ik heb ovutests al in huis, maar ik weet niet eens of het straks nodig zou zijn. vorige cyclus voelde ik het goed en had slijmverlies rond de tijd van eisprong dus ... als het zou is weer.. ovutests niet nodig
ik moet ff van de laptop .jeroen moet ff wat doen..dan ga ik dr wel is over nadenken waar we het strax over kunnen hebben..
ja, precies zo zijn wij ook we doen niet aan tempen, ovutesten en "klok-klussen" gewoon wanneer we zin hebben, heb toch al niet zo'n hoog libido, maar merk wel dat ik nu meer zin heb, omdat die pil er niet meer is en ook blijkbaar als ik vruchtbaar ben, heb ik meer zin..De 1e keer is het zo gelukt, dus vast, hopelijk ook nog wel een 2e en misschien zelfs een 3e keer
heb ik ook eigenlijk.. had met pil niet zo een hoog libido.. en nu wil ik wel vaker.. niet voor redenen om zwanger te worden maar gewoon zin.. ook al ben ik niet vruchtbaar. is trouwens prima gegaan met vriend ...zijn last van zijn ballen is niet erger door geworden.dus dat is wel wat.
Dames, wat betreft dat pendelen he.. Zijn er veel meiden waarbij het achteraf gezien klopte? Ben ik wel benieuwd naar.. x
Daarom heb ik het ook gedaan. Weet eigenlijk nog steeds niet of ik het wel wil weten, maar ik ben ook zo nieuwsgierig he ... Maar goed, m'n pb is ondertussen door haar geopend dus ik wacht rustig af
lieverd, maar je hebt ook de klap van een VMK, denk dat dat ook wel een rol speelt *knuff* als je dat misschien een plekje hebt kunnen geven gaat het wat beter.
owww, wat goed pix!of hij zegt dat het ging om niet naar de HA te gaan, of issie niet zo uitgekookt?hahaa
ik weet dat er wel iemand hier is waarbij het klopte ..weet niet of het van deze topic is.. maar ik hecht niet veel waarde eraan.. alhoewel mijn gevoel zegt dat het wel een paar maandjes bij mij gaat duren.zelf denk ik geen meisje te krijgen als eerst kindje.. weet niet waarom.. maar ja je gevoel is je gevoel he
Lief dat je dat zegt (schrijft). Daar heb je ook wel gelijk in hoor, maar aan de andere kant ben ik gewoon een enorme ongeduldige trien... Dus duurt dit me al gauw te lang. En juist omdat het bij Kyan in een keer raak was, weet ik dus helemaal niet wat dat afwachten inhoudt!
gaat een beetje gelijk op denk ik...heb er veel gelezen die het goed hadden, maar ook fout, of dat ze er wel dichtbij zaten. heb het ook gedaan, maar verwacht niet dat het uitkomt..tis te hopen,September 2008, jongen is er gependeld bij mij...is al vrij snel en een jongen zou kicken zijn, maar een meid is ook meer dan welkom uiteraard
nee zo is die niet. hij heeft het de hele tijd goed gedaan niet geklaagd en achteraf vroeg ik hem of alles goed was en hij zei dat hij niets anders merkte. Hij heeft er nog wel last van maar hij zegt dat hij zelf minder bewust ervan word. dus ik denk toch dat het afzakt.
is in dit geval niet handig, he ongeduldig zijn hihi...wat dat betreft heb ik het wel minder en bij ons meis duurde het 3 mnd, dus moest wel even wachten, maar was ook vrij snel, niks te klagen.misschien krijg ik ook wel een dip als ik de 3 mnd voorbij ben dit keer...wie weet.
heb ook op een ander topic gelezen, dat er iemand was die door caruli gependeld was en dat ze de maand, het geslacht en zelfs de bevaldatum goed had!
Ik was ook in de 1ste ronde meteen zwanger van ons joey... Hij was echt een huwelijksnacht wonder! Nu was ik weer in de 1ste ronde zwanger maar dat werd een mk... Maar ik weet heel goed dat het ook een half jaar of zelfs nog lamger kan duren! ppfff hoop het niet natuurlijk!