kan ik me voorstellen, dat je gek wordt, maar er zit niks anders op.... verder heb ik werkelijk geeeeeen idee, maar hoor wel vaker van een zwangerschap als ze de pil 1 of meerdere dagen zijn vergeten of zo ziek zijn geweest met braken/diarree..
Sjow, jou zie ik ook overal berichtjes plaatsen he hihi, lekker actief Hm, had ook die steekjes e.d. hoe jij het beschrijft, maar ben toch gewoon ongi geworden, dus het hoeft denk ik niks te betekenen, hoewel ik het wel voor je hoop natuurlijk don't get me wrong
Lijkt me echt vervelend als je moet wachten op je cyclus. Ik heb wel de mazzel gehad dat m'n cyclus direct op gang is gekomen na het stoppen van de pil. Mootje ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, gelukkig heb je al een afspraak bij de huisarts. BMD: leuk dat je pb hebt gestuurd. Ben benieuwd wat er uitkomt. Balen Daan, op naar de volgende ronde met hopelijk meer succes Ben weer bij verder. Balen dat ik dat heerlijke gesprek heb gemist gisteren, maar ben weer op de hoogte hoor
Hallo welkom hier! Spannend zo in de 1ste ronde voor en 2de kindje... wij gaan ook voor een 2de kindje maar ik zit inmiddels niet meer in de 1ste ronde Ben hier net als sommige andere lekker blijven plakken! Die steekjes enz die jij hebt heb ik ook gehad zo'n 2 daagjes geleden! Wat het is weet ik niet. als ik overal kijken van symptonen ei , innesteling , zwanger en ongi enz enz staat het overal bij dus kan van alles zijn! Sucses en hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie!
Ik kan het niet vergelijken met mn vorige zwangerschap want heb toen helemaal niks gemerkt en was toen al 8weken zwanger bij de eerste echo Ik wacht wel af meer kan ik niet doen helaas! Ik voel ook steekjes meer aan de linkerkant flagen misselijkheid ,en een opgeblazen gevoel! Ik moet nog 11dagen wachten
goede morgen dames, spannend voor sommige,voor andere weer op de wachtbank,en andere weer wachten op de NOD. Ik stuur voor iedereen een heleboel veren,en geluk Ik verveel me(haha) ga zo ff afwassen kleine ligt op bed. Morgen ga ik weer een test er tegen aan gooien,1e staat al in album,maar wil wel duidelijke strepen hebben dus vandaar. nou meiden misschien spreek ik jullie nog en anders een hele prettige dag verder. OANTSJEN HAHAHAH.(fries) liefs loesmari
Ladies ladies, mijn te langzame computer kan alle pagina's niet aan.. Vanavond ga ik er echt eens voor zitten.. Gister onverwacht op bezoek gegaan bij familie van mij.. Was gezellig! Verder zijn we niet zo'n familiemensen, maar leuke familie bezoeken doen we natuurlijk wel! Dus, geen tijd gehad gister... Het spijt me ontzettend... Ik kom vanavond weer een avondje beppen Gezellig... x
@Loesmarie: Succes morgen met testen, ik hoop op een dikke vette streep voor je @daan: Kl*te meid, en wat kan je daar een last van hebben he van die verrekte Las maar lekker een baaldagje in, veel meer helpt er ook niet tegen, helaas En verder alle nieuwe welkom hier, sluit je aan. Lees terug als je wilt weten waar we het over hebben, maar op eigen risico hoor Want soms gaat het nergens over Kortom heel gezellie hier met allemaal plakkers
Ik ben weer bij Ga nu even met de hond uit, daarna het centrum in, en als ik dan thuis ben kom ik natuurlijk weer even hier Sluit me ook even aan bij de grouphug
Goedemiddag.... hier weinig te melden, ik ben nog steeds KAAL... vanmorgen by me mams op de koffie geweest, toen nog ff langs me oma...ff gemeld dat desman vrijdag naar de kermis wilt, dus ff kermis centjes gescoord by oma's
AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH ^&**^$%#)(*_)(_)^&&$$@$ K*T K*T K*T K*T Nu ga ik huilen! kijk ik net voor de zekerheid hoelaat we morgen weg moeten voor dat concert zie ik nu dit.. HOE DAN! http://www.reggaeholland.nl/ Pfff lekker dan! Zo weer geklaagd voor vandaag! en voor morgen komt het morgen wel weer
hey bmd amai das inderdaad niet prettig, worden de tickets dan terugbetaald? iedereen mag elke dag zoveel als hij wil porties klagen zo kunnen we meeleven met de meiden hé
ja op de site van waar het concert gehouden werd staat LET OP: Het concert van Jah Cure is helaas gecancelled. Kaartjes die gekocht zijn in de voorverkoop kunnen bij het aangekochte vvk adres worden geretourneerd. dus straks maar ff me geld terug halen!
gelukkig maar! (probeer het een klein beetje positief te zien, misschien zal desman blij zijn met die extra centjes voor de kermis ? )