wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij had ze bij kimmiej alles goed behalve de bevaldatum ;)
    Ik heb ook door Caruli laten pendelen in de hoop dat ze het bij mij ook goed zou hebben haha

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja doe ik zeker.. komt hij niet zo snel van mij af :D
    *knuff*

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    wow, zeker een mooi cadeau! :)
    K*T van je MK :( *knuff*
    ja, realistisch blijven he, al is dat soms wel moeilijk denk ik voor veel mensen.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou zeker bij jou zou het fijn zijn als het toch zo snel gebeurt :D natuurlijk fijner als het nog deze maand zou zijn....

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Naturlijk "weet" ik ook dat het veel langer kan duren om zwanger te worden. Maar op de een of andere manier wil mijn hoofd daar niet echt aan....

6. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Trouwens, ik zie net dat als Caruli het bij jou goed heeft jij al de komende maand zwanger bent, Marloes... Dan zou het alsnog weer vrij snel zijn!

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    :eek: wanneer is je NOD?dan zou je deze of volgende NOD posi test moeten hebben volgens caruli :D [-o<

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    maar meiden even op een seriouse toon.. ik wil zooo graag nu al zwanger zijn. ik zit er al zo lang op te wachten en het zwanger worden uit te stellen... ik heb het zo erg dat ik zou kunnen zeggen ik wens dat er nu al een kleine peutertje hier al rond liep!

9. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oh meissie, ik kan alleen maar voor je hopen dat het voor jullie ook heel snel raak zal zijn... Mag ik vragen waarom je het zo lang hebt uitgesteld?

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    awwww, meis toch...hoelang heb je die wens al dan?hoe komt het dat je dan nu (pas) in ronde 1 zit?

ik wens dat je eerst een baby uitpoept ;) :p

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik wou eerst afstuderen en toen een baan.. en toen werd het dat ik mijn baan niet leuk vond en wou een ander baan (en ook nog tussen door gezondheids problemen waar ik de diagnose later van kreeg )en toen werd het dat ik wou op vast contract toch wachten. met heb de laatste mijzelf kunnen overtuigen om het niet zo te doen omdat ik toch niet weet hoe de toekomst voor mij geschreven is.. de eerste 2 vond ik nog wel realistisch maar nu met het wachten op een vast contract heb ik zo van.. bekijk het maar.. ik wil een kindje.. en ben het wachten zat.

12. Ja klopt... Dan ben ik de 3de ronde zwanger...
    Maar goed ik vond het leuk en was benieuwd ....
    Ben er eigenlijk niet mee bezig met de uitslag van mij pendel

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zeker al 3 jaar... maar de 1e wist ik zeker ik dat we er niet klaar voor waren... relatie is altijd goed geweest.. maar alles omheen stond in de weg. geen baan (studeren) enz

14. 20 juni was de 1ste dag van mijn laatste menstruatie...
    Maar weet niet hoelang mijn cyclus zal zijn door de mk.
    Maar mijn banner is van 34 dagen!

Eind juli misschien een test als er dan nog geen :evil: zijn!
    Misschien 27 juli want dan wordt ik alweer 24 :)

15. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goed van je hoor, dat je nu je kinderwens voorop hebt gesteld. Op een bepaald moment wil je gewoon ook niet meer wachten he? En je hebt helemaal gelijk hoor, je weet toch niet wat er allemaal gaat gebeuren in de toekomst. Enneh, een vast contract zegt bitter weinig hoor * zegt ze uit eigen ervaring*

16. Ja en de tijd gaat snel he... Bent zo een paar jaar verder!
    Maar ik ga duimen en hopen dat het snel raak mag zijn voor jullie :D :)

*knuff*

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja dat heb ik gehoord ja dat vast betekend ook niet altijd vast.. en je kan wel voor een vast contract gaan maar als uiteindelijk blijkt dat je toch niet lekker op je plek zit, waarom zou je blijven.. dan zit je toch weer niet meer met vast contract. en trouwens in mijn werk is het toch goed om nieuwe ervaringen op te doen.. en dat betekend niet met een baan door je hele leven gaan.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dank je *knuff* moet eerlijk zzeggen dat als jullie praten over jullie ukkies word ik vaak gewoon spraakloos omdat ik ook eigenlijk mee wil kunnen kletsen. maar voel niet dat jullie nu moet ophouden want ik vind het toch ook leuk allemaal te lezen.. :D

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, zal je altijd zien he, dat er van alles is wat dan net niet goed genoeg is in ons ogen.

ik krijg vaak te horen dat ik "laat" ben met een kind, maar wij hadden dus de situatie dat mijn vriend 2 jaar lang geen baan had en ik wel een contract van 24 uur, maar soms meer dan 40 uur pw werkte daardoor(ik was toen toch nog op inval basis), maar dat was wel heel zwaar met ook mijn lichamelijke klachten, anders waren we ook wel eerder begonnen.

ik vind het goed en knap van je dat je nu toch de knoop hebt doorgehakt, want soms denk ik:waar laten we het nou allemaal vanaf hangen?dit is de situatie NU en die kan misschien niet ideaal zijn, maar je kan niet in de toekomst kijken, wie weet wat dat brengt en moet je je wens daarvoor maar laten schieten, dat doet toch niemand?

heeeeeeeeeel veel succes, meid hoop dat het snel wil vlotten! [-o<

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    owkey je was me voor, we zeggen eigenlijk hetzelfde haha

@pix, mijn dochter heeft de hele avond bijna gejankt, gegild gekrijst in bed, omdat ze niet wilde of weet ik wat haar dwars zat,wil je nog meer leuke verhalen ;) :p :D

Deel Deze Pagina