Ik moet nog 10dagen wachten en ook ik ben misselijk elke keer! dat wachten is echt heel erg heb de test al gehaald vandaag,Dan is hij er maar al vast
ja ik moet nog 7 dagen wachten... Ik heb helemaal geen zs klachten... en ook niets gevoeld van ei of wat dan ook..dus ga er maar vanuit dat het niet raak is... Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit hahahaha. @aliki ikheb al weken de testen inhuis vanaf de dat dat ik de pil weggooide heb ik ze besteld en de volgende dag in huis dus er liggen 3 testjes op mij te wachten!
Kimmiej, de 1 heeft wel klachten, de ander niet he Gaan jullie (ook aliki) op je NOD testen? Persoonlijk haal ik nooit meer testen in huis voor NOD hahaha
Zijn er dus best wat waarvan hun Nod eraan zit te komen... Spannend idd! De 1 voelt of merkt al iets en de ander weer niet... al wil dat natuurlijk niets zeggen! Ben erg benieuwd! Ik heb geen testen in huis.. Expres ook niet gedaan! Wat ik wel fijn vind is dat de vakantei vanaf morgen begint dus dan gaat het allemaal iets sneller Omdat je (of in ieder geval wij) dan leuke dingen gaat doen zoals dagje weg enz....
Daan melde zichzelf net via sms...dat ze met dr schoonouders op pad is, die logeren 3 dagen daar geloof ik...dus weinig forum voor daantje!
ik weet het mienime maar ja ik kan me ook niet meer herrinderen wat ik voelde voordat ik teste dat ik zwanger was van Don. Nou ja ik wacht het wel af... Ik weet niet of ik t zolang kan uithouden.. Maar bij mijn vorige zs teste ik pas 5 dagen na mijn nod positief... dus ja ik zie het wel .. Testen genoeg en anders zo weer besteld
Ik hou 27juli maar aan ! Slik me pil niet meer sinds maandag toen ik eventueel het vermoeden had dat ik mischien zwanger kan zijn Ik wacht wel ff af!maar spannend is het wel
LIJST VOOR DE ROZE WOLK ZWANGER IN JUNI mamakitty Ronde 1 Limmeke Ronde 1 *helaas een sterretje geworden * ZWANGER IN JULI Sabrina 24 Ronde 1 Bmd Ronde 1 mamaline Ronde 1 scorpion Ronde 1 NOD lijst JUNI 28-06 Litsa (ronde 1) NOD lijst JULI 01-07 BMD (ronde 1) 04-07 Vliegje (ronde 1) KaatjeS (ronde 1) 06-07 Bloempje55 (ronde 1) 10-07 Trieske (ronde1) 11-07 Ellen1982 (Ronde 1) 12-07 mamaline (ronde 1) Scorpion (Ronde 1) 13-07 Alexia (ronde 1) 15-07 Miss (ronde 2) 16-07 Daan78 (ronde 1) 17-07 Loesmari (ronde 1) 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) NOD lijst AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Pixie (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 16-08 Daan78 (ronde 2) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
Ik weet helemaal niks van mn vorige zwangerschap want ik was al 8weken zwanger voor ik erachter kwam en heb toen helemaal niks gevoeld
Ga jij ook op de 27ste testen? Hihih grappig! Ja kunnen we idd wel samen doen mits de niet gekomen zijn!
Ik denk dat ik vanaf de 24ste al kan testen... Maar ik denk dat als de er nog niet zijn ik de 27ste ga testen ja
wat zyn jullie ineens netjes deze middag zeg...... ik word gek van de jeuk! behoort dat nou echt tot 1 van de kwaaltjes?