tsjonge wat kunnen jullie kletsen zeg! *meld zich weer bij Brenda* ga nu filmpje kijken want ik heb weer eens niets te melden. bijna toe aan klussen hahaha
Ben wel een beetje bang dat ik misschien wel niet vruchtbaar ben ofzo....maar laat ik eerst maar even afwachten. Ben 5 jaar aan de pil geweest dus is misschien ook wel logisch dat mn lichaam beetje van slag is....
Hehe zeggen we niet Neej tegen jou wel hoor! Gewoon bij letter grootte aan klikken welke je wil... En daarna kleur kiezen en die weer tussen de letter grootte plakken en dan je tekst typen.... snap ie
Dank u Fyne avond meis haha.. SHIT.... wat zal ik doen? of is dat heel gemeen? als ik toch pb? Njah wat niet weet....................
Ok dan doen we het op een andere manier meeste stemmen gelden wie vind dat ik gewoon een PB kan sturen voor die pendel? (als die klopt dan is het wel master natuurlijk voor jullie )
hahaha nou volgens de calculator begint het vanaf 17de een beetje vruchtbaar en de 19de grooot feest... Dan sta ik de hele dag op Extrema Outdoor dus dan ben ik s'avonds blij dat ik een bed zie hahahaha en overigens heeft Caruli Oktober gependeld dus...