hihi kreeg zojuist ook zin om te soppen. Moet ook nog even wachten met soppen en eten, duur nog een uur voordat manlief thuis is. Ben vlees aan het bakken en dat ruikt zo lekker. En volgens mij verder weinig in huis om te snaaien. spannendetijden (het leven is een zure bom) heeft zich ook nog steeds niet gemeld
tja. waar blijft zij. maak me toch een beetje zorgen nu over haar. misschien gewoon erg drukke week... maar eh.... ik ga even kip voorbereiden.. vriend kan lekker koken maar daar doet hij zijn handen niet graag op! hahaha...
Iemand toevallig nog zin om te Isketchen? Of kunnen jullie nog steeds niet op Isketch? Of een ander spel? Oeh, ben zo benieuwd hoe het met MamaKitty is.
Oooh spannendetijden heeft zich in me inbox al gemeld vandaag! ik had haar prive bericht gestuurd ze heeft geen internet alleen op dr werk maar alles was goed.. ik weet ook nie wrom ze niet hier gepost heb mss geen tijd of druk op dr werk maar zal het dr ff vragen!
daar ben ik weer! ff snel gegeten, sorry maar barstte van de honger en moest veel mensen inlichten. WE HEBBEN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN! Ben zoooooooooooooooo blij! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Foto in album!
Ze nemen ff 2 maandjes een break...daarna beginnen ze met zwanger worden. Weet het hele verhaal, maar dat kan ze beter zelf vertellen....
Oh trouwens, ik vertelde toch vorige week dat Rolf een liedje ging opnemen met zijn collega's in het kader teambuilding en dat hij zoooooooooooooo leuk vond Nou hier is het resultaat: Bij 1.04 minuut zie je iemand in een roze overhemd en baard NIET meezingen en ook nog een slok drinken nemen. Dat is nou mijn man. De Held! Ik ben zooooo trots op hem *smelt* Klllllllllllllllllllik
Ooh meid, wat fijn! En wat een mooie foto. En het hartje zien kloppen. Helemaal top! @Spannendetijden: Je wordt gemist, maar neem je rust en kom terug wanneer jij je er weer goed bij voelt. Dikke kus!
ja heeft ze wel verteld dat haar vriend wou wachten .. in ieder geval wel kl*te voor haar.. maar goed.. 2 maandjes is geen jaar
oh ik word geroepen. vriend doet vervelend.. '' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken''' eten maken' ja 'nu?''nu?''nu?''nu?''nu?' jaaaaaaa! dus.. hahaha strakjes misschien?