wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nog nooit van gehoord :oops:

Njaa volgens mij is als die grijs of wit is een indrooglijntje..dus als ik jou was zou ik heeel snel weer testen :D

2. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik zit te denken om zo ngo ff te testen dan heb ik tot maandg zowiezo niks meer in huis hahaha

3. Niet meer actief

Hahaha zou ik ook doen

4. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik ga zo testen
    jullie horen het straks van me.
    eerst mijn vader ff afpoederen op msn.
    tot zo

5. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    hij geeft nog steeds 1 streep aan helaas!
    dan maar weer afwachten.

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    miss en lovelylove SUCCES!

algemeen vraagje alsje tevroeg test en hij is negatief kan t altijd nog zijn dat je na je nod positief test maar wat nou als je te vroeg test en hij is postitief? is ie dan ook niet te vertrouwen?!

groetjs en fijn weekend dames

7. Niet meer actief

ben ongesteld :(

8. Niet meer actief

Jaa als je voor je nod test en hij is nega wil dat niet zeggen dat je niet zwanger bent dan kan je na je nod best positief testen! :D

9. Niet meer actief

Meen je niet..wat balen zeg..
    Nou meid ik hoop dat je snel duidelijkheid heb want dit is ook niks zo!

10. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @lovelylove ...balen voor je meid! volgende keer hopelijk beter

en bednakt voor je andwoord weet je het ook hoe t dan zit als ie wel positief zou zijn vooooor je nod is dat dan ook niet betrouwbaar?!?

niet dat ik het al doe hoor maar vroeg t me af!?!?

xxxxx

11. Niet meer actief

UHm jaa testen voor nod is wel "gevaarlijk" omdat het nog door moet zetten en je hebt kans dat je gewoon ongesteld word en dat het dus niet doorzet (de innesteling) geloofik. Daarom raden ze ook altijd aan na je nod pas te testen.
    Hoop dat het een beetje duidelijk is ;) Het komt er op neer als je voor je nod test en hij is posi je zwangerschapshormoon in je hebt en dus zwanger bent alleen nog zoo pril dat je moet afwachten of het doorzet of niet.

12. spannendetijden

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanks! heeeeeel duidelijk!
    groetjes xxx

13. Niet meer actief

Gelukkig en graag gedaan hoor! :)

Liefss xx

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    he kl*te meis.....
    Suc6 voor ronde 2!Blijf je wel gezellig meekletsen hier?

Jammer, maar ik denk toch dat je cyclus nu langer is...
    Anders temperatuur morgenochtend eens voor de gein...ben benieuwd.

Hier veel plassen, diaree, zere borsten........aaaaargh dingen die ik ook had toen ik zwanger was van mijn dochter, maar ik maak me de kop niet gek! Ik moet nog 8/9 dagen, dus.....

15. Niet meer actief

je moet jezelf niet te gek maken je lichaam houdt je zo snel voor de gek maar natuurlijk hoop ik het allerbeste voor je en ben heel benieuwd !

Tuurlijk blijf ik hier mee kletsen maar ik zat te denken misschien kunnen we straks een nieuw topic openen met ronde 2 maar ik denk eigenlijk dat ze die gaan sluiten..maar lijkt mij wel gezellig omdat je allemaal in de zelfde sistuatie zit en het is hier ookal zo gezellig!

16. Niet meer actief

Ff over tempen ik heb nu geen thermometer maar als ik die maandag haal en elke dag om 8 uur me wekkertje zet en dit me hele cyclus doe (dat word heel lang haha) kan het dan ook dan begin is dus op dag 4 of moet ik echt op dag 1 beginnen? Heel misschien kan ik straks nog na de winkel ligt eraan hoelaat mijn boyfriend thuis is.

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

denk dat dat idd iets is wat ze zouden gaan sluiten. maar wie weet... succes ermee in elk geval in de 2e ronde en hopelijk dan beter nieuws ;)

hier nog weinig te melden. de :evil: zijn voorbij dus nu is het gewoon afwachten e.d. :) :)

18. Niet meer actief

Ja denk het ook jammer jammer jammer kan ook zo geen ander onderwerp verzinnen om te openen.

Ooh dat is wel lekker kort zeg 5 dagen ik heb altijd 7/8 dagen nja altijd sinds dat ik weer ongesteld ben geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Zie dat je bijna gaat trouwen leuk jo! Je hebt in ieder geval iets om je bezig te houden en je hoort wel vaker dat het dan juist raak is dus wie weet :D

19. Niet meer actief

En bedankt voor het succes pff ben een beetje vergeetachtig vandaag :rolleyes: toenstraks ook in de winkel ik had een briefje van 10 en 1 van 20 en het was 11,25 dus ik pak 1,25 betaal ik met die 20 inplaats van die 10 :rolleyes: haha pff

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Kunnen deze ook laten veranderen naar zwanger worden vanaf mei ;)

Share This Page