haha zo moet nog ff wachten me moeder belde net die wilt ff mee naar de stad dus die zou dalijk deze kant opkomen.. ze gaan zaterdag op vakantie voor 3 weken, ik baal wel want dat is eigenlijk me enige oppas...niet erg slim... kan hem overal wel brengen maar das weer zo'n gedoe, kyken wie er tijd heeft en wie er ook eerlijk JA of NEE zegt, vaak zeggen ze JA omdat ze het anders lullig vinden weet je wel, me ouders zyn echt "vast" hoeveel oppas hebben jullie eigenlijk?
ja, balen is dat!en past je moeder ook op als jullie naar Jah cure zijn? we hebben als oppassers:mijn zwager, tevens buurman en mijn ouders.
Heej, Heb net de HA gebeld. Bloedtest was negatief; wat een wonder. Dat had ik zelf ook al geraden. Hoef nu dus over twee weken niet meer te prikken... HA gaf wel aan dat ik temp moet gaan meten omdat ik nu niet echt zeker meer kan zijn van mijn cyclus. @ Brenda, natuurlijk ben je niet stom. Voor jou zijn al deze dingen toch nieuw? Heb je nooit eerder mee gemaakt! Gewoon op je af laten komen, evt hier vragen of rondneuzen op het net... Wij hebben een gastouder, zij vind het geen probleem om onregelmatig op te passen (en dat is met mijn werk wel weer heel erg fijn). Verder past een vriendin soms op en mijn ouders regelmatig.
Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om een "goed" antwoord te geven mamaline. Bedoel het positief en je moed in te spreken met:gelukkig onzekerheid weg en vol goede moed naar de volgende ronde!zie je op tegen tempen?
Ik heb net foliumzuur gehaald Begin maar vast met slikken ermee mocht het dit x niet raak zijn dan gaan we voor de volgende ronde maar ja nog ff afwachten!
goedzo, meid!nog 2 weken wachten en dan weet je of je zwanger bent, of dat jullie echt voor t echie gaan, succes!
Hoihoi, Ja, ik ben echt opgelucht. Ik zat op een wachtbankje en wist niet wat er in mijn lijf allemaal gebeurde. Verstandelijk wist ik al dat ik niet meer zwanger was, maar omdat mijn lijf het nog niet doorhad, had mijn gevoel nog een beetje hoop. Dat is nu klaar... We gaan zeker vol goede moed naar ronde twee! We maken er geen halszaak van, we zien wel hoe het gaat lopen. Over het tempen; ik zie er niet tegen op, maar ik ben een beetje bang dat ik het gewoon ga vergeten... Kan ik niet gewoon op een zeker moment ovulatietesten gaan gebruiken? Mijn vriendin zei me trouwen dat je na een mk (is het dat bij mij ook echt? zo voelt het niet, was nog zo pril) veel meer vruchtbaar bent. Juist omdat er allemaal stofjes zijn vrijgekomen ofzo? Weet iemand hier iets van? Liefs
@ mamakitty: wowww! yes yes yes gefeliciteerd! @ daan78: haha geweldig dat filmpje @ mamaline: succes in de volgende ronde *knuf* @ aliki83: welkom! succes met zwanger worden! @ loesmari: ik die een heel dun streepje! Ik zou zelf ook een hele vette willen hebben voor ik het geloof hoor Zal ik je alvast feliciteren? @ marloes22: ik heb al sinds 4 dagen last van steekjes en een zeurderig gevoel van onder, alsof ik ongi moet worden.. heeeel vaag dus.. aarrr ik heb zo'n last van mn (.)(.) ! Hoort dat zo?
@ Pixie: dat kunnen ze op mijn werk ook zien volgens mij.. Maar of ze er naar kijken vraag ik me af.. Hoop van niet!
Je hebt posi testen gehad dus je bent zwanger geweest! En nu zijn ze nega dus niet meer zwanger... Dan is het echt een mk ja... Ik heb een mk gehad 6 juni en was toen tussen de 4 en 5 weken... Net als jij in onzekerheid gezeten een week lang ! Ik had ook zoiets van beter dat het nu is dan over enkele weken en ik al een hartje had zien/horen kloppen! Dan leek het mij vele malen erger... Maar toch vond ik het erg moeilijk de 1ste dagen... En vooral ook omdat ik niet echt bloedverlies heb gehad ... Ik kreeg 20 juni pas echt bloedverlies en of dat nu een menstruatie was of nog bij de mk hoorde weet ik nu nog niet! Ben in ieder geval vanaf dat moment weer gaan aan tellen. Ik ben niet begonnen met tempen enz want daar wil ik niet mee bezig zijn. Merk wel wanneer het komt! Bij de 1 duurd dat langer na een mk en bij de ander niet Ik heb wel vaker gehoord dat idd je na een mk snel weer zwanger kan zijn! Ken zelfs paar mensen die meteen weer zwanger waren. Maar als ik hier op het forum lees lees ik net zo veel verhalen van mensen die na een mk na een half jaar nog niet zwanger zijn helaas! Dus ik weet het niet! Hopelijk duurd het bij jou niet al te lang en raakt je cyclus nu niet in de war! Heb je nog bloedverlies ? Liefs
hoi, Heb nu behoorlijk bloedverlies ja. En ik heb ook meer kramp als anders op mijn eerste ongi dag... Maar goed, het hoort er nu eenmaal allemaal bij. Heb eerlijk gezegd ook (nog) niet zo'n zin in tempen. Dan ben je er echt iedere dag mee bezig. Begrijp me niet verkeerd, als je al lange tijd probeert zwanger te raken en het lukt niet, snap ik heel goed dat tempen een goede manier is om in kaart te brengen wanneer je ongeveer ovuleert. Maar wij zijn pas een maand bezig en om nu al met al die dingen bezig te gaan...? Ik weet het niet hoor. Zal het er met m'n mannetje wel eens over hebben, ff horen wat hij vindt. En anders lijkt een ovulatietest me toch makkelijker. Goed, mk dus. Klinkt zo zwaar. Weet wel dat ik zwanger ben geweest en omdat het nu mis is gegaan het officieel een mk heet, maar ik heb zelf toch meer het gevoel dat m'n menstruatie 'gewoon' te laat is. Alhoewel ik wel iedere keer in de wc kijk of ik iets zie... ( sorry, beetje onsmakelijk). Stom he?
Loesmari: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Een streep is een streep. Geniet ervan ook al is het zo spannend. Mamaline: een dikke knuffel. Balen dat het mis is gegaan, maar beter dat je nu duidelijkheid hebt. Kun je weer verder gaan. Sterkte. Mamakitty: wat een mooie foto van je echo. Super zeg. En nu op naar de termijnecho. Leuk allemaal. Welkom voor alle nieuwelingen en succes met zwanger worden. Hier druk aan de klus en wachten op m'n ei. Verder geen bijzonder nieuws te melden.
Thanx Yvo, klusze he Tummetje, ik moet wel zeggen dat ik het ook vaak had toen ik aan de pil was, dus..........................
Ik ben juist aan de pil gegaan omdat ik altijd zo'n last van mn boobies/onderrug had.. nu gestopt.. en het begint weer van vooraf aan..