wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva R

Eva R Niet meer actief

zo dat schiet lekker op :D

2. Niet meer actief

Hahaha ja voor je het weet ben je ookal zover

3. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Hoi meiden, ik lees hier af en toe een beetje mee.

Maar ik hoor vanaf gisteren niet meer in de eerste ronde want ben gisteren ongesteld geworden.
    Grrr!
    Jammer, maar helaas... op naar ronde twee!

Iedereen heel veel succes!

Groetjes Lonneke

4. Niet meer actief

hee Lonneke!

Jammer dat je ongi bent geworden! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen toch!

Je kan hier gerust blijven ik ben gister ook ongesteld geworden en nu ook in ronde 2 en blijf ook en als het goed is doen we dat hier allemaal!

Kijk maar wat je doet en in ieder geval succes!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kaartje van vandaag:

Ga jij idd maar ff langs de huisarts, ff een bloedtest. Suc6!

@Lonneke; sterkte meid en suc6 in ronde 2!

6. Niet meer actief

Dat is wel goed toch? (jou kaartje bedoel ik dan he haha)
    Je temp moet toch juist omhoog?

7. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi hoi allemaal,

Alle nieuwe meiden welkom, ook al is het de 2e vor sommigen, we blijven gezellig kletsen. Is juist zo gezellig hier.

Lonnie26: En....? Heb je al getest vandaag, vaderdag!

Miss: Heb je al getest?

Axioma: Gefeliciteerd meid!

Lovelylove: Balen meid, succes in de volgende ronde :)

Mamakitty: Spannend ;) De duimen draaien hoor :)

Hier alles goed, vind het best wel spannend allemaal nu we voor het eggie aan het klussen zijn ;)

De komende week ben ik niet online. We gaan morgen een midweekje op vakantie :) Dus meiden, tot volgend weekend en veel klusplezier ;)

Liefs
    Northern

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja dit is goed, maar zegt nog niets.

9. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja heb al 2 keer getest, iedereen zegt dat ik ngo een week moet wachten.
    dus dat probeer ik maar.

mama kitty, jij had het over tempraturen?
    misschien stomme vraag maar hoe gaat dat?
    ja tempraturen weet ik wel hoe dat moet maar hoe moet ik dat bekijken dan, moet dat hoog zijn of laag of ? sorry daar ben ik nog niet zo in thuis. heb vanmorgen gedaan (in mijn mond) 36.5 en vanmiddag weer 36.7

10. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Hey!

Ook ik zit in de eerste ronde...
    Moet zeggen dat ik het lastig vind om te berekenen wanneer we nu precies moeten klussen. Ik weet dat er verschillende tests op internet staan, maar weet niet precies hoeveel dagen mijn cyclus heeft...
    Ik wordt meestal elke maand rond de 23 ongesteld. Heeft mijn cyclus dan 30 dagen? Ik hoop dat ik het goed berekend heb en nu is het dus maar even afwachten...spannend! 1 dag na mijn eisprong had ik wel ast van een klein beetje wit slijm, ik denk niet dat dit een goed teken is...geen idee? Ik verwacht er niet teveel van in ieder geval, dan kan het nooit tegenvallen toch?! Iedereen hier veel succes toegewenst!

11. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Goeiemiddag dames,

Ik zit ook in me eerste ronde afgelopen dinsdag mijn laatste pilletje geslikt en gisteren ongi geworden reuze spannend.
    Kwil iedereen verder succes wensen
    xxx Daantje

12. Eva R

Eva R Niet meer actief

@lovelylove: ja voor mij gaat het nu ook snel hoor, ben verslaafd geworden aan het forum :)

13. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hoi,

Weer wat nieuwe meiden, toppie! :) Welkom hier.

Het uitrekenen vind ik ook best wel lastig, ik heb niet elke maand eenzelfde cyclus het ligt ergens tussen de 28 en 32 dagen.

