft te nemen om naar de HA te gaan...Hopleijk eerder dan pas over bijna 2 weken!
Nou als hij al twijfeld of hij wel kan klussen... En als hij er soms al last van heeft met lopen en zitten zou ik hem aquut sturen! Toch een teken dat er echt iets is ... En mocht het een ontsteking zijn ofzo moet hij er ook niet te lang mee rond blijven lopen! zou toch echt niet afwachten hoor... Gewoon een afspraak laten maken bij een mannelijke huisarts! sucses ermee... @daan: Jeetje wat erg... dat is idd verschrikkelijk!
ik blijf toch elke dag als hij erover hebt, roepen naar de doktor gaan .. maar ja.. ik pak de telefoon niet op voor hem. moet die zelf doen!
ik ga even vanavond hem verleiden! kijken hoe dat gaat. als het niet gaat kan ik nog sterker roepen 'NU NAAR DE DOKTOR!'
ja, of misschien is dat wel de duw die hij nodig heeft, van ja dan heb je de afspraak geen gezeur, maar weet niet hoe jouw vriend is natuurlijk...De mijne zou er enorm kwaad om worden.
mijne ook! zou dat echt niet waarderen. hij houdt erniet van als ik dingen voor hem regel zonder het eerst te overleggen.(zijn vader is zo, en kan hij echt kwaad om worden)
nee, idd, hij moet de controle houden en zelf bepalen en wat een ander voor hem beslist kanie ook niet waarderen.
Nou hier nog 1 en dan nog zou ie niet met zn handeltje op tafel gaan bij de dokter zo stront eigenwijs zou ie van my zyn...
nou ik kijk het even vanavond aan en op zijn reactie ga ik hem toch even dwingen.. morgen ochtend pak ik de telefoon gids schrijf ik de nummer op en zeg.. ik wil dat je bel anders geen nookie meer voor je dan rent die! haha
was echt moeilijk de vorige keer idd. en hij heeft gewoon een mannelijk HA .. maar hij vond het ECHT geen fijn gevoel.. niet alleen op tafel.. maar ook aanvoelen natuurlijk.. kon hij echt niet tegen.. getraumatiseerd hahhaa.. misschien daarom nu nog moeilijker!