Heej, Meloenenvrouw is er ook weer; http://www.famvdhurk.nl/pl/archives/dra ... meloen.jpg Pff, net terug van werk, Meiden hebben net vakantie en zijn nu al stierlijk vervelend... Heb ook last van krampjes etc. Maar goed, heb net gelezen van een kruikje en een dekentje. Doe ik graag aan mee! Tot laterz
Hoi Meiden, Ben nu sinds een paar dagen echt heel moe ! Pff, me ogen zakken nu al bijna dicht! En moet vanavond nog werken. Ook is mijn haar echt vet Heb het gister gewassen.. Is dat ook een symptoom ? Ook soms misselijk en pijn in me boobies, verder niet veel last van kwaaltjes.. En jullie? Liefs..
Dat is balen, verheug je je ergens op en dan krijg je dit Hopelijk krijg je je geld terug of komt er een andere datum.
Geen idee of vet haar een symptoom is! Misselijkheid heb ik ook met flaggen dan opgeblazen gevoel ik vind zelf dat mn buik dikker is of het zit tussen mn oortjes en steekjes links onderin mn buik weet niet of dit al met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben we zullen af moeten wachten al ben ik zo vreselijk zenuwachtig en nieuwsgierig
Ik ben er straks weer hoor Eerst effe Joey badderen en hem drinken geven en op bed leggen! Verzin maar vast een nieuw onderwerp Lexy
Een goede avond.. Heb ik nog iets spannends gemist? Net gegeten, was een latertje vandaag... Na mijn werk ff gauw naar de stad geweest, op zoek naar een leuk truitje.. Maar helaas, niks leuks gevonden.. Zaterdag hebben mijn vriend en ik bbq bij mensen die ik nog niet ken.. En dan wil ik iets nieuws.. Andere x ff verder zoeken dan maar.. Ik kan over 8 dagen testen, als mijn NOD ook echt op 24 juli valt.. Ben benieuwd! Heb geen kwaaltjes, al weet ik niet meer waar ik op moet letten, aangezien alle kwaaltjes ook bij aankomende ongesteldheid kunnen horen.. Mijn baarmoedermond zit al sinds vorige week heel hoog... Iedere dag ff voelen he.. haha En zakt maar niet.. Maar zal ook wel niks te betekenen hebben.. Ik voel niks, dus t zal wel niks worden.. Al hoop ik natuurlijk van wel.. Hoop hoop... Wat is t onderwerp van vandaag? Ik blijf voorlopig nog ff.. Eerst maar weer eens verder met teruglezen..
Ja ik zie het... word altyd pas laat gezellig.Net als in de kroeg Dus we wachten het rustig af.. Ik heb de tijd
hallo dames.. ik ben er weer.. heerlijk naar scheveningen. het weer heeft goed mee gewerkt. wel goed uitgewaaid hahaha... maar geen regen das het belangrijkst. @daan. klote meid. maar goed naar de volgende ronde. is je krampen al een beetje gezakt? @BMD ... ja.. voor jou ook klote met jahcure... helaas gebeurt dat vaak. maar goed. geld gespaard weer.. kan je op iets anders gebruiken. maar kan voorstellen dat je echt baal ervan. @daphne.. baarmoedermond ligt hoog? nu hoor ik iets nieuws in mijn oren. wat is dat en hoe weet je dat? hahahahaha hoe is het verder met jullie allemaal?
Ik ook Kimmiej... @ Pixie: Scheveningen, leuke dag gehad dus! Lekker Bmm: ow jee, hoe ga ik dat uitleggen.. Er is ook een topic over hier op t forum... Help! Ehm, tis een soort.. Wacht, ik ga t ff kopieren naar hier... Wel zo gemakkelijk Tozo!
Dit staat er op de site... Hoop dat het zo duidelijk is... Hahaha... Kan het ook nog allemaal niet helemaal thuis brengen en op de juiste manier interpreteren.. Maar goed.. Je schijnt er ook toch wel redelijk wat uit af te kunnen leiden...
HI! tsjah ik heb ook geen idee en ik wil het ook allemaal niet weten denk ik...Ga echt niet elke dag even voelen hoe mn bmm (baarmoedermond)staat haha als ik denk zwanger te zijn doe ik wel gewoon een test hahaha
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH! oke.. ik hoef het niet meer te weten hahahaha... ja dat gaat voor mij helaas te ver! maar toch bedankt!
@ MieniMe: kvind het een kleine moeite, zeker omdat ik wat betreft afscheiding weinig merk.. Maar is ieder voor zich he..