wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  2. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja pix ik ken t hele nummer ook niet hor allen de tekst BIER EN T**TEN LALALAL..
    En dat soort teksten worden dr dan uitgegooit met 100 liter bier dr in hahahah...

Maar goed ik burger je wel in hor!

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hhhahaa.... zo zijn er meer dingen die ik niet ken.

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ga naar ben.. uitwaaien van vadaag was toch vermoeiend hhaahaa....lekker kletsen dames die de nacht doorbreken...
    tot morgen ochtend. slaap lekker allemaal

group hug

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    TRUSTE! GOUPHUG! Ik ga dr ook vandoor spreek jullie morgen...Dan gaan we weer even verder met leuke filmpjes..

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Hallo lieve sletjes! :D

@ marloes: vanavond aan jou de eer om een leuk onderwerp te verzinnen! Ik moet weer ff broeden op een nieuw onderwerp :D
    Ohw ja loes, lief dat je gelijk aan mij dacht vanmorgen. Heb je me vanavond al gemist?

@ daan: klote meid, ik leef met je mee. Idd een warme kruik wil helpen tegen menstruatieklachten!

Het onderwerp, hoeveel lullen gehad.............. was mijn onderwerp zo interessant gister :D

@ bren: Ikke kan het aantal lullen net op 1 hand tellen en heb idd geen pillen, joints etc geslikt/gerookt.... saai he. Mijn vriend wil binnenkort wel een keer een stikkie met mij roken, maar durf eigenlijk niet echt!

@ all: ja hoor heb ik net alle pagina's doorgelezen, is iedereen weg! lekker dan!
    Nou trusten voor iedereen die al op 1 oor ligt!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik ben er hoor.. 74 pagina's loop ik achter :confused: jullie zijn ehct niet goed bij je hoofd :) :)

vandaag bij een zwangere vriendin geweest.. die zei direct dat ik zwanger was :) ze ziet het aan mn gezicht en mn haaruitval :) je begrijpt wel dat ik me dood heb gelachen 8) hoop dat ze gelijk heeft.. maar ben te nuchter voor dit soort dingen :)

iemand anders nog nieuws? Nieuwe zwangeren? :D

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    wuhaha zo heb je ff telefoon is iedereen al slapen...

anywayz...
    Heeey tum :)

nouw ik geloof ook niet in dat soort dingen, maar by desman, zei me goede vriendin ik heb gedroomd dat je zwanger aan me deur stond en of je tijdelijk bij me in kon trekken...

dus ik zei yeah leuke droom toch dan?
    2 dagen later kwam ik op msn, zat met een vriend te kletsen en ik zei iets, en hy zei meteen "wat bedoel je ben je zwanger" terwijl ik het daar totaaal niet over had gehad..

zo stom was dat maar het klopte dus wel dus wie weet bij jou ;)

en het stomme was, voor me vriendin wist dat ik zwanger was (die van die droom) zei ze me.. ik heb weer over je gedroomd... zo typisch haha

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden
    das al weer ff terug ik heb nog niet alles gelezen hoor zijn ZOVEEL pagina's haha maar wou ff hoi zeggen en zeggen dat alles hier goed gaat
    man lief en ik goed gesprek hebben gehad over hoe en wat voor de meiden die me beetje hebben gevolgd weten wel waarover ik het heb....
    maar de uitkomst is...ik word nog 2x ongi de nu eerst volgende cyclus (zal binnen nu en 2wk ongi worden) en die daarop daarna gaan we er samen helemaal tegenaan! ben blij dat we er helemaal overuit zijn! als het nu toch gebeurd geen probleem hoor van harte welkom natuurlijk we willen t immers toch maar omdat mn cyclus de laatste keer nogal lang was kijken we deze aan en de volgende ook omdat we financieel ff wat moeten afronden....en ik vond t eerst verschrikkelijk om te wachten maar nu kan ik mooi 2maand alles perfect bijhouden en daarna aandeslag EN manlief wil dan ook minder biertjes drinken (doet u nu al amper hoor maar toch haha) en samen met mij alles bijhouden das zo lief! ben er helemaal happy onder! gaat helemaal goedkomen ook wil hij voor dat ik zwanger ben zn klusjes afhebben zodat dat niet meer hoeft als het zover is das ook wel super lief maar das dus de status hier! haha maar zal evengoed lekker blijven kletsen hoor misschien alleen wat minder tot we er ECHT weer voor gaan! ;)

hoe is het met de meiden hier?!?! jullie kletsen wat af zeg haha
    nou fijne dag dames xxx

10. aliki83

aliki83 Actief lid

13 jul 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Zo het was weer gezellie hier gistere avond!
    Ik was heel moe dus naar bed gegaan maar kon niet slapen
    Heel raar normaal slaap ik al voor ik bij mn bed ben aan gekomen hhahaha

Uiteindelijk in slaap gevallen belt mn vriendje me wakker om kwart over 12 Die zit op de taxi en rijd in de nacht
    en belde gewoon zomaar ff !
    En bedankt weer wakker !

