Zolang je nog niet ongesteld bent, ga jij op geen enkele lijst. Hopenlijk wel snel op een roze lijst meid.
ja ze vertelde het me ook helemaal maar wilde het hier ook niet in detail vertellen.. Maar GOED man gefeliciteerd meis van je echo! super
tico, welkom hier! Mamakitty!YEAH!Wat goed!Fijn dat jullie het hartje hebben gezien en gehoord! miss, oh wat spannend!ik hoop zo dat je een posi test in handen hebt binnenkort!
haha wij doen samen koken.. maar dan zit ik zo vast aan de laptop dat ik hem vaak niet hoor... dus hij herhaald het maar duizend keer tot ik reageer. mijn eigen schuld.. ik ben hier toch de boosdoenerd!
awww, mamaline het is ook echt een rot situatie!snap heel goed dat je daar verdrietig om bent.Weten je collega's hoe het zit? ik doe ook nog mee met de GROUPHUG!!!
Heb mijn collega's waar ik vanmiddag mee zou werken wel verteld hoe het in elkaar steekt, een van die meiden heeft zelf eens een miskraam gehad met 8 weken... En het is ook zo raar om enorm te zitten snotteren, maar dan geen uitleg te geven. Ik weet wel dat je dat echt niet verplicht bent, maar ik kan dan niet niks zeggen.
dat is ook zo, dat zou ik denk ik ook wel doen, of iig 1 iemand in vertrouwen nemen, heb ik toen gedaan.
alleen vanmiddag even maar verder niet echt nee. maar heb verder nergens last van geen gevoelige borsten ofzo meer heb ik wel gehad na me ei tot een paar dagen terug. normaal met ongie heb ik dat ook. eet wel heel veel de laatste tijd! maar verder geen ongie gevoel en geen zwanger gevoel beetje dubbel dus! heb alleen wat oud bloed weer, dat had ik 2 dagen na de eisprong ook en nu ook al 3 dagen (vanaf vrijdag ) 4 dagen dus. en had gister me nod. had zaterdag test gedaan maar negatief.
ik wacht het nog ff af, misschien ga ik morgen weer testen halen. bij kruitvat zijn ze 2 voor 5 euro? of was dat een aanbieding? weet iemand dat?
ja. zit niets anders in dan wachten he? nou ik hoop dan echt dat de niet komen. wil je toch heel graag op roze zetten
ik wil dr ook heel graag roze opstaan hoor! wat ik al zei denk dat ik anders morgen ff wat testjes haal. (voor de zekerheid ) you never know when u might need it! ik ga weer ff naar beneden me mannetje komt zo thuis die was ff met de hond naar het bos en dan gaan we ff wat eten bestellen. (heb alweer honger). ik eet echt super veel de laatste tijd en alles wat ik tegenkom. normaal heb ik dan zin in lekkere dingen ships enzo maar nu eet ik met gemak een heel brood acher elkaar op bij wijze van spreken dan he! dus ga me zo ff garlec bread bestellen en een chicken salade! ondertussen kijk ik nog wel ff op het forum hoor!
Hallootjes.. Ben weer Remi... mer is naar de shop met zn neef en 2 vrienden.. ook gezellie tralalalal maar goed ik vermaak me hier toch wel Mamaline, nogmaals een dikke knuffel voor jou meis! voor sex praat ben je hier aan het juiste adres hoor dat weet je En als die droogkloot DAAN er dan nog is dan komt dat helemaal wel goed zegt ie net ineens, bren donderdag moeten we om 8 uur al in rotterdam zyn ik dacht huh waarvoor maar we gaan naar concert van JAH CURE... Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..... Allemaal mooie mannen in de offcorso voor brenda.... zit vast een leuke buitenman tussen