ook druk. conflict gehad met client vandaag over het schoonmaken. met mijn baas ernaar toe geweest vanmiddag om hem duidelijk te maken dat zijn daar wonen op het spel staat als hij niet czich laat begeleiden daar in en met ons mee werk... hij reageerde heel nonchalent met 'ja is duidelijk'maar later toen ik om 19.00 terug ging had hij veel meer mening erover en kwam met beledigingen .. dat ik en mijn collegas niet goed functioneren en kinderachtig zijn... hahaha ..nou hij krijgt ons niet klein... maar goed.. vind conflicten niet fijn maar hij doet het zichzelf aan!
Jup, hier is het elke dag feest hoor... niet altijd even leuk, maar ja het went..en tis niet myn huis, ik ben hier ingetrokken....
Nou maakt niet uit is nu toch ook van jou... Ik zou dr gek van worden elke dag tot s'avonds laat mensen bij me in huis..Maar ja ieder zijn ding he Hoe staat t verder? heb gesprek gemist over scheven lullen zag ik.... HEB IK WEER
ja word er ook soms wel gek van, maar aan de andere kant, is het ook wel gezellie.. meestal gaan ze wel op tijd weg hoor... weekenden zyn hier vaak het rustigste..heel stom is dat haha...maar dat is ook wel weer lekker Ga je doen in scheveningen pixx? Jah scheve, dikke, lange, hollandse lullen, alle soorten en maten zyn al voorby gekomen
Ben ik weer is een avondje aan t werk... gaat t daar over... Nou dan starten we morgen maar weer een onderwerpie Leuk pix scheveningen..nou maar beetje hopen op rustig weer...
wel vreemd dat veel van de nieuwe die zich hier melden na 1 dag niets meer laten horen he hahahaha (hoe zou dat nou komen................)
ja en over wat! hahaha de nieuwe willen praten over hun EI, en wij hebben het over scheve lullen en gangbangs hahahaah