wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    haha ja goed he
    Zat in je album te kijken maar je hebt al een mooi buikje met 5 en 7weken das wel heel vlot al!
    groeit je buikie nou echt sneller met een 2de?

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    That's the spirit, positief blijven! :)

Ik heb geen ervaring met tempen en ook niet met die ovutesten :oops:
    Doe gewoon wat je gevoel ingeeft en ik las idd ergens dat je het met je mannetje gaat overleggen, denk dat dat ook wel goed is...Ik persoonlijk zou daar ook nog niet mee beginnen,want jullie (wij ook) zijn pas net bezig.

Heb idd ook wel vaker gehoord dat na een MK, dat ze alweer snel zwanger zijn, maarja denk niet dat je daaraan vast moet houdem, want het hoeft niet, natuurlijk...De natuur is raar geregeld.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik was net klaar met mijn pilstrip toen vriendlief over kindje begon...Toen werd ik ongi en dacht, hm JA, ik wil nu toch ook wel(ik zei eerst dat ik mn laatste strip op wilde maken en daarna wilde kijken) en toen ben ik meteen begonnen met Dagravit Mama&Baby, ook met extra vitmaminen en je kan het ook na de bevalling nog slikken voor het herstel en voor borstvoeding.

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    hoi,

Ik gebruik nu Gravitamon, zit ook van alles in. Vriendinnetje dat bij de DA werkt vertelde trouwens dat het geen bal uitmaakt welke zwangerschapstabletten je neemt; overal zit ongeveer evenveel van hetzelfde in. Alleen zit er nogal verschil in de prijs. Volgens haar is eigen merk van DA of Kruidvat net zo goed als Gravitamon, VSM, Dagravit of al die andere (dure) merken. Als je maar tabletten neemt waar alle vitamines en mineralen in zitten...

5. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    och, nouja...als we er zelf maar prettig bij voelen, niet waar ;)

6. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi,

Help!
    Weet niet wat ik moet doen :(

Heb Curali gevraagd welke gegevens ze nodig is voor het pendelen, maar ik durf niet :( Ik ben helemaal niet zo spiritueel aangelegd en ben bang dat het antwoord me tegenvalt. Maar tegelijkertijd wil ik het graag weten aaaahhh :( Ook ben ik bang voor vloeken oid................

xxx

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    dan moet je even afvegen wat je erg graag wil, wel of niet weten en zo niet, dan een mailtje sturen dat jee r toch vanaf ziet ofzo?

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey dames, sorry maar heb geen tijd om alle pagina's door te gaan lezen. Voordat ik dan weer wat kan posten, zijn we alweer een dag verder en moet ik vervolgens weer weet ik hoeveel blz teruglezen. Schiet niet op dus...
    Krijg je he als je 40 uur werkt! ;)

@ mamakittie: heey meid, ik weet niet precies hoe de echo gegaan is, maar volgens mij wel goed! Als ik de laatste berichten zo lees.... Is alles goed met de beeb?

@ mamline: jeetje wat kut! Ik leef met je mee meis.

@ loesmari: gefeliciteerd met je zs! Geniet er lekker van.

@ northern: meid, je hoeft echt nergens bang voor te zijn. Ik heb het ook gedaan, bij mij kwam ook september 2008 uit. Ik moet zeggen dat ik er nu nog niet echt mee bezig ben. Misschien in september wel, maar nu niet iig. Ik zie wel wanneer het komt. Denk ook niet dat het iets eng is ofzo... Maar goed je moet natuurlijk iets doen waar je zelf ook helemaal achter staat en anders gewoon een mailtje sturen dat je er toch vanaf ziet en het toch niet wilt weten.

Zo dit is eerst wat ik allemaal gelezen heb en gelijk reactie op wou geven. Sorry voor de mensen die ik vergeten ben.

Ohw ja marloes: sterkte meid. Je voelt je nu al een tijd niet lekker! Hoop dat het snel over gaat!

liefs lexy
    @ de nieuwe: welkom hier op het forum. Veel kletsplezier.

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Lexy en mienime bedankt voor jullie reactie, ik ga er nog maar eens heel stijf overnadenken :rolleyes:

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    doe dat meid en geen dank! :)
    ik wilde het eerst niet, omdat ik bang was, dat ik teveel naar die maand toe zou leven, ookal weet ik dat je dat niet moet doen, want ja, ben zelf ook wel realistisch genoeg om te weten dat het geen garantie is ofzo en dat laatste maakte het toch dat ik wel erg nieuwsgierig werd en het me wel geinig leek om te weten en om te zien of het toch zou uitkomen.
    Net als Lexy heb ik nu niet zoiets van ohh, September, September.

Maar nogmaals moet je natuurlijk doen wat jouw gevoel zegt...Zegtie toch van niet, dan niet laten doen.

Succes met overdenken :)

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik kan ook heel realistisch denken en mijn nieuwsgierigheid is gewoon erg groot :) Ik ben alleen bang dat het ongeluk brengt :( of zit dat tussen m`n oren :(

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wat is het inenen rustig hier jah!

JOEHOE waar is iedereen?

13. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej,

@ northern, ik heb toevallig vandaag een mail gestuurd om te pendelen. Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog steeds. Niet omdat ik denk dat het ongeluk brengt maar meer omdat ik echt een beetje bang ben dat ik me ga focussen op wat ze gaat zeggen. En dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik heb zo gedacht; ik ben nieuwsgierig, dus ik stuur een mail. Als ik me bedenk kan ik haar altijd mailen dat ik het toch niet wil... Of eventueel haar mail niet openen :( ?!? Whoehhahaaha, alsof ik dat zou kunnen...

14. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja hoe ik erbij kom dat het ongeluk gaat brengen weet ik ook niet. Ben nooit bijgelovig geweest ofzo, maar als het dan ineens dichtbij komt........
    En de mail niet openene :rolleyes: hahahahaha alsof je dat kan bedwingen ;)

15. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    ik ben ook benieuwd wat ze zou zeggen bij mij ;)
    maar zou ze me naam gaan checken (ivm banner?)kan hem natuurlijk altijd ff weghalen
    ben echt zwaar benieuwd wat ze bij mij te vertellen heeft...

:p

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Heb haar een mail gestuurd met mijn naam, geb. datum en hoelang we al bezig zijn. Heb er ook bijgezet dat ik er een beetje bang voor ben dat het me ongeluk brengt. Dus even afwachten nu wat ze gaat zeggen.

17. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Nou, ben ook benieuwd hoor! We houden elkaar natuurlijk wel op de hoogte he? Ongeveer een week duurt het toch?

WAT IS HET HIER STIL!

Ik vind het weer tijd voor een

GROUPHUG!!!!!!!!!!

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    GROUPHUG!!!! (hoe krijg je de letters en rood en groot tegelijk?)

bij wie hebben jullie het pendelen aangevraagd?ik bij caruli, vond dat ze aardig snel was, ik denk iets van 4/5 dagen ofzo.
    Brenda,jij was eerder met aanvragen dan mij en nog geen antwoord?ben ook benieuwd wat ze bij jou zegt hahaha

19. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hoi hoi
    Ik ben hier nieuw. Erg leuk om alle verhaaltjes te lezen. Wel fijn dat je hier alles kunt delen. Ik probeer ook zwanger te worden en daar praat ik eigenlijk met niemand over, behalve mn vriend. Duss dit is denk ik wel erg fijn.

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Van harte welkom mootje! :)

Ja, hier kan je alles kwijt, over jullie kinderwens, maar ook over koetjes en kalfjes en wat je maar wil :)

Heel veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina