awwww, mijn ventje lieffff helemaal niet aan eten gedacht door dochterlief die niet ging slapen en mn pa die belde over zijn oog-operatie en heb ook totaal geen honger..komtie naar boven met broodjes gebakken ei:jij komt niet naar het eten, dus kom ik het boven brengen...sweeeeeeeeeeeeeeeeeet ga beneden bij hem eten, misschien tot straks en anders een fijne kletsavond, ladies
tja.. ik heb zelf niet veel gehad.. dus zou ik niet weten,, heb geen klachten over de ene waar ik het meest ervaring mee hebt
tampeloeres?nieuw woord?whaha ja, klein, normaal of groot is voor iedereen toch anders? nu ben ik echt weg *zie vorig bericht* doeggg ALL GROUPHUG!
*word nu wel nieuwsgierig hoeveel verschillende LULLEN jullie hier hebben gehad * ik wacht het antwoord ff af voor ik myn aantal noem hahahaha eet smakelijk Mini!
Hmm, wordt het net weer gezellie heeft mijn hubbie besloten vroeg naar ons (water)bedje te gaan... Ga maar met 'm mee, kan ik ook weer een beetje bijslapen * en nee, er wordt geen rode zee bevaren*
Snap ik Maar even serieus.. Van wie is die piel van 41 cm? Of hou je me voor de gek? Kan zomaar, ik ben nogal goedgelovig