Wat is het spannend he dames? Ik moet ff wachten tot morgen. Zit in de tweede ronde en heb deze maand geen last gehad van krampen die ik normaal wel heb. Ook zijn mijn tepels super hard :S en gevoeliger. Ik leef heel erg met iedereen mee en ben ook blij om te lezen dat ik niet de enige ben die niet kan wachten om te testen. Liefs Bollie
zo die pizza zit dr weer in.. Maar lekker neej hij viel bar tegen helaas .... Maar ja ik zit wel vol! Daan dat is lief we love u 2! Veel plezier nog ! Brenda dat is lekker dat hij kookt die van mij kookt bijna nooit en als hij kookt is t makkelijk..
Die van mij kookt ook eigenlijk nooit... Maarja ik ben thuis en hij werkt... En als hij dan nog zou moeten koken eten we iedere dag pas tegen 19.00 uur Nou kimmiej... volle dikke buik ondanks dat hij niet zo was! Mijkn buik voelt nu aan alsof hij elk moment kan knappen en mijn huid strak getrokken is fijn gevoel he haha
Zit net te kijken... Mijn navelpiercing staat gewoon strak hahaha Heb sinds 2 weken pas weer in ! Was 3 maanden zwanger van Joey toen ik hem eruit haalde ... Wou geen dikke buik en dan zo'n ding erin haha vond ik niet zo mooi ... Je hebt toch ook van die speciale piercings voor de zwangerschap maarja ik haalde hem er liever uit ... Zo duur is het niet meer om te laten zetten! Al die tijd niet meer in gehad en laatst kwam ik men piercing tegen Dacht hehe probeer eens of het nog kan na 1 1/2 jaar ! En wat denk je hij zit er zo in Zat geen velletje of niks voor haha... Zo apart verhaal he... Ja je moet iets als je hier maar alleen zit ! okeej.... Misschien leuk om dit te vragen dan .... Wie van jullie heeft piercings/tattoo en waar en wat ? Of gehad natuurlijk
@marloes: Navelpiercing.die van mij ziet er niet meer uit..heb ook straie vanaf bovenbenen tot onder me borsten..dus die piercing is lang verleden tijd... Dan had ik nog een tepel piercing maar die heb ik aan eind van zs eruit gehaald ivm borstvoeding *wat ik niet eens gegeven heb* Dan had ik nog een 1 onder me lip is er uit..boven me lip is dr uit.. wenkbrouw is dr uit.. Heb nu alleen nog m;n tong en neus... Tatoo's ja heb ik ook op li pols 3 sterren..re pols tribal.. Li enkel chinees teken re enkel tribel met DONNY.. dan nog permanente make up wenkbrouwen en eye liner boven en onder.. nou dat is wel weer ff genoeg. lijkt als of ik een wandelend kunstwerk ben maar t valt mee hor..
hey meiden, we hebben ent een laptop gekocht dus die gaan we zo ff instaleren! dus misschien tot straks vanaf de laptop.
leuk miss.is handig hor ik zit ook lekker op de bank..moet alleen is ff draadloos internet.want die draden is nog niet echt handig..succes
Hoiii welkom! eigenlijk mag je hier niet komen kletsen hoor als je al in de 2e ronde zit nee hoor Geintje.. maarre. benieuwd morgen dan... Hier is het vaak spannend, maar dan meer op erotisch gebied
Ik blijf vanavond wel een poosje meekletsen. Hier is alles goed, wel al erg moe. Het is ontzettend druk op het werk met die vakanties hier. De helft van ons team is pleite, maar de patienten zijn hetzelfde. Niet opeens minder bewoners.
Hahhaha neej joh ik vind dat altijd wel mooi hoor! Je hebt wel veel piercings gehad joh! Maarja dat is ook heel erg geweest he Ik vind sommige piercings wel mooi en tattoo ja dat vind ik vaak wel mooi! Hou alleen niet zo van piercings in het gezicht ... Ik heb nu dan weer mijn navelpiercing.... En heb ook een tepelpiercing en tong piercing gehad! Tepelpiercing heb ik er ook uit gehaald in mijn zwangerschap en de tongpiercing vond ik weinig meer aan. Verder heb ik 2 tattoo's .... 1 chinees teken op mijn onderbuik richting lies met de betekenis moeder! (laten zetten ter herinnering aan mijn moeder) En de sierletter J van joey op mijn ringvinger ... wou eerst een ring met de j erin maar dat werd erg kriebelig en niet mooi !
ik had niet alles te gelijk hor loes 1 voor 1 was ik de 1 zat plaatste ik hem weer ergens anders.. was gekke tijd..maar nu is dat over ..
@Daan, de tijd vliegt vast voorbij en ben je weer in ons midden! @iedereen die het wil weten:ik had een navelpiercing, maar in mn zwangerschap erui gehaald...had wel eerst zo'n speciale waar Marloes het over had, maar das lelijk joh haha, ineens vond ik hem, stom, kinderachtig, was hem zat, dus hup eruit met dat ding. verder heb ik nog een tragus en een tattoo op euh, ja...hoe leg ik dat uit...onder de gordel haha nee niet daar!meiden niet doordenken he nee euhm, ja...zit op lieshoogte maar nog wel op mijn been, vlak naast de plooi die je hebt, als je gaat zitten bij je lies en been...jullie snappuh?het is een roos met een tribel erom.en 2 oorbellen links en 1 rechts, maar wel die tragus rechts ook.
ja zo'n tragus heb ik ook.. dan nog beide kante 3 oorbellen en boven in nog... maar aj dat valt niet onder piercings vind ik ... maar ja in je jonge jaren doe je nog wel is wat geks.. WAT WORD HET ONDERWERP VAN DE AVOND??
marloes mag ik vragen bij wie je het heb laten zetten die tatoos? toevallig in veghel of heeswijk dinther?
Mijn tragus is een ringetje met "diamantje", schijnt niet meer zo te zijn als je hem nu laat zetten, dan is het een knopje.
ik heb 4 tatoos. op allebei mijn bovenarmen en allebei mijn schouderbladen. heb een wolvenkop een trybal zon met mama erboven een dolfijn en een zelfgemaakt trybel met letters a j van me ouders. en ik heb een neusknopje. ik had een wenkbrauwpiercing, tong en navel. allemaal in veghel laten doen bij mijn oom
Ik heb 2tattoo.s Eentje op mn onderrug een tribal en eentje op mn boven arm teigertje Ik heb een navelpiercing gehad maar eruit gehaald met mn zwangerschap en heb nu een buik vol striae Heb een neuspiercing gehad mn oren helemaal vol waarvan er nu nog 3in zitten en 1tje helemaal boven in mn oor aan allebei de kanten wil graag een tongpiercing maar durf niet