na 9e word dr weer goed gekletst nu nog ff wachten voor de kleintjes... Is haaruitval ook een verschijnsel? Ik lijk wel kaal te worden als ik gedoucht heb pluk ik zo de plukken haar van me hoofd RAAAAAR!
zei ik toch laatst ook al... hele plukken vliegen er gewoon spontaan uit hier, en niet eens alleen met douchen... !
klopt bren als ik nu doe ook.maar als t nat is is t nog erger lijkt t wel... nou jalaten we maar hopen op goed nieuws dan hahaha
volgens mij was dat besproken de avond dat ik aan t werk was... Maar goed idd dan hebben we strax 2 kalen... word al gezelliger hier hahaha
Ik ben ook dement maar dat is nog steeds van de vorige zwangerschap... dus ja hoe erg kan het nog worden met me... wie zyn jullie ook weer?
zoo ff lekker pizaatje besteld.. echt GEEN zin om te koken vanavond... Don bij opa en oma dus een rustig avondje! HEERLIJK!
Dus toch kees, ik zat te twijfelen tussen kees en jaap..... maar nu weet ik het voorlopig weer Ooh myn vent staat heeeeeeeeeeeerlijk eten te maken.......... surinaamse bruine bonen heet dat.. is echt lekker.. rijst, met bruine bonen... rundvlees, gehakt, knakworstjes, en dan een zelfgemaakte saus....
AAAAH TE LEKKER! Ik kom wel keer bij je eten ! Ik heb echt t puf niet om wat te maken en jeroen komt net uit ze werk..ik zeg I'ts Time 4 Pizza hahhaha..
Kom maar eten hoor meid! ik kook eigenlijk nooit haha... wel makkelijk.. hy kan ook veel beter koken dan ik
oohhh en ik heb net lekker macroni op... Ik had geen zin om uitgebreid en lang te koken haha... Macroni is lekker en gemakkelijk! Mmmmm.... Buikje weer rond
He schatjes, ben nu een 3 gangen diner aan het klaarmaken ipv uit eten. Ben ook gelijk weer weg, maar wilde even zeggen dat ik jullie heel erg mis en ik hoop dat jullie enigszins kunnen samenvatten voor mij, want ik mis natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel. Morgen gaan mijn schoonouders weer weg en ik moet werken van 11 tot 10 dus ik ben er wellicht morgen avond laat of morgen nacht. Ik mis jullie en hou van jullie. xxx p.s. probeer jullie op de hoogte te houden via brenda en via sms dus. xxxx
hey schat, ik had het vanmiddag al doorgegeven hoor van je! we miss you 2! macaroni is ook altijd lekker loes....Lekker snel klaar ook! Hey yvo.. Hoest meis?
Ohhh wat lief ! Toch nog effe snel hier een berichtje voor ons... Maar we hadden het idd van Bren gehoord! En tuurlijk missen we jou ook hier we love you 2 Nou meissie tot morgen misschien dan....