ik ben NU een braaf meisje.. die experimenteren dagen zijn wel over .. hahaha en gelukkig geen schizofrenie van over gehouden! hahaha
En ik ga ook richting mijn bedje.. Morgen weer vroeg dag.. Slaap lekker voor straks en nog een gezellige bep-avond toegewenst! x
Ja dat heb ik ook! Dat experimenteren is ook over hier.... Eigenlijk sinds de dag dat we wisten dat we voor een kleine gingen!
IK OOK! Moet dr ook snel weer is uit..kan me de tijd niet heugen dat ik de kroeg van binnen heb gezien
nou ik ben ook echt een saai wijf geworden hoor sinds ik moeder ben... wel nog regelmatig op stap geweest maar daar heb je het ook mee gehad... zullen we binnenkort (moet wel opschieten voor ik een te dikke buik heb) ff gaan stappen met zn alle ff los
ik bij het ontmoeten van mijn vriend. hij kon het ook goed haha maar hebben samen langzaam mee opgehouden! jointje dat is. de rest stopte ik al voor dat ik hem had ontmoet..
ik ga dadelijk effe kijken of menne mens al thuis is! Nog effe voor de tv hangen saampjes en dan naar bed... Ja leuk met zijn allen lekker los gaan!