Hallo Allemaal, Heb een druk weekend gehad dus niet kunnen reageren. Ik zit wel even ergens mee. Ik ben gestopt met de pil midden in de strip op dag 10. 4 dagen later kreeg ik gewoon een bloeding. Is normaal niets aan de hand. Nu heb ik dus al sinds 1,5 week pijn in mijn onderbuik lijkt wel bandenpijn (herken het van mijn 1e zwangerschap) en af en toe beetje gespannen borsten. Zou dit ontpillen zijn ik voel me echt zo zwanger niet normaal meer. Kan me buik niet meer inhouden ook.
Dank je meis! Ik weet niet wanneer je nnou die mk hebt gehad, ik vind het moeilijk hoor.... Hmmmmz ik denk dan aan ontpillen, je hebt nog geeneens een eisprong gehad....Had ik ook last van voor mijn eisprong trouwens..
Als je met een thermometer met maar 1 cijfer achter de komma test zullen de verschillen groter lijken dan wanneer je met 2 cijfers achter de komma test. 36,96 wordt 37 36,95 wordt 36,9 Terwijl het dus bijna niet verschilt in het echt. Voor de volgende ronde kan je dus eventueel een nieuwe thermometer nemen. Maar het is normaal dat je temp schommelt hoor, het is van zoveel dingen afhankelijk.
@Marloes: ik heb ook geen idee wanneer het dan geweest zou zijn. Lijkt me de laatste bloeding, anders had de digitale zw test nooit meer positief uitgeslagen als het de eerste was. @Sabrina: lijkt me ontpillen ja, dat kan hele vage klachten geven. @MammaKitty: je kaartje ziet er nog netjes uit!
Ja denk zelf ook dat het ontpillen is hoor. Had ik de vorige zwangerschap helemaal geen last van maar ze hebben me een andere pil gegeven zo'n goedkoop vergelijkbaar product. Toen ik ermee begon had ik ook vage klachten zoals zwangerschapsverschijnselen. Echt ik wijger deze pil gewoon en wil mijn eigen pil terug als ik ooit bevallen ben.
Hoi allemaal, @marloes22: wat verdrietig, sterkte. @sabrina: ik denk ook dat het ontpillen is. @spannendetijden: blijft toch nog afwachten denk ik. Ik blijf nog duimen.
@dreamer : Het kan wel... Het zwangerschapshormoon kan echt weken in je lichaam zitten! En als 21 mei een mk was dan zou het best kunnen dat ik nog zo lang positief getest heb! Maar het is allemaal maar gissen... En dat zal zo ook blijven! Denk dat ik er toch niet achter kom wanneer het nou geweest is @Sabrina : Waarom hebben ze je toen een andere pil gegeven ? Als de 1 goed is is het toch goed! Als jij straks aangeeft dat je de pil wil die je voorheen had moet dat geen probleem zijn hoor...
Ik weet dat je nog lang positief kan testen. Maar een digi heeft wel zoveel hcg nodig dat ie ruim 2 weken later geen zwanger meer aan zal geven. Een dipstick die 5x zo weinig nodig heeft kan wel gewoon positief aangeven. En wat zou dan die 2e bloeding geweest zijn? Zomaar 3 dagen bloeden doe je niet snel lijkt me. Maar goed, het zal idd altijd gissen blijven. Kan de gyn daar geen antwoord op geven dan? @Sabrina: je had eerst ook de microgynon 30 zeker?
Ja das waar een digi test heeft meer nodig! Ach ja ik blijf er zelf ook maar aan denken maar kom er zelf ook niet uit! 21 mei een bloeding tot 25 mei en 6 juni een lichte bloeding 1 dag want die was s'avonds alweer over... Ja misschien dat de vk er morgen iets over kan zeggen... Ben benieuwd! Hoor het allemaal wel... En verder moet ik proberen het los te laten en niet te veel gaan puzzelen... Thanks voor je reactie
Los laten lijkt me heel moeilijk. Ik had na mijn mk echt veel verdriet en kon het echt niet goed loslaten. Hoe is je vriend/man eronder eigenlijk? Succes morgen alvast!
Nee ik had Femodeen ging hardstikke goed maar kreeg een goedkopere vervanger schijnt precies hetzelfde te zijn. Ik wil gewoon mijn oude pil terug na de bevalling
Nee het echt loslaten is moeilijk maar ik moet niet meer gaan puzzelen met hoe en wanneer... Tuurlijk denk ik er veel aan... Maar ik denk ook van beter nu dan over enkele weken ! Wordt toch steeds moeilijker lijkt mij... Mijn man vind het ook echt erg ... En voelde zijn eigen gisteren ook kl... Maar meeste mannen zijn toch anders daarin en zeggen er niet veel over. Hij denkt er wel aan maar zegt ook dat het zo had moeten zijn omdat als er zo vroeg in de zwangerschap iets mis gaat toch vaak iets niet goed was. Maar blijft k... Hoe ver was jij in de zwangerschap toen je een mk kreeg ? Ja morgenavond gaat mijn man mee naar vk... Hopelijk dan iets meer duidelijkheid! liefs
Uhm, dat gaat zomaar niet hoor, die vervanger is goedkoper en een vergelijkbaar product. Daarom zegt jouw verzekering; geef die maar, dat kost ons minder. Weiger jij dat en wil jij die duurdere, draai jij zelf voor de kosten op. Ik hoop dat ie meegaat meid!
Dan betaal ik het zelf maar heb me zo broerd gevoeld van die pil dat ik hem gewoon niet meer wil slikken. Als het zover is ga ik wel even met de huisarts praten. Vindt het prima dat ik een vergelijkbare pil krijg maar dan moet hij ook wel zo werken lijkt me en moet ik me er niet broerder van gaan voelen.
Goedemorgen allemaal! Kan niet alles terug lezen jullie kletsen nogal veel Wel wil ik ff wat kwijt over het loslaten van je mk..ik ben nu bijna een jaar verder en ik heb het er nu pas iets minder moeilijk mee denk er niet meer zoveel aan..komt misschien ook omdat ik na mn mk niet ongesteld werd en alles maar toch is het niet zomaar iets dus heel veel sterkte! Nou ik ga de was doen na de winkel jullie kennen het wel! Liefs
@Lovelylove, ook al heb ik nooit een mk meegemaakt, ik kan het me voorstellen dat je er lang mee blijft zitten, tis ook niet niets! Je bent zwanger, helemaal happy en dan word dat gewoon van je afgepakt.....lijkt me erg zwaar. Ik denk dat ik kapot zou zijn...hopelijk hoef ik dat nooit mee te maken.....