die zyn ook niet zwart... meer paars/bruin hahaha Hahahaha... dat went hoor, en uiteindelijk hoef je niet meer te braken
Als je een knapperd ziet vraag je of je effe mag spieken... Neem een kijkje en als het je bevalt neem je hem en anders bedank je hem vriendelijk!
Hey meiden, Ga ervandoor, ga m`n mandje opzoeken. Morgen ben ik er wel weer. Niet teveel schrijven he! Moet ik zoveel bijlezen xxx
O okeej... Ja ik heb er geen ervaring mee! Jeetje ben jij de enige hier ? Niemand met wie jij het kan delen
ja best zielig weer voor mij kheb er genoeg hier over de vloer elke dag..dus als je een x uit wilt proberen..... kheb ze van getint tot donker
hahaha sorry hoor, nu moet ik ff bijkomen! Heerlijk dat verhaal over die maanstenen . En dan die foto's erbij! Geweldig! BMD: je bent KAAL! hahha, ben zo benieuwd wat ze gaat vertellen! (zo ff serieus tussendoor) Maaruh je bent niet rascistisch hoor! Precies wat die andere meiden zeggen... wij houden niet van een mond vol Ik heb met een molukker gehad, die was klein! Die was echt TE klein, voelde er geen zak van!
Hmm, heb eerlijk gezegd wel genoeg aan 1 lul! Als die kerel van mij vervelend genoeg is heb ik ook al een hele grote !
Ja dat had ik me eerder moeten bedenken.... maar voor het geval het nog niet duidelijk was... heb nu een lekkere hollandse kerel met een lekkere lul hoor! Precies goed voor mij .
hahahhaha! Ik wist gewoon dat iemand met die opmerking moest komen. Ik dacht laat ik me maar ff inhouden Maar nu zeg jij het gewoon ff voor mij! Goed bezig
hahahhaha Ja dat maakt het extra zoet Zal idd ook niet gelijk te hoog instappen... eerst maar gelijdelijk aan beginnen met verhogen anders heb je je mondhoeken gelijk weer uitgescheurd. Is ook geen pretje