LIJST VOOR DE ROZE WOLK ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Pixie (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
Hoi Pixie, Ik ben het mat Daan eens, ik zou geen risico willen lopen en voor de zekerheid even langs de huisarts gaan. Wil je niet bang maken, maar je hoort wel vaker van die vreemde dingen tegenwoordig. xxx
oh je maak mij helemaal niet bang.. kon ik maar al jullie dames op zijn kont aanzetten.. dan zou hij luisteren.. naar mij luisterd die blijkbaar niet hahaha maar ik denk dat ik hem maar ernatoe ga slepen
Ik moet nog 12 dagen voor mijn nod. Heb nu last van gevoelige borsten, last van onderbuik en onderrug,drukkend gevoel tussen de benen, duizelingen........ vaker naar de wc en niet alleen om te plassen. Moet nog zolang wachten tot t zover is. Hoop dat het snel raak is anders zit ik iedere maand zo te zenuwen. Ik wil het zoooooooooooo graag.
Nookie, n. Slang word for sex and sexual intercourse. Softer sounding and considered less coarse than some more popular profane synonyms for copulation, like fucking and shagging. Connotations of innocence, bashfulness and often playfulness. bron: http://everything2.com/index.pl?node=nookie hahaha
ja snap ik.. wij ook allemaal.. hahah ja dat krijg je op een forum topic zwanger worden. maar maak jezelf niet te gek ermee. als het gebeurt gebeurt het toch als niet dan pak je het weer aan. hoe oud ben je miepke als ik vragen mag? en je vriend?