heey wat een tip bren ! Maar meiden ik ga lekker naar mn bedje morgen ochtend rond 6e is mijn kleine man weer wakker... Truste en tot morgen!
ja sexueel getint maar weer wel gezellig, en je werd gemist! Ik ga zo ook slapen.. heb het wel gehad voor vandaag
Zo had aardig wat bij te lezen hahahaha scheve lullen gangbangs Leuke gespreken worden er gevoerd hier hahah ik lag in een deuk en dat zo s,ochtends vroeg!
Goedemorgen dames, Nog ff voor ik ga werken (mocht toch iets later beginnen Yihoe!); heb de hele nacht gedroomd over gangbangs met mannen met scheve lullen en vrouwen met tieten als skippyballen! Whoehhahahaahhaaa... Was dus hilarisch! Ik ga werken, niet te veel kletsen. Kan pas aan het eind van de middag weer bijlezen
Hahahaha wat een droom zal dat geweest zijn! Ik ga zo mn mannetje naar school brengen en dan ff aan de schoonmaak hier! Bleeh heb geen zin meer om te wachten tot ik kan testen Heb nu al sinds zondag last van buik krampjes elke keer flaggen van misselijkheid opgeblazen gevoel Maar ik durf nergens op te hopen
Hier even een snel berichtje van mij. Moet zo werken, maar kom vanmiddag ergens wel even online GROUPHUG
Goeie Morgen Meiden! Ik mocht helemaal uitslapen vanmorgen...Mannetje heeft avonddienst die om 12 uur begint... Dat is lekker slapen tot half 10... En hoe is het met de meiden hier? *GROUPHUG*
Leuke, gezellige avond geweest weer...Hier waren we met hele andere dingen bezig...alhoewel...ik was ok met een lul bezig
Hey, ik zit ook in de eerste ronde. bijna op het einde. Van het weekend moet ik ongesteld worden, of niet! Spannend want we zijn bezig voor ons 1e kindje!