ik vind hem echt KOEL man... jammer dat er geen afstandsbediening bij zit maar das dan ook wel weer goed voor de conditie Daan zet jij hem ff op ATWT? Oja ff een aanvulling.... Hier op het forum gebeuren vreemde dingen... mensen die op zoek zyn naar hun EI die liggen hier gewoon in de koelkast maar goed...zoekt en gy zult vinden
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehn klik (die vorige was een link trouwens): kwijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjl
je ken er wel een hoge bd van krijgen. Misschien eens bij het cb of je gyn te rade gaan. Ik zoek maar 1 keer per jaar een ei en dat is met pasen!
Ik kippenhok jij kippenhokt hij/zij kippenhokt wij kippenhokken jullie kippenhokken zij kippenhokken Maar dan wordt ie moeilijker: ik heb kippengehokt of ik heb kippenhokt ik heb ge-kippenhokt ik heb me laten kippenhokken ik heb me hokken gekipt.........
welkom tico in onze kippenhok.. lekker vol kippen maar helaas moeilijk een ei te vinden soms. hopelijk kan jij wel je ei vinden en dan kan die lekker bakken!
wuhahaha heb hem er per ongeluk afgetrokken sorry! doe hem wel met een plakbandje vast maken Pixxx HOOOOI... welkom tico! succes met zwanger worden... je bent trouwens ergens midden in beland..... maar daar wen je vanzelf aan hoor tis alleen wel besmettelijk haha
ik dacht al haha begreep het niet helemaal maar val ook zomaar ergens in! hoop inderdaad dat het snel lukt. Als ik mijn ei heb gevonden laat ik het weten hahah
vraag mij af hoeveel mensen schrikken van deze kippenhok.. denken ze even over zwanger worden te kletsen en belanden ze onverwachts op een wachtbank.... daar schrik je echt van haha.. maar is leuk hier hoor.. heb je nodig als je moet wachten.. zag tico dat je je bericht wijzigde met een ? ja. snap de verwarring ook. maar klopt hoor.. is de goede topis 'wie nog in de eerste ronde'.. klopt hoor. echt waar! ECHT! ECHT! nee... serious ECHT!