Hallo allemaal, het is inderdaad wel spannend allemaal. Als het goed is heb ik morgen mijn eisprong. En mijn NOD zou 13 juni zijn. Spannend voor die die al de NOD hebben gehad of binnenkort hebben. yvo08
Hallo allemaal, Voor ons is dit ook de 1ste ronde.... Wel voor een 2de kindje. We hebben al een zoontje en die is van 07-07-2007 Liefs marloes! En iedereen heel veel sucses met klussen! En hopelijk is iedereen snel zwanger!
haha ik wilde het net zeggen.... Duim duim duim Dit is ook mijn 1e ronde, voor een 2e kindje (met andere man)... Mijn NOD is op 25 juni, ik ga iig uit van 28 dagen cyclus. Maar ik temp, dus ik weet wanneer ik ongi ga worden, dat scheelt. Zit nu op dag 2 en lekker ongesteld....NOT
Tante29, wat balen zeg! Niet leuk hoor. Succes dan maar met de volgende ronde, hopen dat dat wel raak is! Marloes22, Wat een mooie datum van je 1e kindje, 07-07-07! Succes met opnieuw zwanger worden! Hopelijk wil het snel lukken. Ondertussen heb ik stiekum een test gedaan. Er is inderdaad nog niets te zien. Ga er toch vanuit dat ik van het weekend ongi wordt. Maja, afwachten dus maar.
Thnx allemaal. Tja ook als je nog niet lang bezig bent, is het toch best ff balen als je ongesteld wordt. We gaan gewoon vol goede moed de volgende cylcus weer in!
Juist! Nou hier dag 3 van het verhaal, sinds gisteravond al geen druppeltje bloed meer te zien (normaal bij mij)... Hoop dat het snel helemaal wegblijft en we weer lekker kunnen genieten van mekaar! Temp 36,6.
Whoehoei ik heb mn eisprong de 27e gehad Ronde 1 duurt dus 2 dagen langer Wel netjes na 10 jaar de pil slikken! Nu maar wachten (doe niet anders ) Wat lekker dat je maar zo kort ongesteld bent MamaKitty. Bij mij duurt het met de pil al 6-8 dagen .. dus zie een beetje op tegen mn eerste echte ongesteldheid.
Zo lekker joh, heb je ovutest gedaan dan of...? Maar idd lekker na 10jr de pil! Goed hoor. Ja goed he, zo lekker kort haha...heb ik altijd al gehad!
Ja ik heb ovu testen gebruikt, maar die werken dus blijkbaar niet voor mij Ik heb op 24-25-26 mei een 2e streepje gehad en verders niet. Maar ik temp ook en FF gaf mn ei op de 27e. Klopt ook precies met alle symptomen die ik gehad heb (het slijm, de steekjes, pijn in mn rug, allemaal op 25/26 mei) Had zelf ook t idee dat mn ei de 27e was geweest en dat is nu dus bevestigd
Meiden... Bij mij is de ongi gekomen... Dus mijn 1e ronde is voorbij! Erg jammer, maar het was ook te mooi om waar te zijn om nu al in de 1e ronde zwanger te zijn.... Ik ga op naar ronde 2! Ik hoop voor jullie dat het wel raak mag zijn! Succes met klussen en wachten..! Groetjes
Tante en Tessa, balen zeg. Nu maar op naar ronde 2. Als het goed is heb ik mijn ei vandaag gehad en is het nu afwachten. Ik heb een cyclus van 26 dagen, dus ook die is lekker kort. succes allemaal, liefs Yvo
Ook hier eerste ronde voor tweede kindje, serieus aan't wachten op om rustig de tweede ronde in te stappen. Ik geloof dat ik bij m'n vorige zwangerschap op een gelijke cyclus van 24 dagen zat na 3 maand. Nu dus maar afwachten hoe het deze keer verloopt... In ieder geval ga ik naar de 2e ronde, want geen tekens van zwangerschap hier... (innestelingsbloeding, misselijkheid, ...). Bij vorige zwangerschap had ik héél snel door dat het raak was! Iedereen superveel goodluck!