heey loes, wij lijken echt op elkaar! Ik heb ook nog nooit met een vrouw wat gedaan en het altijd netjes bij 1 man gehouden. Nu moet ik eerlijk bekennen dat het mij ook nog niet echt aanspreekt ofzo... (maar kan altijd van mening veranderen) Mijn vriend wil naar bed. Ik vind het lekker om samen te gaan, dus voor mij roept het bedje ook...
Deze meid gaat ook slaapjes doen. Zingt er nog iemand een slaapliedje voor me, anders val ik zo slecht in slaap... Bye tot morgen
gezoend met een vrouw ook wel ja maar dat was idd ook meer voor de fun/dronken... en die trio met die mannen... Tja.. vond het doodeng maar ik dacht let's go with the flow hahaha maar zyn jullie echt allemaal zo braaf dan? geloof er niets van daan stuurde sms terug "KUT , ik bedoel klote waar gaat het precies over dan kan ik via sms meepraten
hahah ja idd, is weer flink gelult! hahah Nou mijn sigaret is op dus ik ga mijn tandjes poetsen en dan lekker met vriend op bed! (slapen ben ik bang). Niet teveel meer kletsen. Weet niet of ik morgen en overmorgen kan bijlezen namelijk. Druk programma voor 's avonds! Meiden veel plezier nog vanavond en alvast weltrusten. Loes niet dromen over scheve lullen he Doei doei
neej haha via smsm kan niet! Ze hoeft haar eigen niet te vervelen straks of morgen! Whahaha Heel wat te lezen!
hahaha sorry loes En ja, ik ben echt zo braaf als ik verteld heb SERIEUS! Nu ben ik echt weg. Tot snel meiden!
10 paginas bijna dames... 10.. 10 10 over lullen! is toch niet normaal. hahahhhaa.. over pendelen.. ik bind me niet vast eraan! ik ben gewoon eind deze cyclus zwanger hahaha bren.. wat ben jij lekker gemeen. hahahaa ik ga niet op iedereen reageren.. maar mootje welkom! en daar hou ik het voorlopig bij!
heey meiden...NOG IEMAND WAKKER? Kom net uit mijn werk ff gedoucht en nu deed ik een poging om bij te lezen maar zoveel afgekletst.. Dat word ff niks nu.
ja.. nou nog.. idd ik heb namelijk WEL bijgelezen.. ik zal samenvatten het ging over lullen hahaha en bren is gemeen .. die houdt de pendelaar voor de gek.. zij haalt haar banner weg en doet een poging om gependeld te worden! en er is een nieuweling weer... mootje.. zij is helaas al 4 maanden niet ongi (na pil) geworden maar gaat binnekort naar de huisarts hoe is het met jou? lekker gewerkt?
bedankt voor de update ... Ja met mij gaat het goed,heb lekker gewerkt errug druk maar ja dat krijg je met al die bejaarden hahaha.. En met jou?
hey skattie's ik ben dr ook weer..visite is nog steeds niet opgerot.. heb net gedoucht en op de bank gehangen maar Pff heb zelfs het fut niet om stil te blijven liggen