Verder hier niet zoveel nieuws, vaderdag gevierd vandaag :)
    Wie weet is mijn lief al vader ;) maar ja dat kunnen we nu nog niet testen he! Zijn nog niet eens halverwege de cyclus. We zullen zien en anders gaan we voor de volgende ronde. Want in de 1e ronde zwanger worden komt niet vaak voor dus ik probeer m`n geduld te bewaren, al valt dat niet mee :rolleyes:

Nou misschien dat ik morgenvroeg nog even online kom, gaan morgenmiddag op vakantie :) Lekker een midweekje weg met z`n 2.

Groetjes
    Northern

14. Eva R

Eva R Niet meer actief

geniet van je vakantie northern :)

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Kunt beter rectaal doen....mja...je temp is wel laag, maar ik weet niet wat normaal jouw basale temp is?
    Bij mij moet ie boven 37,0 blijven na NOD anders geen zwangerschap.

Wanneer was je eisprong? Als je dat zeker weet, tel je daar 14 dagen bij op en dan is je NOD.....bij de meesten dan 14 dagen...sommigen hebben wat langer of korter, maar gemiddeld is 14 dagen.

Heel veel suc6!

@Northern: Have fun!

16. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Al een paar dagen aan het meelezen maar nog niet de stoute schoenen aangetrokken om daadwerkelijk mee te kletsen.
    Zoals de titel zegt.. een eerste ronde voor ons en jullie zullen het wel herkennen..super spannend.
    Ik weet wel wanneer ik mn ei heb, heb daarna een paar dagen lage rugpijn gehad en gistere de hele dag met name links en heel ssoms rechts steken in mn onderbuik (innesteling?) Vandaag weer even geen opmerkelijke dingen..probeer het los te laten om geen dingen te gaan voelen die er niet zijn maar de komende week gaat een hele lange worden denk ik..
    Herkennen jullie hier iets van? En je hebt toch niet altijd beetje bloedverlies bij innesteling?

Ieder veel succes en natuurlijk niet tevergeten klus plezier :oops: !

;)

17. Niet meer actief

Hee..

Alle nieuwe : Welkom :D

Ik moet echt even iets kwijt..ik dacht deze maand dus dat het raak was heb/had zoveel kwaaltjes dacht echt dit kan haast niet missen..maar toch ongi nja nieuwe ronde nieuwe kansen! maar nu plas ik nog net zovaak ik word er echt helemaal gek van! Morgen na de ha gelijk ff blaasonsteking laten testen maar het doet geen pijn of iets..en ik heb de hele tijd last van mijn darmen of nouja last ze borrelen heel de tijd door..en de zijkant van mijn borsten alsof er blauwe plekken op zitten en verschrikkelijk moe..nu weet ik dat je niet moet hopen enzo dat je ongi en zwanger bent die kans is klein maar mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt! Ik ben ook minder ongesteld dan normaal viel me gelijk gister op.. wel heb ik hele erge pijn in mijn rug en af en toe hele erge pijn in mn buik..pff wat moet ik hier nou weer mee?

Er is vast niemand meer dus tot morgen!

Liefs

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    mamakitty,
    ik weet niet wat hij normaal zegt ja in de mond is het dan rond de 36.3 zo een beetje, nu rectaal was het 37.00. wanneer meot ik dat weer doen dan. ik snap dr niks van van dat tempraturen.
    btw, me vriendin was gister hier, en ik zag er heel zwanger uit zei ze!
    ik hoop dat ze gelijk heeft.

19. Niet meer actief

Ben geen mamakitty maar reageer toch ff niet dat ik er zoveel verstand van heb haha ;)
    Maar je moet elke dag je wekker zetten op de zelfde tijd en gelijk als je wakker word tempen. Ik ga vanaf morgen ook beginnen moet straks eerst een thermometer ophalen :rolleyes: geen kinderen he dan heb je dat niet in huis hahaha :)
    Nou dat is goed nieuws toch als je vriendin dat zegt! Hopen dat ze gelijk heeft ik duim voor je meid! Ik heb bij mijn eerst zwangerschap ook pas 21 dagen overtijd positief getest helaas werd het een mk maar alles is dus mogelijk!

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ok en als ik dan op dezelfde tijd tempratuur iedere dag, en dan moet dat dan het zelfde of hoger zijn. als het maar niet lager is ofzo?
    snap je me nog? hahahaha

Deel Deze Pagina