Hmm, we hadden gisteren wel besloten dat die van jou de GROOTSTE lul heeft toch? Verder kan ik me daar niet over uitlaten
dan komen dr dreads in..... hiero draait geloof ik alles om reggae bij die vent van me dus dan vind ie dat vast ook aantrekkelijk
ja,sorry...vond hem zooo goed hihi, zag gewoon voor me hoe ze dat zou doen en door je avatar hahahaa dui-de-lijk -pra-ten, arrrr-ti-cu-lerrr-en
ohhh lekker vettig Moeten ze straks opletten dat ze niet te snel gaan roepen : Zie zijn hoofdje al....
aaah zo...ik begreep dr al niets van... Nou ik zie elke dag meerdere lullen in grote maten en jaren... wie kan dat nou zeggen hahaha
Whahah niemand snapt het....! Gaat over jou en lullen maar hoe en wat vertel jij het ons maar eens meissie Neej volgens mij moeten ze jou weer hebben! Meiden stop hiermee kimmiej is al genoeg geplaagt en heeft zelfs al een keer ruzie gehad met haar Jeroentje.... Weet je nog ? Stap 1 zet de tv uit stap 2
wat vinden jullie groot eigenlijk? dit vind ik dus klein........ (die rechtse foto dus) http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding ... _penis.jpg
hahah nou van veel van die mannen is geen lul meer te maken..hap met vellen.. maar moet zeggen heb wel is 1 gehad..nou ik dacht elke keer als ik hem waste...zooooo hoe zou hij in stijve stand zijn geweest.. Echt GROOT! En dat smorgens om 7 uur ..SCHANDALIG hahha