ja dan kunnen we heb amper bij houden en als je een avond niet bent geweest moet je de hele avond bijlezen ... Verder al zs kwaaltjes? Hier nergens last van... zal wel niet raak zijn dan he
Goeienmorgen Pixie.... ! Vervelend joh die vriend van jou hahaha... Hij maakt wel leuke geluiden hahaha Neej ik ga niet naar een dokter hoor... Dit is de 2de dag die begint met wat misselijk/beroerd zijn... futloos en moeeeeeee... Wanneer het begon weet ik eigenlijk niet... en wanneer mijn ei was dames weet ik niet... Mijn banner is maar een gok he! dus weet niet of ik dit al voor of na mijn ei had... Kan ook met mijn b12 te maken te hebben ... Heb gisteren weer een injectie gehaald... Voelde dat het weer nodig was
Nou ik weet het niet kimmiej.... Zou leuk zijn natuurlijk maar voel me verder niet zwanger hoor...! En weet niet waarom maar denk dat het nog effe duurd... Heel raar!
gooi er is een test tegen aan marloes... aangezien je je banner niet kan geloven misschien ben je idd wel echt zwanger..
Ohhh heel herkenbaar.... Ik had dat een tijd geleden ook... Als ik mijn bh uit deed leken mijn (.)(.) wel blauwe plekken , zo'n gevoel had het! En ja paar dagen later bleek dus dat ik zwanger was Goed teken hoor
ja ik bedoel ook dan je ei die de banner zegt je hebt ja ik weet niet of je je beroerd van b12 gaat voelen. waar heb je spuitje b12 voor?
Neej haha doe geen test ! Ik wacht een cyclus van 36 dagen af Zie daarna wel wat ik doe hoor.... Laatst zoveel testen gedaan allemaal posi en bloevverlies en nog steeds posi bijna een week lang en dan daarna in 1 keer naga.... Neej wil zeker niet te snel gaan testen! En al helemaal niet voor mijn Nod ( wat ik denk dat de 24ste is ) Misschien wacht ikz elfs wel als ik nog niet ongesteld ben tot de 27ste (mijn verjaardag)
misschien vervelend dat ik het vraag maar je ben nu toch niet zwanger? Is het bij jou niet goed gegaan dan?
Okeej meid dat is waar.scheeld je weeronzekerheid en geld ... Nou nog ff afwachten dus... Pix mijn hotmail doet het wel hor
en wat gaan de dames vandaag allemaal doen? mijn concert vanavond gaat dus niet door dus ik was in de eerste instantie van plan me te pletter te gaan zuipen maar die optie is er ook niet meer.. dus wie weet wat leuks
ja ben wel hypocriet daarin. eigenlijk wil ik wachten met testen want als ik vmk meemaak wil ik het eigenlijk NIET weten.. maar ik wil natuurlijk wel vroeg weten vanwege de spanning. dubbel he
Ik krijg daar al heel lang injecties voor en zit daar ook gewoon aan vast. Neem blijkbaar geen b12 op dus krijg dat via een injectie. krijg nu maandelijks 1 injectie! Hier op het forum staat ook iets over b12 tekort ... Ik ben echt heel lang ziek geweest en uiteindelijk is dat eruit gekomen. Krijg nu denk ik al zo'n 2 jaar die injecties... En gaat sindsdien super goed
Neej ben nu niet zwanger... Ik was begin jni zwanger... Dat is helaas een mk geworden! Maar die pijnlijke (.)(.) had ik ook heel erg !