wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ik heb ook geen idee wanneer ik vruchtbaar ben enzo en wanneer ik mn ei zou hebben, maar daar probeer ik nu ook bewust afstand van te houden.ik wil er niet teveel mee bezig zijn, het komt zoals het komt, maar voor iemand die al erg lang bezig is, kan het een methode zijn.Maar niet voor mij weg gelegd.is idd ieder voor zich, niks mis mee :)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja sorry.. kan dat helaas niet veranderen hehe wist niet wat ik te verwachten stond hahahaha..... nou ander meiden misschien wel baat bij.. maar ikke niet ! hahahaha

3. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej, ik ontdek net dat mijn pb aan Caruli niet meer in de wachtrij staat, maar nu in mijn postvak in. Betekent dat dat ze hem al heeft geopend?

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    yupz, dan heeft ze hem geopend en zal je zeer binnenkort antwoord krijgen, spannend :)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    in je postvak in.. raar.. dat gebeurde niet bij mij. is het je eigen bericcht terug?

6. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hmm wacht ff, ga kijken

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    bij verzonden, bedoeld ze, denk ik?

8. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hihi, ja dat bedoel ik... En ben niet eens blont (of blond)

9. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    @ MinieMe: wij zitten pas in de eerste ronde :) hehe... Maar vind het knap dat je er bewust afstand van houdt.. Dat was ook ons voornemen, maar hem lukt t al niet zo, en mij helemaal niet! Weet dat het beter is om afstand te houden, maar ja, verstand en gevoel.. Da's toch wat anders..

@ Mamaline: ik heb geen idee.. Wel erg spannend, dan pendelen! Maar ik neem aan dat ze er dan mee bezig is, of iig al gelezen heeft! want anders zou je bericht nog wel in de wachtrij staan...

@ Pixie: geeft niks ;) haha

10. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Of bestaat er bij dit postvak in zoiets als "vol"? Als dat zo is zou t namelijk kunnen dat je bericht nu pas bij haar binnen komt, omdat er eerst berichten verwijderd moesten worden...
    Kweenie, ik denk ook maar even mee...

11. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ooh, Daphne, ik weet heel goed wat je bedoeld... Ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn, maar betrap mezelf er toch iedere keer op dat nou juist wel te doen... Terwijl ik dat bij m'n 1e zwangerschap helemaal niet zo had.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik doe niets raars .. maar omdat ik toch nog kans hebt dat mijn cyclus toch niet goed is ga ik wel ovulatietests doen. dat vind ik geen werkje.

13. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    wij zijn inmiddels in ronde 2 belandt en dit is voor een broertje of zusje.toen we zwanger raakte voor ons dochtertje, was ik er totaaaaal niet mee bezig, wist niet eens van het bestaa van dit soort forums en methodes die jij net gaf en wist wel van vruchtbare periodes en eisprong, maar niet wanneer ik die heb.heb toen alleen bijgehouden hoelang mijn cyclus was, zodat ik de 1e dag van laatste mesntruatie kon vertellen aan de VK als ik zwanger bleek.
    NU, was ik er wel superveel mee bezig, meer dan ik wilde en van mezelf had verwacht, vond het ineens allemaal nog spannender dan de 1e keer dat we ervoor gingen.kwam dit forum tegen, ging mijn vruchtbaarheidskalender "maken" , keek in ronde 1 hoe mijn slijm was, dacht mijn eisprong en evntuele innesteling te voelen en ga maar door....wat denk je..."overtijd" Boem, nega test, boem ongesteld!dus het bleef uit omdat ik er teveel mee bezig was, is mijn gevoel nu, dus wil weer naar de tijd van toen we bezig waren voor onze eerste, just go with the flow!en ik merk dat ik er nu veel rustiger en relaxter van ben.

14. haha daphne leuk stukje tekst heb je hier geplakt :)
    Ik ben geen doe het zelver dus ook voor mij is het niets...

Maar denk idd dat je als je er al effe mee bezig bent het wel handig kan zijn en je gaat merken wanneer je vruchtbare dagen enz. zijn...
    Heel apart :p

15. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Doe ook niks raars (nou ja, als je meeschrijven op dit forum niet meerekent, hahaha) maar denk gewoon erg veel aan zwanger worden. lees veel op internet, vind het wachten steeds maar veel te lang duren, wil ook wel ovu testen gaan doen (terwijl we pas in ronde twee zitten) en ben er dus gewoon enorm mee bezig!

16. Kijk daar zijn we het zelfde in!
    Zo doen wij dat hier ook...
    Ik houd ook bij hoelang mijn cyclus is maar meer eigenlijk niet...
    Rampetampen doen we wanneer we zin hebben en hopelijk is dat dan ook op de goede dagen ;)

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Bij mij speelt misschien ook wel mee dat de vriendin van mijn broer ook al zwanger is.. Ze waren sinds januari bezig zeg maar.. En ik wilde toen ook al zo graag beginnen.. Maar mijn mannetje steeds maar niet.. En nu gelukkig wel!
    Zou het wel leuk vinden als de leeftijden van hun kleintje en ons kindje niet ver van elkaar af liggen.. Lijkt me erg leuk..

18. Heeft iemand trouwens al een onderwerp ?

19. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Fijn dat jij het zo goed omschrijft, dit is precies wat ik bedoel! Alleen kan ik nog niet zo goed de rust vinden om met de flow te gaan...

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Neej marloes, dat zou jij toch regelen? ;)

Deel Deze Pagina