@vlinderfladder welkom hier gezellig dat je er bent.. @lovelylove: vreemd zeg die symptomen. Misschien houd je lichaam je gewoon een beetje voor de gek.. @miss: hopelijk heeft ze gelijk @all: fijne dag
Hallo allemaal, er wordt wel flink wat afgeschreven, maar dat is alleen maar gezellig Alexia R: wij gaan 22-08 trouwen en ben druk bezig met de uitnodigingen. Welkom alle nieuwe meiden dat het forum maar veel geluk mag brengen Miss: heb je al weer getest. Ik duim voor je! Northern: lekker een midweekje er tussen uit. Veel plezier. Verder hir niet veel bijzonders. Komende zaterdag mijn ei denk ik dus komende week weer flink aan de klus
Mijn kaartje: (alles normaal) @Vlinderfladder, ik DENK ook vanalles te voelen, heb ook steekjes etc in mijn onderbuik, maar dat zegt geen ruk, dus ik probeer me niet gek te maken. Bij een innestelling hoef je geen bloedverlies te hebben. Had ik bij mijn zwangerschap van mijn dochter niet iig. @Miss, temperaturen altijd rectaal, elke dag om dezelfde tijd, voordat je je bed uitgaat. Dat zijn de belangrijkste regels van temperaturen. Maar aangezien jij nu tempt om te kijken of je een hoge temp hebt (wat vaak duid op zwangerschap) kun je het beste rond 07:00 tempereaturen rectaal. Als dat 37,0 is, (zou voor mij na mijn nod een zwangerschapstemp zijn) dan zou het kunnen dat je weldsegelijk zwanger bent, maar nogmaals, ik weet niet wat jouw basale temp is he..... heb je alweer getest of langs de huisarts geweest voor bloedtest? Sja, dat je vriendin zegt dat je zwanger lijkt....hmmmmz...ik zou daar iig niet vanuit gaan als iemand dat gewoon zo zegt, maar ja, dat ben ik haha @Yvo08, klusze vast
bedankt voor je uitleg mamakitty. ik ben nog niet bij de huisarts geweest want ik ben nog niet zo lang overtijd die zegt toch dat ik moet afwachten denk ik. ook na zaterdag geen test meer gedaan en ik denk ook dat ik daar nog een paar daagjes mee wacht. het punt is gewoon dat ik super ongeduldig ben hahahaa ik wil gewoon die zekerheid hebben! maar ja dat willen we allemaal toch?
ik heb zo juist de huisarts gebeld en alles uitgelegd en ik mag vanmiddag om tien voor half 4 langskomen dan zal hij als nog een test uitvoeren bij mij. ik ben benieuwd!
Miss, das superspannend, ik duim voor je! Wanneer de urinetest nega aangeeft, vraag gewoon om een bloedttest...vragen kan altijd he Suc6! Ik zit hier stiekem te hopen dat ik vandaag een innestelling heb ivm de dip in mijn chart...............................................hopen maar...
de afspraak bij de dokter gaat niet door. heb zojuist wat bruine,rode afscheiding gehad denk ongie. ik zat op de bank en voelde een plofje zeg maar, ik liep naar de wc en ja hoor rood bruin. jammer maar ja op naar de volgende maar weer.
ja dat is ook zo, is er nog een kans dat het een innesteling kan zijn? verloor net wat vlokjes maar nu niet meer.
Jammer Jammer! Maar toch zou ik die afspraak doorzetten als ik het nu zo lees gewoon voor de zekerheid. Sterkte in ieder geval!
ja dat doe ik ook zeker want strak verloor ik 2 vlokjes bruin/roodachtig slijm daarvoor kwam een wit propje en nou weer helemaal niks. snap dr niks van? zou het toch nog kunnen dan?
Ben paar daagjes niet geweest ... Computer deed niet wat ik wou dus kon helaas niet online... Heb om 17.00 uur nog een test gedaan en daar kwam helaas niet zwanger te staan Het is dus toch niet goed! Denk wel dat 21 mei een echte menstruatie was en dat het vrijdags 6 juni met dat lichte bloeverlies verkeerd is gegaan! Woensdag avond wel naar de verloskundige voor een gesprek. Maar denk dat ik geen echo meer hoef want afgelopen keer was er niets te zien dus alles zal wel al weg zijn. Voelt heel dubbel nu... Nu weet je nog minder want je weet dat het fout is maar wanneer ik weer ongesteld zal worden ofzo weet ik niet. Weet wel dat ik afgelopen 2 dagen veel last heb gehad van buikpijn en krampen... Liefs marloes
Jeetje Marloes Dat is niet leuk. Denk dat je wel een echo moet om te kijken of alles weg is dan, omdat je ook niet veel bloed/stolsels verloren bent. En als er nog iets achterblijft kan dat gevaarlijk zijn. Pff echt kl*te meis. Sterkte!
Gister was mijn temp 37.... Daarvoor 36,7, 36,8 en 36,9. Vanochtend 36,8. Ik kan mijn ei nog niet gehad hebben, 6 juni was mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie en toen begon ronde 1. Dus lijkt me niet dat ik mijn ei heb gehad. Mijn temp schommelt gewoon denk ik?
goeie morgen meiden! ben al paar dagen niet geweest dus dacht zet weer ff wat neer al mn kwaaltjes zijn helaas allemaal weg denk dat ik mezelf gek maakte ik moet nog ff tot testen en hoop natuurlijk positief maar anders gaan we door naar ronde 2 ik moet helaas ff wat doen maar strakkies zal ik ff wat reacties geven vind ik altijd wel leuk! dikke kus en we spreken elkaar! groetjs
Mijn kaartje: @Marloes, ik zou wel een echo laten maken, als er idd wat achter blijft ben je de pineut. Maar ontzettend verdrietig voor je meissie, echt! *dikke knuff* @Vliegje, ik denk dat jouw hormoonhuishouding ff goed moet komen, op 1 lijn.... @Spannendetijden, he mup, dat je kwaaltjes weg zijn, zegt ook nog niets. Dan nog kun je zwanger zijn. Hier hetzelfde, wat kwaaltjes weg of minder, maar goed, we zien wel he!
Goedemorgen Allemaal! Heb nu geen tijd om terug te reageren dat doe ik vanmiddag maar wou ff wat van me laten horen haha Alles goed verder met iedereen? Nou Tot Vanmiddag!
Ja denk ook wel dat ze voor de zekerheid willen dat ik nog een echo laat doen! Vraag is nu dus ook wanneer is die mk geweest ? Was dat wat ik in mei aanzag voor een menstruatie een mk ? Want toen had ik 5 dagen bloedverlies! Of 6 juni met dat lichte bloedverlies een mk ? Met de echo was er echt niets te zien dus denk zelf dat alles weg is anders zag ze toch wel iets! Maar idd voor de zekerheid... Ben ook heel benieuwd wanneer ik weer ongi ga worden... Zoals ik hier overal heb gelezen kan het lang duren maar hoeft niet. We zien wel... Hopelijk duurd het niet te lang... @Mamakitty:Ben benieuwd naar jou hoor.... Liefs