wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee dag 4 maakt niets uit, als je maar wel dan start en elke dag om dezelfde tijd en voordat je je bed uitgaat EN rectaal! Dan doe je het perfect!

2. Es1979

Es1979 Lid

4 mei 2008
    10
    0
    0
    Hallo meiden, had het erg druk de afgelopen twee weken. Heb daarom niet gereageerd. Heb wel even bijgelezen. Voor mij is het de tweede ronde inmiddels. Na het stoppen met de pil ben ik na de pilbloeding drie maanden niet ongesteld geweest. De afgelopen ronde was 35 dagen.
    Ik vind het erg leuk om te lezen hoe iedereen ermee omgaat om zwanger te raken. Ik word in ieder geval erg ongeduldig nu wij besloten hebben om te proberen zwanger te raken. Ik lees al dat ik daarin niet de enige ben. Er zijn meiden die veel meer geduld moeten hebben waarbij het na een jaar nog niet raak is. Laten we hopen dat het bij ons sneller gaat!
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen. Wie weet zal ik komende week iets gaan merken / of niet :( !?

3. Niet meer actief

Idd ja zwanger worden vanaf mei dat is wel een goed idee!:D

Okee dan ga ik vanaf dinsdag tempen jep rectaal jeej wat een feest haha ;) Noujaa ik ga ff koken

En willen jullie ff reageren op de topic in de lounge "nieuw kapsel" thank you!

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

@lovelylove: het is nog wel van de pil hoor, maar was vroeger ook nooit lang ongi dus hopelijk blijft dat :D :D

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    LovelyLove: Balen meid, hopelijk meer succes in de volgende ronde.

Miss: succes met wachten, wel spannend!

verder alle meiden natuurlijk ook succes.

Hier kunnen we weer aan de klus, de ongesteldheid is weer voorbij. Wel lekker kort geweest. Heb nu weer het idee dat we wat kunnen doen. Dat wachten tot je niet meer ongesteld bent, daar word ik alleen maar erg ongeduldig van.

Hopen dat er deze ronden een paar zwangeren bij komen.

6. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Oh en Alexia, ik zie dat je bijna gaat trouwen. Wat leuk.
    Ik ga ook trouwen dit jaar, in augustus.

7. mamajojo7

mamajojo7 Lid

2 jun 2008
    28
    0
    0
    spannend allemaal he meiden!

ben zelf inmiddels 3 dagen overtijd en zoals ik gister al vertelde waren 2 testen die ik heb gedaan negatief (sensitest) ik heb dit wel s'avonds gedaan zou het helpen om t s'ochtens te doen? of misschien een andere test?
    of zou ik aan t ontpillen zijn?

succes weer allemaal!

xxxxx

oja zwanger worden vanaf mei lijkt me een goed plan!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je net gestopt bent met de pil kan je niet uitgaan van een 28 dagen cyclus nee.

En sochtends testen is wel het beste, dan is je urine het meest geconcentreerd he.

Ik temp trouwens gewoon oraal en vind mn ei ook heel duidelijk. Ik hou het dus wel lekker bij oraal tempen :p

9. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Er zit me iets niet zo lekker..ik ben ongesteld maar het is weinig vind ik..het is nit dat het maar een paar druppeltjes is ben wel echt ongesteld alleen voor mijn gevoel is het veel minder..

Waarschijnlijk gaa ik vandaag mijn haren laten knippen! Spannend Spannend Spannend heb al wel 1 model maar ga zo nog ff verder zoeken. verder is hier nog denk ik niemand he?

Tot straks dan misschien en anders tot vanavond!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik had ook echt superweinig.
    Normaal 6-8 dagen veel bloed met allerlei zooi.
    Nu 3 dagen maar zo weinig bloed dat ik het met 1 maandverbandje af had gekund in principe.
    Is blijkbaar normaal.
    Wees maar gewoon blij dat het niet zo veel is :D

Veel plezier bij de kapper! (zijn die open op zondag dan?)

11. Eva R

Eva R Niet meer actief

@yvo: dat is ook heel erg leuk :D op welke datum?

ik ben gisteren weer druk met de bruiloft bezig geweest. Wat planningen af zitten maken e.d. Gisteravond nog even de feestzaal in aangeklede stijl bekeken. Wordt echt supermooi :D
    Komt nu wel echt dichtbij.. hoeft nog maar zo weinig gedaan te worden :D heerlijk...

