hehehe nou dan hoef je ze niet live te zien he? nou ik ga even kijken wat vriend doet.. *grinniken* tot morgen dames.. veel plezier! was gezellig weer vandaag!
ja Daan, best vroeg idd, het werd al licht hahahaha slaap lekker alvast pixxxx waar is kim nou met dr sexpraat?
zow, die thuistest moet ik dan wel eerst gaan halen, want ik heb die vorige 2 natuurlijk stiekum opgebruikt.
niet dus haha duurt ff bij die banners.... heb een vreetkick.... alweer... en vreselijke haar uitval.. nu hangt me haar byna op me kont dus heb wel genoeg maar vind het niet leuk..als dat zo doorgaat beval ik kaal Daan YO..telly lig in de oplader, hy was zo leeg als leeg...dus moest ff wachten met terug sms-en maar nu zie ik je hier nog ff zo ook maar slapen want ik blijf vreten haha spannend DAAAAAAAAN.....
Slaaptrusten lieven mama's (to be) en alle beebies. (kusje voor jullie allemaal). Tot morgen (K)(L)(K)
goedemorgen allemaal! nou mag ik wel op de lijst! de is helaas vanacht doorgebroken. dus weer een ronde verder dan maar!
15 Juli 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 26 Juli 2008 Een beetje vruchtbaar 27 Juli 2008 Vruchtbaar 28 Juli 2008 Erg vruchtbaar 29 Juli 2008 Eisprong 3 Augustus 2008 Innesteldag 12 Augustus 2008 Vanaf hier kun je testen 21 April 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum zo dit moet em worden dan.
Goedemorgen dames, Nou heb nieuws hoor. Vannacht een bloeding gekregen, flink ook (sorry voor de details). Maar goed, ronde 1 is dus over, we gaan door naar ronde twee... Ik ben gewoon opgelucht, weten jullie dat? Ik kan me voorstellen dat sommigen me nu voor gek verklaren, maar ik ben gewoon blij om ongesteld te zijn en weer verder te kunnen kijken naar een evt nieuwe bevruchtingsdatum. We zien wel weer wat dat gaat worden. Is een ander soort onzekerheid , maar voor mij veel beter te handelen! Ik ga er trouwens van uit dat vandaag gewoon dag 1 is van mijn cyclus. Klopt dat? Weet iemand dat? Liefs
Hoi meiden Ik zit in de eerste ronde al was dit niet helemaal gepland ben een aantal keer mn pil vergeten in de 1ste week en gemeenschap gehad Maar is zeer zeker welkom en mocht ik niet zwanger zijn dan gaan we alsnog voor een 2de wondertje we hebben nu zoiets van nou er is nu een kans dat ik zwanger ben en mocht dit niet zo zijn zodra ik kan testen dan stop ik de pil helemaal en dan gaan we ervoor en we vinden het wel tijd dat er een 2de bij komt anders word het leeftijdsverschil ook groot We hebben al een zoontje 4 1/2 jaar Ik duim voor iedereen!
Hallo allemaal, goedemorgen, Miss: Balen meid, succes in de volgende ronde, hoop voor je dat dat hem gaat worden! Mamaline: Balen meid, maar kan me voorstellen dat je ook blij bent. Die onzekerheid is ook niks. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Hier niet zoveel te melden, de klusperiode is weer aangebroken en jah!..... we doen ons best..........ik hoop zo dat het deze maand lukt. xxx
29 Juni 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 10 Juli 2008 Een beetje vruchtbaar 11 Juli 2008 Vruchtbaar 12 Juli 2008 Erg vruchtbaar 13 Juli 2008 Eisprong 18 Juli 2008 Innesteldag 27 Juli 2008 Vanaf hier kun je testen 5 April 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum dit klopt dan toch niet helemaal meer? zodra ik een pil vergeet op dat moment kan er toch een ei sprong komen?
he miss!dat was niet de afspraak he op naar de volgende ronde!Succes! mamaline kan ik me wel voorstellen, hoor!succes in de volgende ronde en ik zou idd deze periode als laatste ongi beschouwen.*hug* aliki83, welkom hier en heel veel succes!ik hoop dat het is gelukt!betreft jouw berekening van eisprong ed, heb ik geen idee, sorry.
ik ben eigenlijk al heel erg zenuwachtig maar ja zal toch nog ff moeten wachten weet ook niet wat ik nu moet doen gewoon meteen stoppen met mn pil en zien wat er gebeurd of mn strip afmaken