oohh haha je bent er nog! Leuk... Waren al bang dat je niet meer terug zou komen Ja de ene keer gaat het heel erg snel allemaal maar zijn ook dagen dat er niets te doen is Proberen bij te blijven en als je iets mist ook geen ramp haha
hij wil wil iemand werken.. hij doet grafisch en webontwerp. maar die dingen omheen gaat hem moeilijk af.. admin, facturen sturen, klanten vinden, enz. hij hoort gewoon lekker creatief bezig te zijn.. en dat kan hij niet met zijn eigen bedrijf.. de niet leuke overheersen de leuke zegt die.. ik heb hem geprobeerd ook erbij te helpen, maar dat ging niet lekker.. zat zelf te veel bezig daarmee op een ander manier dan hem.. dus moest me uiteindelijk maar erbuiten houden. we maken geen goede zaken partners haha
whahahahahaa @pixfff, eigen kind is toch anders hoor...ik kon heel veel hebben ook, ze konden alle 16 tegelijk janken op het kdv, maar daar lachte ik om, maar je eigen kind, my my...niet dat ik geen geduld heb, maar mijn meis kan me behoorlijk op de proef stellen...werd net al een beetje zenuwachtig met dat brullen, maar gewoon kalm heen en weer lopen en haar kalmeren en weer verder en ze is nu al 10min rustig ong en begin een beetje te ontspannen haha
Strond eigewijs he die mannen! Was trouwens best fijn gisteren Was wel laat geworden he.... Liep naderhand wel een beetje wijd beens
er zijn bepaalde dingen die ik aan man laat technisch electrisch.. alle mannen dingen mag hij het zeggen!
ja en de GROOTSTE lul daar woon ik mee samen... weet je ik zat toestraks ineens te denken, als ik nou eens sex heb met een andere vent..... dan kan ik zeggen dat ik zwanger ben toch? hahahaahha Nee hoor vind me mannetje nog wel lief..... Denk ik hahahaaha
Zou je kunnen doen! Moet je wel meteen een aantrekkelijke nemen he... Hahah nog effe geschoren dus... Ja nog enkele maanden meid dan staat hij in bloei.... Wie snoeit het dan ?
ja das op zich geen probleem, moet niet zo heel donker zyn want die van my is ook niet heel donker.. anders valt het op
oeh das minder ja, jammer dat jij die dingen niet van hem over kan nemen (dat dat niet lekekr ging)of datie iemand anders zo vertrouwd en kan wat hij kan overdragen, zeg maar. hopelijk vindie snel iets wat ie leuk vind.
BMD : Hahah nog effe geschoren dus... Ja nog enkele maanden meid dan staat hij in bloei.... Wie snoeit het dan ?