Sja eerlijk gezegd had ik het al iets voor mijn eisprong, en daarna werd het erger........vanaf innestelling helemaal.....(7 dagen na ei)
ARRGGG nu snap ik waarom sommige meiden zo gefrustreerd zijn als ze moeten wachten op hun NOD.. ik ben er nu één van
Dat is ook de reden dat ik niet ga tempen enz... We zien wel.. Kan altijd nog ! Je moet gewoon doen wat jij denkt dat goed is. En noem het zoals je het wil noemen .... het was ook erg pril net als bij mij misschien dat het daardoor komt!
Tempen vond ik fijn. Precies de zekerheid van wanneer eisprong gehad, innestelling, ongi worden ja of nee? Ik wist precies wat mijn cyclus was en wanneer mijn nod was, hoefde niet te gokken, dus kon niet te vroeg testen.
Heb jij echt gemerkt wanneer je innesteling was ? Je ei kon je bepalen met tempen... Maar je innesteling vind toch plaats tussen de 4de en de 10de dag na je ei ? Of heb ik nu de verkeerde info
Hihi moest effe zoeken wat nou precies een innestelingsdipje is en hoe je dat kan zien... Voordat ik weer een antwoord of vraag stel die nergens op slaat Maar bij jou dus duidelijk dan idd!
Ik ben gisteren begonnen. Heb Puur mama van VSM gehaald. Daar zitten alle vitamines en foliumzuur in die je nodig heb als zwangere mama. Heb sinds vandaag beetje last rond mijn stuitje en drukkend gevoel op de overgang van billen naar benen. lastig met lopen. Pffffffff nog 11 dagen te gaan. :
oh ja sorry...dipje in mijn tempstaatje bedoel ik dus...hjahahaha Trouwens wat ik me nu af vraag......ik heb nu 2 dames voorbij zien komen die maar net met foliumzuur begonnen zijn, terwijl ze dus al langer met de pil gestopt zijn, waarom toen niet meteen aan de foliumzuur? Word ook aangeraden...
Dat viel mij ook op.. ik ben een maand vóór ik met de pil stopte met foliumzuur begonnen, stond in de bijsluiter dat, dat het beste was
Wij waren 4 dagen voor mijn 1e menstruatiedag er pas achter dat we een kind wilden, dus zo ineens pil weggegooid (zaten er nog 5 op haha) maar wel meteen die dag met foliumzuur begonnen...
zo wij zyn weer terug... desman wilde persee een ander spelletje voor de ps2 hebben..dus het is cars 2 geworden... kind weer helemaal blij...hy zit nu ook al te spelen...
IK ben mn pil aantal keer vergeten in de eerste week Heb dus kans dat ik zwanger ben dus was nog niet gestopt met de pil Maar omdat wij toch voor een 2de willen gaan mocht het dit keer niet zo zijn Ik ben nu wel gestopt en na aan foliumzuur begonnen
hahaha nou das beter dan andersom toch Ipv dat de kat je meissie terroriseert jah des kan uren bezig zyn met de ps2.. moet hem er ook echt regelmatig aftrekken anders doet ie niets anders.. maar ja me vriend en zyn vrienden zitten hier ook altijd op de ps3, wii.. dus ja kind wilt het ook... lekker voorbeeld heb ik hier thuis voor desman tis ook best asociaal, de WII staat beneden, samen met de ps3, en de ps2 is voor desman die staat op onze kamer.. 8)
Vier weken voor ik stopte met de pil ben ik al met foliumzuur begonnen. Daar was ik gelukkig wel van op de hoogte. Na het lezen van de berichten op dit forum wil ik denk ik toch overstappen op VSM mama, wat extra vitamine kan denk ik geen kwaad.