Ga zo mn boefje naar school brengen en dan werken
    kort dagje maar werk op donderdag in de thuiszorg en hoef maar anderhalf uur! Maar tis een zuper cool vrouwtje dus altijd wel gezellig

Tot strakies!

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    goedemorgen!

ja ik moest eignelijk om 8 uur werken tot 10 moest iemand zijn kamer schoonmaken, heeft ze me gisteravond heel laat pas (was al naar bed) een hyves berichtje gestuurt of ik om elf uur wil beginnen. fijn is dat zit ik hier aangekleed en wel.
    als ik eenmaal me bed uit ben kan ik nie meer slapen!
    pffff nou lekker is dat. heb weer ff bijgelezen ging weer helemaal nergens over gister he! lullen en tieten!

12. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Tummetje, laten w hopen dat je vriendin een voorspellende gave heeft!

@ Spannende tijden, fijn dat jullie er nu helemaal uit zijn. En ook lekker dat jullie er nu samen helmaal voor willen gaan!

@ Miss, nou idd lekker dat je aangekleed en wel op de bank zit om te gaan werken en dan pas leest dat je later kan komen. Stel je voor dat je helemaal niet meer op je Hyves had gekeken?

@ All, werkse voor degenen die gaan werken en voor de rest ook een fijne dag. Ik hoef pas om half 3 te beginnen (tot half 11 blegh) dus ik hang hier nog wel ff rond...

Btw, weet iemand hoe dat zit na een vmk? Kan het kloppen dat ik deze keer een hele hevige, maar ook hele korte (2 dagen) bloeding heb? Normaal ben ik ongeveer 5 a 6 dagen ongi, de eerste dagen vrij hevig en daarna zakt het wat af. Nu was m'n maandverband vanmorgen al helemaal schoon (sorry voor de details :oops: )

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja idd wat als ik niet had gekeken dan had ik daar gestaan had ik haar wakker moeten maken! maar ik ga wel wat eerder zodat ik haar nog even tref om te zeggen dat ze het de volgende keer wel even wat eerder mag doorgeven en per telefoon graag! dan komt het zeker over!

ik ben ff aan het zoeken naar een laptop, we hebben er al bijna 1 gekocht die komt vandaag of morgen binnen. dan kan ik ook eens savonds online komen! het is altijd zo gezellig hier savonds.
    maar ja normaal zit ik dan de hele avond boven nou kan ik dan gweoon beneden blijven zitten! beter nog lekker op de veranda met een sigartje erbij! (nog wel teminste) ik ga stoppen ooit

14. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ja daarom hebben wij vorig jaar ook een laptop gekocht, zodat niet een (lees; ik ;) ) de hele avond boven moet gaan zitten internetten... Echt superfijn. Ik heb 'm nu als ik thuisben meestal de hele dag aanstaan en af en toe kijk ik ff of er ergens iets te lezen valt...
    Waar heb je'm gekocht?

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    we hebben hem nog niet hij komt morgen binnen en dan kijken we ff.
    we kopen hem bij een kennis die een computerwinnkel heeft.

16. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Spannendetijden: wat goed dat jullie het eens zijn en dat je mannetje er ook helemaal voor wil gaan over 2 rondes. Moet echt een goed gevoel geven.

Wij hebben ook een laptop en dat scheelt wel. Maar we moeten hem wel delen met z'n tweetjes dus dat is weer minder. Maar we redden ons er prima mee. En een stuk gezelliger dan dat 1 van ons de hele avond boven zit.

Het is hier erg somber vandaag. Geen straaltje zonlicht te zien, dus kan net zo goed aan het werk gaan hahaha.
    Moet toch, heb nog even geen vakantie.
    Tot vanavond.

17. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo meiden een vraagje,

ik ben deze maand gestart met temperaturen (gewoon es om te kijken hoe dit bij mij loopt) nu ist volgende deze morgen om 4u30 wakkergekomen om te gaan plassen, ik heb vlug voor ik uit bed stap de temp gemeten: 36,7. om 6u neem ik nogmaals mijn temp en die was dan 36,9; welke temperatuur zou ik moeten zetten op mijn kaart? (andere dagen neem ik hem om 6u)
    Hopelijk weet iemand hier raad mee!

groeten

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    die van 6 uur neem ik aan dat je aan moet houden dan.

19. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    6u! Zoveel mogelijk rond dezelfde tijd tempen...

Deel Deze Pagina