Verder vind ik vriendlief zo schattig. Ik heb een zwangerschapsboek in huis en vanochtend werd ik wakker en zat hij naast me in bed dat boek te lezen. Vond ik wel heel lief :)

12. Niet meer actief

Aah okee ik ben dus niet de enigeste? Gelukkig maar jaa het is idd fijner dan dat het eruit stroomt natuurlijk ;)
    Ik ben wel voor de eerste x na mn mk (aug. 2007 maar ben 2x dmv medicijne ongi geworden en nu voor de 2e uit mezelf) tampons aan het gebruiken alleen gister avond wou die niet in :rolleyes: dat vond ik ookal zo appart daarvoor ging het allemaal gemakkelijk maar toen pff heb maar een maandverbandje gepakt net zo makkelijk he haha.

Ja kapper is een vriendin van mij dus dat is mooi handig :D Alleen ben ik nog niet helemaal zeker over mn kapsel haha vind m wel heel leuk die ik heb uitgezocht dan maar vind vast nog een leukere :)

13. Niet meer actief

Sorry ik reageer eerst ff op het laatste

Wat schattig! dat is echt heel lief :D

En nu ff over de bruiloft ;) Lijkt me allemaal heel spannend maar zoals je het verteld ziet het er allemaal supermooi uit en kan je niet wachten tot het zover is natuurlijk ;)

14. Eva R

Eva R Niet meer actief

ja dat vond ik nou ook :)

ja het begint nu wel heel dichtbij te komen. Heb net even zitten kijken in het to do lijstje maar heb nu echt niets meer te doen. Ja m'n jurk ophalen, spulletjes wegbrengen enzovoorts maar alles is nu echt klaar :D heerlijk :)

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens, hier nog steeds niet ongie. had donderdag test gedaan en zaterdag gaf negatief aan bij de eerste kwam later een licht streepje te staan en bij de 2 de test ook die is zelfs iets donkerder, maar het is maar een hele dunne streep. dus ik denk dat ik morgen ff langs de huisarts rijd want nu snap ik het niet zo goed meer. die streepjes zijn pas na een paar uur gekomen ofzo. heel bizar, en ik ben zoooo honds beroerd vanmorgen niet normaal zo misselijk. ik hoop niet dat ik straks bij mijn schoonouders naar de wc moet hollen, dat zou raar staan!

16. Niet meer actief

Haha alles is al klaar ja dan valt er niks anders te doen dan afwachten he ;) Maar wel lekker je hoeft je idd nergens druk over te maken. Je gaat toch wel foto's showen hier van je jurk enzo? Bedoel dat kan je eigenlijk niet maken om dat niet te doen he ;)

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

@miss: vreemd :eek:

@lovelylove: foto's worden zeker geshowed :D
    alleen pas na de bruiloft want ik zag dat er hier ook een paar bekenden van me rondlopen :D

18. Niet meer actief

Dat is heel vervelend die onzekerheid maar je kan jezelf ook gek maken he :oops:
    Ik ben nu na mijn ei ook misselijk bij alles wat ik eet en als ik niks eet mijn borsten nou ik kan er niks mee niet op slapen niet over een hobbeltje rijden moet om de 5 min. plassen en moe moe moe maar toch ben ik ongi geworden :(
    De streepjes zijn denk ik indrooglijntje wil je niet ontmoedigen maar ook geen valse hoop geven. Morgen langs de ha denk ik dat hij gaat zeggen dat je aan het ontpillen bent en maar afmoet wachten eerlijk gezegd :rolleyes:

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb die ob comfort, die gaan veel makkelijker dan de gewone tampons.
    Zeker als je wat minder bloed is dat veel prettiger dan zo'n prop watten naar binnen (en naar buiten :confused: ) te werken. Daar zit een glad laagje overheen namelijk, dus misschien ook iets voor jou?

20. Niet meer actief

Hahaha okee dan! 8)
    Jaa ik word vandaag of morgen ook nog een x betrapt..bedoel ik vertel hier ook alles en dr komt een dat iemand door heeft dat ik ik ben haha;)

Deel Deze Pagina