Ik heb vanochtend tarotkaarten gelegd en volgens de legging zou ik zwanger zijn en anders binnenkort worden. Ik ben benieuwd. Ik geloof het toch pas als ik n positieve test heb gehad en n echo zodat ik het zelf gezien heb. [-o< Het wachten duurt echt zoooooooooo lang.
even ander vraagje. Om te laten pendelen hier zwangerschapspagina. Moet je daarvoor betalen of doen ze dat gratis?
hmm lekker is dat ik krijg alleenmaar slechte kaarten. zelf 1 kaart die zegt ziekte wat tot de dood kan lijden of zoiets! maar niks over zwanger worden. alleen over het verleden en heden en slechte dingen. vind het zo niet leuk dat tarot leggen! ach misschien ehb ik wel een slechte dag ofzo. maar goed ik ga werken. doeiiii
Hey Lexy, Ja tuurlijk heb ik jou gemist Moest naar bed zonder jou gesproken te hebben.... En ja lullen was jou onderwerp maar Kimmiej kreeg er geen genoeg van dus zijn we daarop verder gegaan Heb dit keer niet over een scheve gedroomd hoor
Hey goeienmorgen allemaal! @spannendetijden : Wat fijn weer iets van je te horen ! Ook fijn te lezen dat je man en jij het er goed over hebben gehad en het helemaal eens zijn saampjes ! @miepke : Spannend joh ! Hopelijk is het zo dat je zwanger bent of snel wordt ! duimen draaien Nou hier weer beetje beroerd/misselijk de hele ochtend! Verders alles goed hier! Weer zit niet echt meej ... Ook hier geen zonnestraal te zien
Hey kimmiej.... Lekker geslapen ? Enne jullie hebben niet veel meer gekletst hier toen ik weg was... Wat dachten jullie... anders moet ze zoveel lezen morgen laten we dat maar nie doen! Maar uhh tis stil weer hoor...
neej ik was ook redelijk snel weg...was moe en hoorde mijn bedje roepen Ja smorgens is het altyd rustig.... Luie mutsen hahahaha . Ik heb lekker geslapen..maar ja don ze wekkertje gaat rond 6e..dus dat is minder...
goeie morgen. ik ben er ook weer. geen zonnestraaltje te bekennen hier. heb niet zo lekker geslapen trouwens. moeilijk in slap vallen en dan ben ik uiteindelijk aan het slapen gaat vriend lekker sirene geluiden maken hhaahah. weeep weeep weeep (lees in engels) ja hoe hij dat doet weet ik niet.. maar ja was vervelend. kwam uit zijn keel of iets. @spannendetijden.. oh goed dat jullie eruit zijn meid. gelukkig is het maar 2 maandjes. die zijn er ook snel over. hoop dan dat het financieel plaatje dan beter staat en dat je vriend niet terugkrabbelen. want dat mag niet.. afspraak is afspraak ... 2 maanden @miss probeer niet die tarotkaarten te serious in te zien. het is namelijk wel op internet he.. allemaal geprogrammeerd. maar idd niet fijn om slecht reading dan te krijgen. schrijf het dan lekker af.. kaarten bepalen je lot niet ! @marloes meid zou je niet misschien naar de doktor willen? of lijkt het op een griepje?
Als het goed is staat er ook bij dat je de kaarten met n lach moet lezen en er niet je leven vanaf moet laten hangen. Als ik leggingen doe via internet, neem ik alleen de positieve dingen mee. De negatieve laat ik varen.
ik heb al sinds n dikke week echt last van mijn borsten. Soms voelt het haast net als stuwingen. Als ik 's avonds mijn bh uittrek, moet ik ze echt ondersteunen want als ik ze meteen "loslaat" dan doen ze echt zooooooooo pijn. Pffffffffff is het nog geen volgende week?